SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 14:37:32 ]![]()
de eerste NL'se seizoenskrachten zijn weer gearriveerd dus net een hele nieuwe voorraadquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wie weetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ben je net zo'n hardloopjunkie als de rest hier.
Schema wat ik nu gebruik is 3x per week, 8 weken lang.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Probeer het gewoon 2 a 3 keer per week te doen volgens een of ander beginnersschema (Start2Run bijv) en je zult zien dat je (basis)conditie omhoog schiet en je het steeds leuker gaat vinden tot het gewoon in je systeem zit. Het begin is er, dus goed bezig!
Grr... heb ik weer de lapo.
Mijn conditie was echt slecht, viel me echt nog mee dat ik dit volhield, maar ik heb dan wel het grootste deel meer gelopen dan gerend, maar dat mag volgens de beschrijving bij de les.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Die verhouding verandert vanzelf. Komt wel goed. Veel plezier met hardlopen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Schema wat ik nu gebruik is 3x per week, 8 weken lang.
Mijn conditie was echt slecht, viel me echt nog mee dat ik dit volhield, maar ik heb dan wel het grootste deel meer gelopen dan gerend, maar dat mag volgens de beschrijving bij de les.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn conditie was ook om te janken. Deed al jaren niets meer en rookte een pakje Javaanse jongens in de 2 dagen. Dat is nu verleden tijd en loop nu 10-15km zonder al teveel moeite.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Schema wat ik nu gebruik is 3x per week, 8 weken lang.
![]()
Geen inspiratie voor een TT pffft
Pijn in achillespees en schenen hier door hele dag op hakken door een stad cruisen als acteurMorgen mag ik hetzelfde doen, maar dan vanaf de SS Rotterdam
![]()
![]()
Leuke klussen. Hoop dat ik morgenavond puf heb om te rennen![]()
Eerst meneer morgenochtend om 5 uur op Schiphol droppen voor een tripje Schotland (I haz a yealouz)
![]()
Ja...had weer onverwachts de lapo en wilde jullie niet te lang laten wachten. Niet boos zijn alsjeblieft.quote:![]()
![]()
Het is op het randje, maar vooruitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja...had weer onverwachts de lapo en wilde jullie niet te lang laten wachten. Niet boos zijn alsjeblieft.![]()
![]()
Rond etenstijd werd ik gebeld door een vriendin dat ze een kaart hebben voor hun 4mijl van Groningen bedrijfsteam. (ik zou meelopen als zij een uitvaller zouden hebben)
Zondag dus mijn eerste wedstrijd![]()
Ik had er al lang geen rekening meer mee gehouden. Dus vanavond maar direct de schoenen aangetrokken en gekeken met welk tempo ik de 4mijl kan lopen. Het viel me mee. 30:43 gemiddelde pace van 4:48
Denk niet dat ik dezelfde tijd zondag kan lopen ivm heuvels in het parcour en drukte.
Maar het geeft me een idee van wat ik aankan.
Wat een geweldig mooie grote maan trouwens![]()
https://www.endomondo.com/workouts/421426148/4985471
[ Bericht 5% gewijzigd door Pandaplint op 09-10-2014 20:58:03 ]Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik snap helemaal niks van wat hierboven allemaal staat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:22 schreef Pandaplint het volgende:
Rond etenstijd werd ik gebeld door een vriendin dat ze een kaart hebben voor hun 4mijl van Groningen bedrijfsteam. Zondag dus mijn eerste wedstrijd
Ik had er al lang geen rekening meer mee gehouden. Dus vanavond maar direct de schoenen aangetrokken en gekeken met welk tempo ik de 4mijl kan lopen. Het viel me mee. 30:43 gemiddelde pace van 4:48
Denk niet dat ik dezelfde tijd zondag kan lopen. Maar het geeft me een idee van wat ik aankan.
Wat een geweldig mooie grote maan trouwens
https://www.endomondo.com/workouts/421426148/4985471Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag voor het eerst sinds mijn blessure weer écht lekker gelopen. Het was heerlijk weer, het rook naar herfst en m'n benen deden eindelijk weer wat ze horen te doen zonder dat ik het idee had dat ik heel hard moest werken. Héérlijk!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 09-10-2014 20:51:57 ]![]()
Hij heeft onverwacht een startnummer voor een 4 mijls wedstrijdje. Heeft direct een rondje gelopen om te zien hoe snel hij is. Die snelheid viel hem mee, maar hij denkt niet op de wedstrijddag dat tempo te kunnen lopen (geen idee waarom niet). En blijkbaar is de maan mooi.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van wat hierboven allemaal staat.![]()
Gogo wat heerlijk!!
Het ruikt naar herfst en de benen doen wat ze moeten doen. Het zou een TT kunnen zijnLekker
![]()
![]()
Er is een nieuwe versie van mijn huidige schoenen uit, en die is eigenlijk niet eens zo heel lelijk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ehm, zitten een paar "heuvels" in de route. En drukte?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:25 schreef YUR het volgende:
Waarom zou je dat zondag niet kunnen dan?Dat is een hele goede samenvattingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft onverwacht een startnummer voor een 4 mijls wedstrijdje. Heeft direct een rondje gelopen om te zien hoe snel hij is. Die snelheid viel hem mee, maar hij denkt niet op de wedstrijddag dat tempo te kunnen lopen (geen idee waarom niet). En blijkbaar is de maan mooi.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ah, het beruchte Groningse hooggebergtequote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, zitten een paar "heuvels" in de route. En drukte?
[..]
Dat is een hele goede samenvatting
F means you're fucked![]()
Herestraatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, het beruchte Groningse hooggebergte
inclusief het bijkomende gevaar op aardbevingen....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, het beruchte Groningse hooggebergte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Skyrunning op z'n Gruningsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, het beruchte Groningse hooggebergteMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Meh, die baan is toch nog wel heel erg wennen. Op m'n wat oudere Kinvara's ging het beter, maar na een tijdje toch echt best gevoelige hamstrings/kuiten en achillespezen![]()
![]()
Die heuvels merk je echt niks van. Het is vooral oppassen dat je door de drukte niet teveel extra meters maakt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm, zitten een paar "heuvels" in de route. En drukte?
[..]
Dat is een hele goede samenvatting![]()
Ok. Ik loop gelukkig met de bedrijvenloop. Dus misschien valt het ook wel weer wat mee qua druktequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die heuvels merk je echt niks van. Het is vooral oppassen dat je door de drukte niet teveel extra meters maakt.Voor Groningse begrippen is elke stijging of daling een heuvelquote:
Dat scheelt wel ja. Ik start zelf in de laatste groep dus ga gewoon even lekker blijven hangen in het startvakquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok. Ik loop gelukkig met de bedrijvenloop. Dus misschien valt het ook wel weer wat mee qua drukte![]()
![]()
Aangezien hier nogal wat Brooks Glycerin liefhebbers rondhupsen: de 11 is 100eu bij All4running: http://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=glycerin![]()
Ik vind m een stuk fijner dan de 12 in ieder geval. Misschien koop ik idd nog wel 1 of 2 paarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien hier nogal wat Brooks Glycerin liefhebbers rondhupsen: de 11 is 100eu bij All4running: http://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=glycerinF means you're fucked![]()
Hmm, ik ben er wel heel tevreden over ja. Misschien eens over denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien hier nogal wat Brooks Glycerin liefhebbers rondhupsen: de 11 is 100eu bij All4running: http://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=glycerinZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet nog een 2e paar wegschoenen hebben, aangezien mijn glycerines 10 geretired zijn.
Denk zelf aan een tweede paartje Sayonara's
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb sloffen "nodig" die tussen m'n Kinvara's en Boosts vallen. Beetje jammer dat die laatste echt ultiem kut lopen op onverharde ondergrond.![]()
Ik voel me een buitenbeentjeIk hou het bij één paar hardloopschoenen. Als die versleten zijn, dan koop ik nieuwe.
![]()
Ik mag nog niet veel zeggen, maar ik heb ook maar 1 paarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voel me een buitenbeentjeIk hou het bij één paar hardloopschoenen. Als die versleten zijn, dan koop ik nieuwe.
, ook pas 1x gebruikt, maar toch
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wacht wel weer tot de Ecco's in de aanbieding zijn bij Zalando![]()
Ik heb nog steeds niemand anders gezien die op die dingen loopt....It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
drie en een half paar, een paar wegschoenen, een paar droge trailschoenen (en een paar wat aan de kliko toe is) en een paar natte/technische trailschoenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Lekkere training op snelheid gehad.
1 km inlopen (6:21)
3 km in beoogd 5km tempo (5:18, 4:53, 4:48)
1 km uitlopen (6:47)
Nu voorlopig weer even wat langzamer trainen.
Ben benieuwd wanneer ik mn eerste 5km onder de 25 minuten ga lopen.
http://app.endomondo.com/workouts/421503395/10707661
Maar eerst 1 november de Erasmusronde (10 km).
Hoe kan ik me daar het best op voorbereiden? Of is voor een 10 km geen hele specifieke voorbereiding nodig?
[ Bericht 13% gewijzigd door RunnerAdd op 09-10-2014 23:03:28 (Foute link) ]![]()
quote:Hier nog 1... dus het valt meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mag nog niet veel zeggen, maar ik heb ook maar 1 paar, ook pas 1x gebruikt, maar toch
.
![]()
![]()
@moblo: ik wil wel een zakje drop meenemen naar engeland en het daar op de post doen hoor
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb er 1100 km op zitten met deze schoenen, en de gaten beginnen erin te vallen, dus ik mag binnenkort nieuwe.Doe het dus ook met 1 paar. Dat voldoet prima, aangezien ik nog niet trail
![]()
de middelste heb ik helemaal stuk gelopen op het einde
DIe linker wist me net voor te blijven
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:29 schreef Murmeli het volgende:
@moblo: ik wil wel een zakje drop meenemen naar engeland en het daar op de post doen hoorLief! Maar mijn ouders komen over iets minder dan een maandje alweer deze kant op, dus die kunnen naast een levensvoorraad hagelslag ook wel wat drop meenemen
Ja doei.![]()
Ik hdb ook maar 1 paarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
![]()
![]()
Ze lopen heerlijk, maar de > 1cm scheuren die inmiddels in de mesh zitten, maken dat ik toch voor andere ga in nov/dec.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien hier nogal wat Brooks Glycerin liefhebbers rondhupsen: de 11 is 100eu bij All4running: http://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=glycerin
Na 500+ km kan je niet echt terug met je schoenen om te klagen, maar het valt me wel tegenZulke slijtage verwacht ik niet bij schoenen van 150+ euro.
Verder zou ik best 2 paar schoenen willen hebben, maar dat kan m'n portemonnee even niet aan
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh die scheuren heb ik ook in de Kinvara gehad, met name in de 3 en 4. Maar ze liepen er geen meter slechter door. On de 5 is het bovenwerk wel aangepast en het zou nu minder snel moeten scheuren.![]()
Zou sowieso even teruggaan ermee. Al is het om te horen of het 'normaal' is of niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze lopen heerlijk, maar de > 1cm scheuren die inmiddels in de mesh zitten, maken dat ik toch voor andere ga in nov/dec.
Na 500+ km kan je niet echt terug met je schoenen om te klagen, maar het valt me wel tegenZulke slijtage verwacht ik niet bij schoenen van 150+ euro.
Verder zou ik best 2 paar schoenen willen hebben, maar dat kan m'n portemonnee even niet aan![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Jumparound het volgende:
de middelste heb ik helemaal stuk gelopen op het einde
DIe linker wist me net voor te blijven
[ afbeelding ]Je loopt nog.
![]()
![]()
Ik ga het wel even aankaarten jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou sowieso even teruggaan ermee. Al is het om te horen of het 'normaal' is of niet..
Ik loop te weinig om een derde paar brooks te kunnen verantwoorden.... toch?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
met vlagenquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Je loopt te weinig omdat je geen derde paar hebt... toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef CaLeX het volgende:
Ik loop te weinig om een derde paar brooks te kunnen verantwoorden.... toch?![]()
Okido! Das waarschijnlijk nog wat handigerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Lief! Maar mijn ouders komen over iets minder dan een maandje alweer deze kant op, dus die kunnen naast een levensvoorraad hagelslag ook wel wat drop meenemen
Bij mij ging het mis met schoenen toen ik m'n Kinvara's kocht voor naast m'n Brooks Adrenaline's, die daarna ook vrij snel afgedankt werden.![]()
ik heb even mijn rekening gecheckt en zie dat ik een financiële meevaller heb gehad, schoenen kopen wordt nu wel heel aantrekkelijk
Gisteren nog een lekkere training gehad 400-800-1200-1600 op hetzelfde tempo met telkens 200 rust.
Nu lekker uitbollen naar zondag![]()
![]()
Als het even kan, vanmiddag weer lopen. Voor het eerst sinds zaterdag.
Ik hoop vanmiddag ook nog tijd te hebben voor wat intervallenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
zo, herkenbaar...
En die nieuwe zijn de opvolgers van de oude
Dus van Brooks Defyance 5 naar 6 en nu loop ik op 7
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Haha herkenbaar! Ik had Brooks glycerine 10, toen kocht ik kinvara's en toen voelde de Brooks als slagschepen aan m'n voeten . Log en vooral zwaar .quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:19 schreef hatsaflats het volgende:
Bij mij ging het mis met schoenen toen ik m'n Kinvara's kocht voor naast m'n Brooks Adrenaline's, die daarna ook vrij snel afgedankt werden.![]()
Heb ik ook een tijd gedaan, maar ben daar toch vanaf gestapt. Voor baantrainingen/korte wedstrijden heb ik een paar lichtere schoenen. Voor wedstrijden langer dan 10 km en duurlopen een paar met wat meer demping.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
![]()
Dit, al heb ik mijn oude schoenen nog wel en ga ik daar af en toe nog een rondje op voor de afwisselingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb 2 paar Kinvara´s (1 oud paar voor op de baan, 1 nieuwer paar voor op de weg), Boosts voor lange duurlopen op asfalt, Terrafly's voor (deels) onverharde duurloopjes (maar die bevallen me steeds minder, lijken steeds breder te worden, dus die wil ik gaan vervangen), en wedstrijdschoenen die ik ook wel op de baan draag.
Kortom: ik heb 5 paar en ik heb ze allemaal nodig![]()
![]()
Mooi toch, verschillende paren schoenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:08 schreef Mr.B. het volgende:
Ik voel me nu een beetje een YUR, met mijn 5 paar
waarvan 1 paar eigenlijk ook wel klikowaardig is
Ik loop op een paar Nike's Structure 17. Heb ook nog een paar Asics Gel Pulse 4 staan, maar de demping van die schoen bevalt me niet. Had vaker blessures met die dingen.![]()
Ik heb 2 paar, oude en nieuwe: cumulus 14 en 15 geloof ikIk gebruik beide paren nog
![]()
Het gebrek aan hardloopschoenen is overigens geheel te wijten aan mijn gebrekkige inkomen vanwege mijn studie. Had ik een 'normaal' salaris gehad, dan had ik zeker 3 paar extra gehad![]()
Gisteren weer een pittige training op de baan: 2x (300-400-500-400-300) p100, sp200
Ik liep bij de testloop op 3.000m een tijd van 18"33 en nu is het de bedoeling dat ik de intervallen op 30,5sec/100m loopIk heb het oprecht geprobeerd maar halverwege de eerste sessie hield ik dat eigenlijk al niet meer vol
32,5sec is maximaal en dat vind ik zelf ook wel prima
![]()
Voor degenen die ook op deze manier met de tempo's bezig zijn: hoe ligt die verhouding bij jullie?![]()
Het tempo is bij ons ook afhankelijk van in welke trainingsfase je zit, en sinds ze zijn begonnen met gepersonaliseerde tempo's snap ik geen moer meer van de schema's die ik zo nu en dan toegestuurd krijgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef Serinde het volgende:
Ik heb 2 paar, oude en nieuwe: cumulus 14 en 15 geloof ikIk gebruik beide paren nog
Het gebrek aan hardloopschoenen is overigens geheel te wijten aan mijn gebrekkige inkomen vanwege mijn studie. Had ik een 'normaal' salaris gehad, dan had ik zeker 3 paar extra gehad
Gisteren weer een pittige training op de baan: 2x (300-400-500-400-300) p100, sp200
Ik liep bij de testloop op 3.000m een tijd van 18"33 en nu is het de bedoeling dat ik de intervallen op 30,5sec/100m loopIk heb het oprecht geprobeerd maar halverwege de eerste sessie hield ik dat eigenlijk al niet meer vol
Voor degenen die ook op deze manier met de tempo's bezig zijn: hoe ligt die verhouding bij jullie?Zo uit m'n hoofd lopen de mensen die ongeveer 48 minuten over de 10k doen korte intervallen (tot 600) meestal op 24 of 25 seconden per 100 meter, en lange (800-2000) op 28-30, of als we in een goede bui zijn 27.
Testlopen zijn ook wel lastig vind ik. Op een 1000m testloop loop ik mijn standaard loopgenootjes er vrij eenvoudig uit, terwijl zij over het algemeen de lange intervallen weer beter vol kunnen houden.![]()
Als je je best doet en je kan niet harder, heb je goed getraind tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef Serinde het volgende:
Het gebrek aan hardloopschoenen is overigens geheel te wijten aan mijn gebrekkige inkomen vanwege mijn studie. Had ik een 'normaal' salaris gehad, dan had ik zeker 3 paar extra gehad
Voor degenen die ook op deze manier met de tempo's bezig zijn: hoe ligt die verhouding bij jullie?Misschien moet je gewoon nog even de echte snelheid in je benen krijgen, gaat vast snel harder!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je opzich een punt :p toch wacht ik even tot er 1 paar is met 750km erop voor ik er nog een paar bij koop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:23 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Je loopt te weinig omdat je geen derde paar hebt... toch?
Heb 2 paar Glycerine 11 trouwens en een paar asics voor als er eens een modderloopje is oidTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
5 is niet genoeg hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:08 schreef Mr.B. het volgende:
Ik voel me nu een beetje een YUR, met mijn 5 paar![]()
waarvan 1 paar eigenlijk ook wel klikowaardig is
Hier ook 2 paar schoenen.
Saucony Ride 5 gekocht in maart 2013 plus minus 500 km op gelopen, en ook Asics gel Cumulus 14 gekocht begin 2014 die hebben nu ook een goede 500 km op de teller.
De Saucony's gebruik ik voor de bootcamps en wat kortere rondjes om de Asics te 'ontzien' en waarschijnlijk ga ik daar in de winter het bos in (zijn donkerblauw en asics wit....)
Had ook gelezen dat het beter is om af te wisselen ivm demping/vocht etc. weer normaal te krijgen.
Miischien een mooie reden/excuus om een 2e of 3e paar te kopen
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Hier trouwens maar 1 paar, grootste punt is dat ze stinken!
Misschien alleen daarom al de moeite waard om een nieuw paar te kopen, hmmm![]()
![]()
Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:42 schreef m0ridin het volgende:
Hier trouwens maar 1 paar, grootste punt is dat ze stinken!
Misschien alleen daarom al de moeite waard om een nieuw paar te kopen, hmmm
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.
Maar serieus, is er een manier om ze wat op te frissen? Wasmachine lijkt me niet zo'n goed plan, febreze is ook maar tijdelijk. Theezakjes (oma's tips) hebben niet geholpen. En anders, ah well... so be it...![]()
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef m0ridin het volgende:
[..]
lol
Maar serieus, is er een manier om ze wat op te frissen? Wasmachine lijkt me niet zo'n goed plan, febreze is ook maar tijdelijk. Theezakjes (oma's tips) hebben niet geholpen. En anders, ah well... so be it...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb nu al (gezonde) wedstrijdspanning voor zondag.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 11:23:19 ]![]()
Ik heb ook 2 paar, waar eigenlijk 1 paar het oude paar is maar die wil ik bewaren voor eventueel gekke dingen. Droge schoenen wanneer nieuwe nog nat ofzoiets.
Overigens. Ik ben met mijn huidige paar teruggaan, na 150km alleen maar last en problemen mee gehad. Flinke blaren en gewoon echt wat pijntjes bij LDL.
Ik had de intentie om nieuwe schoenen te gaan kopen maar de verkoper wilde daar niet aan.... gelooft echt dat deze schoen voor mij geschikt is.
Uiteindelijk gaf hij mij een gratis paar inlegzooltjes om het daar op te proberen.
Nu heb ik daar nog niet veel mee gelopen, nog steeds herstellende van de enkelblessure (die duurt echt veel te lang!) maar de eerste bevindingen zijn erg positief. Geen blaren meer, voet lijkt lekkerder in de schoen, niet meer opnieuw strikken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed om dat mijn standaard ritueel te maken ja... Ik zelf kan het trouwens prima hebben, maar mijn vriendin is wel erg gevoelig voor geurtjes en dingen (ook als ik een luchtje op heb bijvoorbeeld). En njah, het zal er niet beter op worden de komende tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.![]()
![]()
Ik stink van mezelf al zo erg dat de geur van mijn schoenen niet eens meer opvalt...F means you're fucked![]()
Mag ik in de OP?
1
2[b]18 juli 2015 - [url=www.eigerultratrail.ch/en/]Eiger Ultra Trail (Grindelwald)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 51km![]()
![]()
Da's maar een kilometer verder dan de TdF. Da's toch geen uitdaging?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
51 km met 3100 hoogtemeters, ik verwacht een rustige sub 3 uur van jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]![]()
Ik heb erover gedacht, de 101... maar laat ik het eerst maar eens proberen in de Alpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Da's maar een kilometer verder dan de TdF. Da's toch geen uitdaging?. Ik bouw de boel rustig op, nog genoeg tijd!
![]()
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goedquote:![]()
![]()
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goed![]()
![]()
Parijs is wel heel ver voor die trail hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruikenF means you're fucked![]()
Dan niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Parijs is wel heel ver voor die trail hoor![]()
![]()
Als je nu twee marathons in een maand kan lopen, dan kun je volgend jaar vast 2,5 op één dag doen. Met een beetje hoogtemeters. Gewoon die 101 doen dusquote:![]()
Ik heb er nog steeds geen 2 gelopen he...moet het eerst nog ff aan mezelf bewijzen
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Ik heb er nog steeds geen 2 gelopen he...moet het eerst nog ff aan mezelf bewijzen![]()
Ik vind eigenlijk uberhaupt ooit 1 al heel wat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.![]()
Dat is het ook zeker. 1 is al een schitterende prestatie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.F means you're fucked![]()
quote:Er is bij beide schoenen een gat in de bovenkant gekomen. Blijkbaar gebeurt dit doordat ik mijn tenen tijdens het hardlopen veel omhoog beweeg. Komt bij wel meer mensen voor en zal bij mij waarschijnlijk bij elke hardloopschoen voorkomen. Advies was om naar de schoenmaker te gaan en aan de binnenkant wat in te zetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nope, not yet. Heb sowieso nog nooit aan een wedstrijdloop mee gedaan. Eigenlijk heb ik daar op de een of andere manier (nog) niet zo'n behoefte aan. Wie weet verandert dit, maar vooralsnog ben ik meer van de "vrije loop" omdat ik dan niet gebonden ben aan een loop die per se op een bepaalde dag en tijd gelopen moet worden.
Maaruh... damn, zo lang bij de schoenmaker? Grote beurt zeker?
Snap dat je het fijn vind dat je zelf kan bedenken op welke dag en hoe laat je wilt gaan lopen, maar een wedstrijdloop heeft wel iets heel tofs. Zeker bij een afstand als een halve marathon vond ik het heel leuk met al die mensen langs de kant en zo kun je nog wat extra uit jezelf halen.![]()
Of je doet iets aan die wiebeltenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
Er is bij beide schoenen een gat in de bovenkant gekomen. Blijkbaar gebeurt dit doordat ik mijn tenen tijdens het hardlopen veel omhoog beweeg. Komt bij wel meer mensen voor en zal bij mij waarschijnlijk bij elke hardloopschoen voorkomen. Advies was om naar de schoenmaker te gaan en aan de binnenkant wat in te zetten.
Snap dat je het fijn vind dat je zelf kan bedenken op welke dag en hoe laat je wilt gaan lopen, maar een wedstrijdloop heeft wel iets heel tofs. Zeker bij een afstand als een halve marathon vond ik het heel leuk met al die mensen langs de kant en zo kun je nog wat extra uit jezelf halen.
Jubeltenenquote:Dat heb ik ook en voor zover ik weet is er niets aan te doen. Mijn hardloopschoenen hebben ook allemaal een gat aan de bovenkant waar mijn grote teen zit..
Denk ook dat er niets aan te doen is. Het vervelend dat de schoenen daardoor kapot gaan, maar heb er tijdens het lopen eigenlijk geen last van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
JubeltenenDat heb ik ook en voor zover ik weet is er niets aan te doen. Mijn hardloopschoenen hebben ook allemaal een gat aan de bovenkant waar mijn grote teen zit..
![]()
Het heeft gelukkig geen effect op de demping ofzo, dus je kan er prima op doorlopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je staat er in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gaat zeker wel een keer gebeuren. Misschien ergens begin volgend jaar. Moet het sowieso een keer gedaan hebben van mezelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
Snap dat je het fijn vind dat je zelf kan bedenken op welke dag en hoe laat je wilt gaan lopen, maar een wedstrijdloop heeft wel iets heel tofs. Zeker bij een afstand als een halve marathon vond ik het heel leuk met al die mensen langs de kant en zo kun je nog wat extra uit jezelf halen.![]()
![]()
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen![]()
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt![]()
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)![]()
hmm 30 seconden per 100m is 5.00/km, voor de 100/200/300 zou dat geen probleem moeten zijn, kan me voorstellen dat het op 500m wel zwaar is met jouw huidige wedstrijdtempo. Maar een extra motivatie om net wat harder te pushenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
Ik heb die precieze training nooit gedaan dus ik kan niet vertellen hoe de verhoudingen bij mij zijn. Maar met dat soort korte intervallen is het tempo wel altijd echt flink hoger dan wedstrijdtempo bij mij (grofweg 1-2 min/km harder dan HM tempo, 1 min harder dan 10k tempo).
Ik heb dat boek niet gelezen maar er stond een mooi stukje over in het LV magazine!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat was afzien met de intervallen, gelukkig staat er wat bock koud te worden
Malloot, wie gaat er nu helemaal naar Zwitserland voor een loopje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Als ik je tempo vergelijk met wat ik loop op de baan en wat mossel daar doet, dan zit je dichter bij wat mossel doet dan wat ik doe. Nu heeft hij de laatste maanden niet zo geknald op de baan, maar ik vijf toch wel dat je erg hard moet lopen. Als het goed gaat lekker van genieten, maar pas op mbt blessures bij deze snelheden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen![]()
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt![]()
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)![]()
![]()
Ja dat was natuurlijk alweer even geleden dat jij nieuwe schoenen had gekochtquote:
Virrata 2quote:![]()
Ik zal later nog een foto maken
Specs: zie internet. Ik heb alleen de baan bij PK een keer op en neer gelopen en ze voelen als de oude Virrata.Ja klopt. Deze maand is dit mijn eerste paarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat was natuurlijk alweer even geleden dat jij nieuwe schoenen had gekocht![]()
![]()
In april al toegezegd dat ik mee zou doen met de 4 mijl bedrijvenloop. Zeer minimaal gelopen de aflopen maanden. Dat wordt nog wat zondag, op karakter. Wel zin in naborrelen.![]()
![]()
Daar was ik nieuwsgierig door gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb dat boek niet gelezen maar er stond een mooi stukje over in het LV magazine!![]()
Ik zie ook een artikel in de nieuwste runnersworld. Dat ga ik maa eens lezen en als ik dan nog nieuwsgierig ben, zet ijsemmer gewoon op mijn verlanglijstje.
Gogo, dankjewel![]()
Ik vermoed dat onze hoofdtrainer heel goed weet wat wel en niet kan, heb ook al veel goede tips van hem gehad. Blessures ben ik op verdacht, daarom liep ik donderdag 2 tot 3 sec langzamer. Ik blijf inderdaad zelf maar goed nadenken en voelen![]()
![]()
Zo, k krijg meer tijd om te gaan lopen....Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Ynske het volgende:
Zo, k krijg meer tijd om te gaan lopen....![]()
Ik heb mijn training gemist door een dagje keihard werken bij mijn inbetweenjobs job en zit nu met heel veel patat en een cheeseburger op de bank![]()
Ff teruglezen straks![]()
![]()
ik kan mensen die 20,000km vliegen om eerst met een groep autisten op een boot te dobberen en daarna een stukje met ze te rennen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Malloot, wie gaat er nu helemaal naar Zwitserland voor een loopje?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat was jouw voorbeeld? ook je baan kwijt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?
Ik heb mijn training gemist door een dagje keihard werken bij mijn inbetweenjobs job en zit nu met heel veel patat en een cheeseburger op de bank
Ff teruglezen straksToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb ontslag genomen een tijdje terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat was jouw voorbeeld? ook je baan kwijt?
Maar als je je baan ongewild kwijt bent:shit voor je
![]()
![]()
Vandaag op de marathon expo aangemeten Herzog Tubes gekocht om mijn kuiten een beetje krampvrij te houden.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En hoe staat het met de kriebels en de zin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag op de marathon expo aangemeten Herzog Tubes gekocht om mijn kuiten een beetje krampvrij te houden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En hoe staat het met de kriebels en de zin?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wel lekker uitrusten hé?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalen
Benieuwd hoe je gaat lopen, leuk om je te volgen![]()
![]()
Al weer een beetje motivatie gekregen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?
Ik heb mijn training gemist door een dagje keihard werken bij mijn inbetweenjobs job en zit nu met heel veel patat en een cheeseburger op de bank
Ff teruglezen straks
Eigenlijk best jammer hoe het gegaan is, na al die maanden van regelmatig en goed trainen! Ik heb in mijn achterhoofd zitten dat je met de CPC heel tevreden was!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalenJe mag bijna
Ja maar dat is anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan mensen die 20,000km vliegen om eerst met een groep autisten op een boot te dobberen en daarna een stukje met ze te rennen.![]()
Jero, als training voor Eiger, heb je al het nieuwe Salamon filmpje van Kilian en Emilie bekijken op FB?
absurd hoe dat volk moeiteloos omhoog loopt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dry needling boks! Die pijn blijft gemeen hangen ja. Trekt wel weg uiteindelijk, maar heel langzaam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
Ik mag woensdag weerverheug me nu al
Vertrouwen moet weer even terugkomen. Daarom even terugschroeven naar minder kms en vanuit die basis weer opbouwen. Volgens mij is dat de enige manier waarop er weer een goede HM uit gaat rollenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Al weer een beetje motivatie gekregen?
Eigenlijk best jammer hoe het gegaan is, na al die maanden van regelmatig en goed trainen! Ik heb in mijn achterhoofd zitten dat je met de CPC heel tevreden was!Niet eerder dan voorjaar 2015.
Ik weet twee dingen:
1) CPC was een goede eerste HM
2) Werkissues uit de weg gaat helpen
En jij? Alle vertrouwen na de sub2 natuurlijk!![]()
Prima plan. Na de CPC2013 liep ik pas een jaar later weer een HM (die in een DNF eindigde).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vertrouwen moet weer even terugkomen. Daarom even terugschroeven naar minder kms en vanuit die basis weer opbouwen. Volgens mij is dat de enige manier waarop er weer een goede HM uit gaat rollenNiet eerder dan voorjaar 2015.
quote:Ik weet twee dingen:
1) CPC was een goede eerste HM
2) Werkissues uit de weg gaat helpenJa, echt enorm. De laatste twee wedstrijden hadden als pre dat het lukte om door te lopen toen het lichaam niet meer wilde. Een overwinning op mezelf en het voelt alsof ik een barrière geslecht heb.quote:En jij? Alle vertrouwen na de sub2 natuurlijk!
En ik heb ook echt veel zin om te lopen en in de vier wedstrijden die ik dit jaar nog loop. De 25 km door Meijendel wordt wel heel spannend! En een week later dan de BGL, dat wordt duidelijk voor de leuk!![]()
Ynske en Hats
SEM: veel plezier met de voorpret
Hier uitgeblust op de bank tussen pijll en de kat in. Vandaag niet gaan lopen, ben kapot gaar van die verkoudheid, mag wel weer klaar zijn. Collega's begonnen ook al te mopperen dat ik ermee doorloop.
Hopelijk morgen fit. Feestje van LyannaRuns en zondag hobbelen met de zolderkamerauristjes
En nu wachten op eten. De Thai was vol en verder lopen kon ik ff niet opbrengen
Aanstelleritis jeweetz!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Prima plan. Na de CPC2013 liep ik pas een jaar later weer een HM (die in een DNF eindigde).
[..]
[..]
Ja, echt enorm. De laatste twee wedstrijden hadden als pre dat het lukte om door te lopen toen het lichaam niet meer wilde. Een overwinning op mezelf en het voelt alsof ik een barrière geslecht heb.
En ik heb ook echt veel zin om te lopen en in de vier wedstrijden die ik dit jaar nog loop. De 25 km door Meijendel wordt wel heel spannend! En een week later dan de BGL, dat wordt duidelijk voor de leuk!
Blijf dit soort dingen posten, helpt tegen mijn baggerhumeur
Ik heb het taperen serieus genomen en al een week niks gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel lekker uitrusten hé?
Benieuwd hoe je gaat lopen, leuk om je te volgen
Oh en tof, thx
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
het heet niet voor niets een loopneusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:46 schreef Murmeli het volgende:
. Collega's begonnen ook al te mopperen dat ik ermee doorloop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt wel goed
Als je van de honger om dreigt te komen sturen we je wel boterhammen. En gels![]()
Ik heb onwijs veel zin in de superbruggenloop van zondag a.s.!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blijf dit soort dingen posten, helpt tegen mijn baggerhumeur![]()
Welke?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Wacht maar tot ik je door die tunnelbuis jaag...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De donkerblauwe.quote:SPOILER: een paar voor elke dag van de weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Zwabber: hou die positieve vibe vast
Impressive stippelstreep!![]()
Zo ging het vanmiddag ineens met een wildvreemdeling over trails rondom Barcelona, Schotland, Jero_mmeke(!) en over LDL's die vaak te snel worden gelopen. Dat was leuk![]()
![]()
Ja succes Sem! Ben je trackbaar zondag of moeten we gewoon geduld hebben?
Jero ben je nog steeds van de vff clinics-brigade toevallig?
Ik wil wel een keer mee doen maar er staat niets ingepland nu geloof ik?![]()
klote gevoel is dat he! ik mag volgende week weer onder de naald.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt
maar ik merk heel langzaam dat het wel helpt!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De donkerblauwe.Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...SPOILER: een paar voor elke dag van de weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha je hebt het met een vreemdeling over mij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber: hou die positieve vibe vast
Impressive stippelstreep!![]()
Zo ging het vanmiddag ineens met een wildvreemdeling over trails rondom Barcelona, Schotland, Jero_mmeke(!) en over LDL's die vaak te snel worden gelopen. Dat was leukdat is nog eens een compliment!
![]()
Zo. Dan val ik als vrouw nog heel erg mee met mijn 50 paar gewone schoenen.
Ik heb 1 paar hardloopschoenen (en een paar semihardloop, die gebruik ik als ik een blaar heb door dat andere paar). Daar komen misschien dit weekend 1 of 2 paar bij.![]()
Ja in Drachten, ergens volgende maand geloof ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik wil wel een keer mee doen maar er staat niets ingepland nu geloof ik?Moet ik even voor je nakijken. Voor de rest geen vrije clinics dit jaar nee.
![]()
Nog nix gepland voor volgend jaar dat je weet? Volgende maand komt me slecht uit..
Ohja, graag in de buurt van Almere![]()
![]()
Hij liep de Hoge Veluwe trail marathon, Koning van Spanje en zei nogal actief te zijn in trailland. Toen heb ik even jouw naam gedropt natuurlijk. Om maar te laten weten hoe veel ik met trails hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha je hebt het met een vreemdeling over mij?dat is nog eens een compliment!
![]()
![]()
reactie was: "o dat is echt een jong aanstormend talent!"![]()
DRACHTEN! Of all places![]()
Mijn meneer komt er vandaan. Ooit gaan we een keer de Acht van Drachten lopenNiet op VFF
![]()
![]()
Argh, de pees/spier in mijn rechtervoet was al een stuk minder pijn gaan doen dus ik was al voorzichtig aan het hopen dat ik dit weekend misschien wel weer een rondje zou kunnen lopen. En gisteravond, pats, mijn linkervoet gaat zeuren op precies dezelfde plek.Dus nu is het om en om hinken.
Morgen wel naar de sportschool en daar maar even wat gaan fietsen dan. Ik denk dat het zeker een jaar geleden is dat ik langer dan een week niet heb gelopen. Ik voel me vies.![]()
Je collega doet er volgend weekend nog één in Haarlem/Overveen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja in Drachten, ergens volgende maand geloof ik!Moet ik even voor je nakijken. Voor de rest geen vrije clinics dit jaar nee.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Was het paula? Die zei precies datzelfde over jeroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij liep de Hoge Veluwe trail marathon, Koning van Spanje en zei nogal actief te zijn in trailland. Toen heb ik even jouw naam gedropt natuurlijk. Om maar te laten weten hoe veel ik met trails heb![]()
![]()
reactie was: "o dat is echt een jong aanstormend talent!"![]()
DRACHTEN! Of all places![]()
Mijn meneer komt er vandaan. Ooit gaan we een keer de Acht van Drachten lopenNiet op VFF
Anders moet je ff ironfeet opzoeken op fb, die geeft ook clinics. Weet niet of het specifiek op vff gaat maar dat kan je ff navragen bij haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nog nix gepland voor volgend jaar dat je weet? Volgende maand komt me slecht uit..
Ohja, graag in de buurt van Almere
En er is nog een club op fb die clinics geeft maar daar ben ik de naam van kwijtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, geen Paulaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was het paula? Die zei precies datzelfde over jero![]()
![]()
Tip: Is een FB vriendje van je en werkte vandaag ook op een bootquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie het was! Weet je zijn naam?![]()
![]()
Ik heb toch niet gelopen vandaag. Werk duurde stukken langer dan ingepland. Toen ik klaar was en eindelijk thuis moest ik eigenlijk al weer bijna meteen de fiets pakken, want Gogo wilde bier drinken en uit eten. En ja. Dat is geen straf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zondag hét hardloopevenement van het jaar: de Viersprongloop in Emmer-Compascuum.
Vanavond nog een bbq bij ons thuis gehad met wat collega's (onverwacht toch erg lekker weer) dus de voorbereiding voor de aanval op de 40 minuten is alvast goed!
It has to mean something
Iedereen die dit weekend gaat lopen veel plezier/succes. Semtex geniet van je marathondebuut. Het is grofweg hetzelfde rondje als vorig jaar, maar dan twee keer.![]()
Fokkie! Haha grappig. Die loopt ook erg veel trails ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip: Is een FB vriendje van je en werkte vandaag ook op een boot![]()
Ze staan vast ook met hardloopschoenen op de expo. Scheelt dat nog veel in prijs...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag op de marathon expo aangemeten Herzog Tubes gekocht om mijn kuiten een beetje krampvrij te houden.
Misschien morgen maar een kijkje nemen.
Alvast heel veel succes zondag (en morgen met de zenuwen)
![]()
jogger alert......quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...
hij sprak met een zwaar Catalaans accent...schijnt een bekende te zijn in trail-landquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie het was! Weet je zijn naam?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uit de infomail van de Devil's trail:quote:Per route wordt een voorfietser ingezet, om zo eventuele sabotages van de route te elimineren. Op het parcours zijn wel enkele punten waar het voor de arme fietser niet mogelijk is om te fietsen.
Oh, ik dacht juist dat ze met een Kiwi-accent sprak.. jammer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij sprak met een zwaar Catalaans accent...schijnt een bekende te zijn in trail-land![]()
of met een Zweeds accentquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat ze met een Kiwi-accent sprak.. jammer.
Zo weet mijn trailende fysio ondertussen ook wie Jero is en dat ik 'm ken![]()
Gister training geskipt ivm koortsig.. hoop dat ik zondag wel een LDL kan doen..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
`Bij de Harbourrun komende zondag (o, dat is morgen) hebben ze het startnummer als band voor om de enkel... Is dat normaal bij obstacle runs? En kan ik 'veilig' mijn Garmin om mijn pols houden?
/asfaltloper die buiten de veilige asfaltonly wedstrijden gaat lopen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
http://www.npo.nl/de-hokjesman/10-10-2014/VPWON_1214416
Leuke docu over de jonge sporters op papendal, ook de meerkampers.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Startnummer om de enkel komt volgens mij uit de triathlonsport, heb vorig jaar ook een run gelopen waar ze dat als pilot voor de survivalsport deden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
`Bij de Harbourrun komende zondag (o, dat is morgen) hebben ze het startnummer als band voor om de enkel... Is dat normaal bij obstacle runs? En kan ik 'veilig' mijn Garmin om mijn pols houden?
/asfaltloper die buiten de veilige asfaltonly wedstrijden gaat lopen
En je Garmin moet daar tegen kunnen lijkt me, mits je niet al te spastisch met je armen gaat doen
It has to mean something
Ook als je veel water tegenkomt? Ik ben daar toch een beetje huiverig voor, omdat de meeste modellen toch aangeven alleen spatwaterdicht te zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:06 schreef Cynic het volgende:
En je Garmin moet daar tegen kunnen lijkt me, mits je niet al te spastisch met je armen gaat doen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mager loopweekendje.......maar 1 marathonloopster'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet geslapen door de stress. Zal wel een zware training wordenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb nu een paar keer een survivalrun gelopen met m'n 210.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook als je veel water tegenkomt? Ik ben daar toch een beetje huiverig voor, omdat de meeste modellen toch aangeven alleen spatwaterdicht te zijn.
Niks aan de hand. Misschien moet je er niet mee gaan zwemmen, maar dat heeft-ie vorige week ook overleefd.
It has to mean something
Ik dacht het al, maar ik dacht, check, check dubbelcheckquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Startnummer om de enkel komt volgens mij uit de triathlonsport, heb vorig jaar ook een run gelopen waar ze dat als pilot voor de survivalsport deden.
En je Garmin moet daar tegen kunnen lijkt me, mits je niet al te spastisch met je armen gaat doenThanks
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
http://rw.runnersworld.com/sub-2/
Erg leuke analyse met veel data en weetjes over de geschiedenis van marathon-records!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Cool.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Erg leuke analyse met veel data en weetjes over de geschiedenis van marathon-records!
Ik zie al dat ik nooit een sub 2 kan lopen omdat ik te flexibel ben en te dikke kuitspieren heb. Toch jammer.![]()
![]()
Hans Koeleman was afgelopen donderdag hier in Nijverdal om te vertellen over het boek en om een uurtje met de kandidaten hard te lopen om daarna weer verder te vertellen. Helaas had ik net die dag een overleg op 't werk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mini was uit logeren geweest bij opa en oma, en die moesten we vanmorgen vroeg weer komen halen. Dus ik heb van de nood een deugd gemaakt, en ben vanaf hun huis lekker terug gaan lopen
Bijna 15km lekker op het gemak gedaan, in lichte regen. Nice!F means you're fucked![]()
Lekker Yur!
Zelf net ook voor het eerst gelopen. Half uurtje maar, maar het ging fijn! Nog een heel klein beetje zwaar gevoel, maar ach.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yur!
Zelf net ook voor het eerst gelopen. Half uurtje maar, maar het ging fijn! Nog een heel klein beetje zwaar gevoel, maar ach.
Geldrops 't Is voor niks is al vol.
Waarom had ik me niet gewoon eerder al ingeschreven?![]()
![]()
Na het ontbijt maar weer even een wat massainschrijvingen doen.![]()
Al een tijdje vol. De meesten die daar lopen komen daar iedere keer weer opnieuw terug. En terecht, leuk loopje, mooi parcours en gratis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
Na het ontbijt maar weer even een wat massainschrijvingen doen.
Volgend jaar dus gewoon op de dag dat de inschrijving opent erbij zijn.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah volgend jaar naar Polen dus voor een PRquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Erg leuke analyse met veel data en weetjes over de geschiedenis van marathon-records!
Edit: oh nee das te koud voor mij, als midpacker....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jammer en wat Guard zegt. Prachtig loopje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
Na het ontbijt maar weer even een wat massainschrijvingen doen.
Zo snel mogelijk in je agenda zetten wanneer de volgende inschrijving begint dan ben je er zeker bij![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand![]()
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoeg
Ik zal het noteren, maar dan moet ik wel eerst een agenda voor volgend jaar kopen.
Ik ga me ook maar inschrijven voor die Meeuwen- en Makrelenloop. Alleen al vanwege de website.![]()
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:15 schreef YUR het volgende:
Mini was uit logeren geweest bij opa en oma, en die moesten we vanmorgen vroeg weer komen halen. Dus ik heb van de nood een deugd gemaakt, en ben vanaf hun huis lekker terug gaan lopen
Bijna 15km lekker op het gemak gedaan, in lichte regen. Nice!Klinkt goed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yur!
Zelf net ook voor het eerst gelopen. Half uurtje maar, maar het ging fijn! Nog een heel klein beetje zwaar gevoel, maar ach.
Zelf net terug van 5km hobbelen. Merk nog steeds dat de HM in m'n benen zit, maar de stijfheid is uit m'n heup en m'n hartslag hield zich ook beter.
Heerlijk loopweer iig, niet te warm en zo nu en dan wat lichte regenDat zal ook wel geholpen hebben, want donderdag had ik 't behoorlijk warm.
Vanaf maandag weer bij Haag lopen
De meesten hebben hem toch in een broekzak of armband, maar ik heb het wel vaker zo gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoegZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoeg
M'n vader vertelde dat een loper voor hem bij de M in Lissabon z'n iPhone liet vallen. Nam een duik om 'm op te rapen en slaakte een zucht van verlichting toen bleek dat de telefoon nog heel was.
50 meter later viel 'ie weer... Compleet aan gruzelementen
Ik zou me er inderdaad niet druk om maken hoe ongebruikelijk het is, meer hoe ongemakkelijk het wel niet voor jezelf is. Lijkt me echt zo niet-relaxed+ de kans op het aan gruzelementen vallen.
Yur + Yuki lekkere loopjes!![]()
![]()
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...
M'n vader vertelde dat een loper voor hem bij de M in Lissabon z'n iPhone liet vallen. Nam een duik om 'm op te rapen en slaakte een zucht van verlichting toen bleek dat de telefoon nog heel was.
50 meter later viel 'ie weer... Compleet aan gruzelementenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...
Nog eenvoor je HM
Ook daar moet je snel bij zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het noteren, maar dan moet ik wel eerst een agenda voor volgend jaar kopen.
Ik ga me ook maar inschrijven voor die Meeuwen- en Makrelenloop. Alleen al vanwege de website.
Heb me in ieder geval op de Verzendlijst gezet.quote:
De Laan van Meerdervoortloop klinkt ook leuk. Wat zijn er een hoop loopjes in de omgeving Den Haag!![]()
![]()
Tsja, ik loop altijd met m'n telefoon in de hand. Maar mijn angst is wel dat er net iemand met z'n hand in mijn koptelefoonsnoer haaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Remlichten zouden verplicht moeten worden!!!1!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.![]()
![]()
http://warandeloop.nl/nl/programma/warandebynight
Nou ja vernieuwend... alsof er nog niet genoeg andere glow events zijn geweest.
En zelfs op dezelfde locatie, vorig jaar al door RW.
Maar goed voor de liefhebbers van de funruns en glowruns (met afterparty). Ik ben gelukkig verhinderd
Elastiekje om je arm en snoertje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, ik loop altijd met m'n telefoon in de hand. Maar mijn angst is wel dat er net iemand met z'n hand in mijn koptelefoonsnoer haakt![]()
Ik liep vorige week een 5k op een smal parcours met minstens 130 scholieren. Er ging er ongeveer elke 20 meter wel één vol op de remquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.
En lopen met een telefoon in je hand? Ik vind lopen met een flesje in m'n hand al kut.![]()
Ik heb in mijn drankflesjesband een voorvakje waar ik altijd mijn telefoon en ID-in stop als ik loop. Echt niet in mijn hand, want met links kan ik bijna niks (ook niet een telefoon kms lang vasthouden en ik moet toch echt drinken onderweg bij de langere afstanden, dus moet mijn rechterhand echt wel vrij blijven.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik heb het ook wel even gedaan, tot ik de Spibelt ontdekte.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik liep vorige week een 5k op een smal parcours met minstens 130 scholieren. Er ging er ongeveer elke 20 meter wel één vol op de rem
En lopen met een telefoon in je hand? Ik vind lopen met een flesje in m'n hand al kut.![]()
Heb ik, alleen telefoon gaat altijd mee voor muziek en voor het geval er onderweg iets gebeurt.quote:![]()
Fijn dat herstel goed gaat mossel en yuki
YUR: leuk gepland!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is misschien wel een idee jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Elastiekje om je arm en snoertje?
Ik vind het geen probleem. Ik loop probleemloos een halve Marathon met m'n telefoon in de handquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik liep vorige week een 5k op een smal parcours met minstens 130 scholieren. Er ging er ongeveer elke 20 meter wel één vol op de rem
En lopen met een telefoon in je hand? Ik vind lopen met een flesje in m'n hand al kut.
Ik vind dat gezweet met iets in je hand zo irritant.
Zijn er nog geen bluetooth oordopjes of zo? Lekker draadloos, kun je je telefoon in je SpiBelt houden.![]()
![]()
Yupquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef wyccie het volgende:
Zijn er nog geen bluetooth oordopjes of zo? Lekker draadloos, kun je je telefoon in je SpiBelt houden.
http://www.bragi.com/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tof. Daarvoor zou ik bijna met muziek op gaan lopen.
Ik moet sowieso echt een nieuwe agenda(vulling) gaan aanschaffen met al die loopjes waar ik me voor ga inschrijven. Heb nu 12 tabjes met loopjes openstaan.![]()
![]()
Die heb ik jaren geleden zelf eens ontworpen bij Ericssonquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef wyccie het volgende:
Zijn er nog geen bluetooth oordopjes of zo? Lekker draadloos, kun je je telefoon in je SpiBelt houden.![]()
Maar heb ik helaas niet meer
Toen ik begon liep ik eerst alleen met ipod en later met ipod en telefoon in de hand. Heel zweterig idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef wyccie het volgende:
Zijn er nog geen bluetooth oordopjes of zo? Lekker draadloos, kun je je telefoon in je SpiBelt houden.
Nu loop ik liefst met niks. Horloge om en gaan. Muziek heb ik niet nodig om me te vermaken gelukkig.
Oh ome Zwabber heeft gisteren een schemaatje voor me gemaakt voor 10 km over 4 weken
Ik hoop dat het lukt en dan zou het zomaar kunnen dat ik tegen t eind van het jaar alweer 15 km loopkijk er zó naar uit!!
En dan en dan en dan..... Trainen voor de volgende hm
Ik houd voor mezelf een lijstje bij van loopjes in Den Haag en (ruime) omgeving, en er staan nu zo'n 90 loopjes op. Zeg maar in het gebied begrensd door het Westland, Rotterdam noord, Zoetermeer, Leiden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Laan van Meerdervoortloop klinkt ook leuk. Wat zijn er een hoop loopjes in de omgeving Den Haag!
En ik moet ze allemaal een keer lopen van mezelf.Ik zou zo graag een keer een schemaatje voor ome Zwabber willen maken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ome Zwabber heeft gisteren een schemaatje voor me gemaakt voor 10 km over 4 weken![]()
Zooo net een 10km rondje gedaan met een witte cowboy met een gekleurde auto. Ging wel goed, was wel leuk! Geen PR, dan had ik de eerste 8km iets harder mijn best moeten doen, maar wel een goede trainingsprikkel denk ik. Goed op snelheid te lopen zonder echt in de reserves te moeten gaan.
Nu mag ik lekker beginnen met koolhydraten stapelen en écht de benen omhoog. Heb net 2,5 kg bieten en 2kg appels gekocht om een lekker sapje te brouwen, en een zak winegums voor de koolhydraten
Niet de beste manier, dat weet ik, maar als je met honger na een training boodschappen gaat doen.. tja
linkje: https://www.endomondo.com/workouts/422896500/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En respect voor TWC die zich 2 weken na Berlijn alweer aan een tempoloopje waagde!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er stonden idd behoorlijk wat dozen. Wel rare modellen en maten, maar het loont denk ik inderdaad om gewoon ff te gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ze staan vast ook met hardloopschoenen op de expo. Scheelt dat nog veel in prijs...
Misschien morgen maar een kijkje nemen.
Alvast heel veel succes zondag (en morgen met de zenuwen)
Ik zou trackbaar zijn als iOs 7.1 op mijn telefoon hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik wil wel een keer mee doen maar er staat niets ingepland nu geloof ik?Maar ik weiger te updaten
Mensen op Facebook kunnen me wel volgen, want daar komen de tussentijden te staan.
Semtex, heb je al eens met die tubes gelopen? Hoe vind je het?
Ik kreeg vorige week al een krampend gevoel in mijn voet bij te strakke sokken, dus ik vraag me af of het aan de kuit dan wel fijn is.
En met aanmeten bedoel je dat ze de tubes echt op maat voor je knippen? Ik heb namelijk erg korte benen, normale compressiekousen zouden bij mij waarschijnlijk over de knie gaan.![]()
Daar heeft Nike geen last vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...![]()
![]()
Jammer dat ik echt niet op Nike's kan hardlopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft Nike geen last van![]()
[ afbeelding ]
Alvast veel succes morgen!![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef winterstorm666 het volgende:
sem je gaat het gewoon doen topper!![]()
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo net een 10km rondje gedaan met een witte cowboy met een gekleurde auto. Ging wel goed, was wel leuk! Geen PR, dan had ik de eerste 8km iets harder mijn best moeten doen, maar wel een goede trainingsprikkel denk ik. Goed op snelheid te lopen zonder echt in de reserves te moeten gaan.
Nu mag ik lekker beginnen met koolhydraten stapelen en écht de benen omhoog. Heb net 2,5 kg bieten en 2kg appels gekocht om een lekker sapje te brouwen, en een zak winegums voor de koolhydraten
Niet de beste manier, dat weet ik, maar als je met honger na een training boodschappen gaat doen.. tja
linkje: https://www.endomondo.com/workouts/422896500/11367364
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.![]()
Die zijn best oké. Zelf heb ik deze:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft Nike geen last van![]()
[ afbeelding ]
Kan ik niet echt mooi noemen, maar ik ben ook best een zeikerd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2014 12:33:36 ]![]()
Zojuist 5KM door de regen. Heerlijk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopen
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.![]()
![]()
Nikesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn best oké. Zelf heb ik deze:
[ afbeelding ]
Kan ik niet echt mooi noemen, maar ik ben ook best een zeikerd
Nee was ook sowieso niet Pijll proof geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopen
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.Al is mijn officiele 10k PR echt vrij langzaam en heb ik al vaker sneller gelopen
Semtex wat ben je zen
Mwah, ben al verkouden, dus dan neem ik dat risico niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zojuist 5KM door de regen. Heerlijk!!![]()
Begrijpelijk. Het is iig niet koud.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, ben al verkouden, dus dan neem ik dat risico niet.
Mijn hartslag was hoog vandaag. Zal wel door het bier van gisteren komen.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2014 12:45:04 ]![]()
Hoezo?quote:
Ik weet het niet, ik heb er alles aan gedaan wat ik kon qua training, lekker getaperd en vannacht lang geslapen, alles is voorbereid (spulletjes, playlist, moet alleen nog pannekoeken bakken voor morgen), ben er gewoon helemaal klaar voor
Gewoon, ik bewonder datquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik weet het niet, ik heb er alles aan gedaan wat ik kon qua training, lekker getaperd en vannacht lang geslapen, alles is voorbereid (spulletjes, playlist, moet alleen nog pannekoeken bakken voor morgen), ben er gewoon helemaal klaar voorIk vrees dat ik de dag van tevoren all over the place ben. Maar misschien ook juist niet inderdaad omdat het dan zo dichtbij is dat je er echt niets meer aan kunt doen
![]()
Heel veel succes alvast!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat dat wel komt zodra ik in het startvak sta, andere lopers zie en de tijd wegtikt ri. 10:00quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon, ik bewonder datIk vrees dat ik de dag van tevoren all over the place ben. Maar misschien ook juist niet inderdaad omdat het dan zo dichtbij is dat je er echt niets meer aan kunt doen
Heel veel succes alvast!
Het weer ziet er goed uit iig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel komt zodra ik in het startvak sta, andere lopers zie en de tijd wegtikt ri. 10:00Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker hoor Semtex. En inderdaad. Nu kan je toch niks meer, behalve je laatste eten en drinken in de gaten houden. Komt gewoon goed dus. Heerlijk is dat, lekker relaxed er naartoe kunnen leven. Deed ik ook vorige week.
Potver, vorige week om deze tijd liep ik op de Stormvloedkering
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km wedstrijd.
1 november mn eerste wedstrijdloop, de Erasmusronde. Ideaal zo'n beetje in mn achtertuin.
Hebben jullie nog tips wat betreft de voorbereiding? Hoe kan ik de week ervoor bijvoorbeeld het best trainen?![]()
Leuk! Ik train meestal gewoon wat rustig door. En de laatste paar dagen ervoor niet. Als ik tenminste een echte tijd wil lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef RunnerAdd het volgende:
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km wedstrijd.
1 november mn eerste wedstrijdloop, de Erasmusronde. Ideaal zo'n beetje in mn achtertuin.
Hebben jullie nog tips wat betreft de voorbereiding? Hoe kan ik de week ervoor bijvoorbeeld het best trainen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoe voel het nu, bijna een week later?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker hoor Semtex. En inderdaad. Nu kan je toch niks meer, behalve je laatste eten en drinken in de gaten houden. Komt gewoon goed dus. Heerlijk is dat, lekker relaxed er naartoe kunnen leven. Deed ik ook vorige week.
Potver, vorige week om deze tijd liep ik op de StormvloedkeringKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen weer een stukkie gelopen. Ging prima. Nog een klein beetje zware benen, maar dat viel best mee. Morgen weer eens met Gogo lopen, ietsje verder dan vandaag, maar langzamer. Heb ik ook weer zin in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe voel het nu, bijna een week later?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik sta morgen (met Guard) bij het 30km punt. Moet ik iets van drinken/gels overhandigen??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe voel het nu, bijna een week later?![]()
Ik kom je morgen live trackenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou trackbaar zijn als iOs 7.1 op mijn telefoon hadMaar ik weiger te updaten
Mensen op Facebook kunnen me wel volgen, want daar komen de tussentijden te staan.
Zo, vanmorgen weer lekker getraind. Er lopen er morgen veel in Schoorl/Bergen, dus we hadden een klein clubje. Dankzij de gunstige dagen waarop ik liep bijna 40 km deze week. Nu het weekend rustig aan, morgen verjaardag van mijn vader.
Semtex heel veel succes en plezier morgen! En alle andere lopers uiteraard ook...![]()
Oh wat tofquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik sta morgen (met Guard) bij het 30km punt. Moet ik iets van drinken/gels overhandigen??Ik denk wel dat ik zelf voldoende gels meeneem, alleen geen drinken (ik ga volledig voor alle waterposten). Een klein beetje energydrank is altijd welkom
Prima, welke?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh wat tofIk denk wel dat ik zelf voldoende gels meeneem, alleen geen drinken (ik ga volledig voor alle waterposten). Een klein beetje energydrank is altijd welkom
![]()
En zaten wij met z'n allen al op de livestream van Omroep Zeelandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Potver, vorige week om deze tijd liep ik op de Stormvloedkering
SEM, ben je er al uit wat je aandoet morgen?? Zodat we jou ook live op tv kunnen tracken??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maakt me niet uitquote:Iets isotoons?
![]()
Lucky shirt:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En zaten wij met z'n allen al op de livestream van Omroep Zeeland
SEM, ben je er al uit wat je aandoet morgen?? Zodat we jou ook live op tv kunnen tracken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte broek, zwarte Herzog tubes, lila/oranje Nikes
Heel goedquote:lucky shirts be lucky!
ik ga er denk ik ook al wel de eerste ronde zijn Sem. Stuur je straks nog wel een appje waar ergens ongeveer (gok eerste ronde rond 15 km punt, en dan 2e ronde met Stream op 30 km)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb deze nog thuis liggenquote:
Neem ik wel mee. En dan nog hopen dat je ons zietDan ben ik er ook. Drinken we wel ergens watquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Guard het volgende:
ik ga er denk ik ook al wel de eerste ronde zijn Sem. Stuur je straks nog wel een appje waar ergens ongeveer (gok eerste ronde rond 15 km punt, en dan 2e ronde met Stream op 30 km)![]()
![]()
Is goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Guard het volgende:
ik ga er denk ik ook al wel de eerste ronde zijn Sem. Stuur je straks nog wel een appje waar ergens ongeveer (gok eerste ronde rond 15 km punt, en dan 2e ronde met Stream op 30 km)Telefoon is mee
![]()
Wel tof hoor, al die bekendenIk had nergens op gerekend, maar mijn schoonouders staan ook aan de finish
Wat leuk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is goedTelefoon is mee
Wel tof hoor, al die bekendenIk had nergens op gerekend, maar mijn schoonouders staan ook aan de finish
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb deze nog thuis liggen
[ afbeelding ]
Neem ik wel mee. En dan nog hopen dat je ons ziet
[..]
Dan ben ik er ook. Drinken we wel ergens wat
Ik zie trouwens regen voorspeld voor morgen, maar pas tegen de avond
Nou nou, Garmin maakt er wel een feestje van![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou nou, Garmin maakt er wel een feestje van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thanks allna een flink aantal mislukte trainingen wilde ik nu toch echt eens testen of ik überhaupt tot die 15km kon geraken. Als dat me vandaag niet zou lukken, zou ik die 7^^ nooit aandurven…
Het is me gelukt! De tijd is niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoef m ook niet morgen te lopen! Ik weet in ieder geval dat ik het kan, en ik weet nu hoe ver 15km is. Geeft toch wat rust
Wat fijn! Uiteindelijk komt het altijd goed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks allna een flink aantal mislukte trainingen wilde ik nu toch echt eens testen of ik überhaupt tot die 15km kon geraken. Als dat me vandaag niet zou lukken, zou ik die 7^^ nooit aandurven…
Het is me gelukt! De tijd is niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoef m ook niet morgen te lopen! Ik weet in ieder geval dat ik het kan, en ik weet nu hoe ver 15km is. Geeft toch wat rustZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[ afbeelding ]![]()
!!
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat heeft Suunto niet![]()
![]()
Holy moly, een ex-coachkindje van mij heeft ook Berlijn gelopen, ik zie nu pas haar resultaten. Echt heel knap gelopen, echt een mooi ingedeelde race:
5 km 09:20:57 00:24:48 24:48 04:58 12.10
10 km 09:45:27 00:49:18 24:30 04:55 12.24
15 km 10:09:53 01:13:45 24:27 04:54 12.28
20 km 10:34:28 01:38:19 24:34 04:55 12.21
Halb 10:39:49 01:43:40 05:21 04:53 12.30
25 km 10:59:17 02:03:08 19:28 05:00 12.03
30 km 11:23:48 02:27:39 24:31 04:55 12.24
35 km 11:48:43 02:52:35 24:56 05:00 12.04
40 km 12:13:01 03:16:52 24:17 04:52 12.35
Finish 12:23:20 03:27:11 10:19 04:43 12.77Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gefeliciteerd met je vuurwerkfeestbekerprestatie Gup!![]()
SEMTEX, alvast heel veel succes morgen, gaat je lukken!
Vanochtend een minuut of tien op de loopband gerend, ging goed, mijn voet heeft het overleefd en ik denk dat ik morgen even weer een stukje ga proberen buiten.![]()
Guppy![]()
Sem, alvast heel veel succes en plezier voor morgen!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Sorry voor het ophouden de eerste 8 km.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
linkje: https://www.endomondo.com/workouts/422896500/11367364![]()
![]()
Een beetje regen zou ik niet zo heel erg vinden, als het maar een beetje is en de temperatuur ook gewoon aangenaam is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie trouwens regen voorspeld voor morgen, maar pas tegen de avond
Jij veel succes iig morgen op de hele.![]()
Haha nee joh het tempo was prima, dit was volgens mij mijn eerste 10k op tempo waarbij ik mezelf niet in het begin opgeblazen had. Ik had ook niet veel harder moeten willen gaan want dan was ik misschien niet op tijd hersteld. Was een heerlijk loopjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Sorry voor het ophouden de eerste 8 km.
over 3 weken weer 10 km? Misschien kan ik dan wel winnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha nee joh het tempo was prima, dit was volgens mij mijn eerste 10k op tempo waarbij ik mezelf niet in het begin opgeblazen had. Ik had ook niet veel harder moeten willen gaan want dan was ik misschien niet op tijd hersteld. Was een heerlijk loopje![]()
![]()
Heel veel succes en vooral veel plezier en genieten morgen. Ben heel erg benieuwd naar hoe je het doet en je verslag!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik weet het niet, ik heb er alles aan gedaan wat ik kon qua training, lekker getaperd en vannacht lang geslapen, alles is voorbereid (spulletjes, playlist, moet alleen nog pannekoeken bakken voor morgen), ben er gewoon helemaal klaar voorWow!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wij gaan rocken in Nijmegen![]()
(Al heb ik nog steeds niet verder gelopen dan 11 km, maar komt goed)
![]()
Geïnspireerd door de marathonloopsters hier heb ik net een flinke bietensalade gegeten en ik heb een fles bietensap gehaald. En voor de lunch morgen neem ik ook pannenkoeken mee.
![]()
![]()
Mooie zilvergrijze details heeft-ie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef runninglinda het volgende:
Eindelijk nieuwe schoenen!
Dit zijn ze geworden:
[ afbeelding ]
Zal wel even wennen zijn, dus rustig opbouwenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Afstand: 9,92 km
Tijd: 47:27
Gem. tempo: 4:47 min/km
Winst hoogte: 15 m
Calorieën: 734 C
Voor aanvang en tijdens het warmlopen compleet verzopen, maar na het startschot werd het direct al droger. Heerlijk vlak gelopen, en het ging eigenlijk allemaal vrij gemakkelijk. Nu even twee weken 'rust' tot de volgende HM. Foto's zullen nog wel volgen, want ik heb vriendelijk gelachen naar de fotografen.
https://www.endomondo.com/workouts/423040444/18538471Get stoned![]()
Ok, me maar eens een beetje ingelezen over cadans, want mijn cadans is om te huilenEn het lijkt toch wel belangrijk te zijn om die in ieder geval richting de 170 te krijgen. Dus daar maar eens op gaan trainen, jammer dat de Garmin220 geen metronoom heeft (eh, toch?). Dus dan maar weer eens met mobiel gaan lopen. Vandaag nog maar even niet, kuiten deden vanochtend nog steeds lastig (soort pijnprikkels, heel lokaal).
En voor ik het vergeet:SEMMIE: MUCHA SUERTE MAÑANA!!!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
![]()
Heerlijk was dat.
Even de nieuwe schoenen gaan inlopen in de Duinen.
3 km mulzand ploegen, en daarna wat km's ruiterpaden en singletracks en na een km of 8 weer terug bij de auto.
Althans, dat was de bedoeling, beetje de gebaande paden verlaten (lees: wandelknooppunt route) en dan weet ik niet meer helemaal precies de weg. Werd dus bijna 14 km![]()
Onderweg ook nog enorm mosselweer gehad, dus was het op een gegeven moment single track zwemmen. Zelfs een stukje no-track gehad, zakte ik nog bijna weg in een konijnenhol. Konijntje schoot daarop het hol uit en rende voor me uit. Maar goed dat ie een konijn was, want hazen kon ie niet, ging veel te snel![]()
Schoenen goedgekeurdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waarom wennen? Hartstikke fijne schoentjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef runninglinda het volgende:
Eindelijk nieuwe schoenen!
Dit zijn ze geworden:
[ afbeelding ]
Zal wel even wennen zijn, dus rustig opbouwen
Ik heb ze in deze kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie tijd!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Hinder het volgende:
Voor aanvang en tijdens het warmlopen compleet verzopen, maar na het startschot werd het direct al droger. Heerlijk vlak gelopen, en het ging eigenlijk allemaal vrij gemakkelijk. Nu even twee weken 'rust' tot de volgende HM. Foto's zullen nog wel volgen, want ik heb vriendelijk gelachen naar de fotografen.
https://www.endomondo.com/workouts/423040444/18538471![]()
Ik tot vandaag ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:21 schreef Serinde het volgende:
Wow!!
Wij gaan rocken in Nijmegen
(Al heb ik nog steeds niet verder gelopen dan 11 km, maar komt goed )en ik heb natuurlijk een beetje valsgespeeld met wandelstukjes tussendoor. Maar ik wilde gewoon per se naar die 15km toe
Wandelstukjes zijn niet valsspelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik tot vandaag ook nieten ik heb natuurlijk een beetje valsgespeeld met wandelstukjes tussendoor. Maar ik wilde gewoon per se naar die 15km toe
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd met je vuurwerkfeestbekerprestatie Gup!
SEMTEX, alvast heel veel succes morgen, gaat je lukken!
Vanochtend een minuut of tien op de loopband gerend, ging goed, mijn voet heeft het overleefd en ik denk dat ik morgen even weer een stukje ga proberen buiten.Hoop dat het morgen een beetje goed gaat
w000t! Goed bezig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Hinder het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/423040444/18538471Kadans is voor iedereen verschillend. Er is niet één goede kadans. Je kan prima in een lage kadans hardlopen en nog retesnel gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef flipsen het volgende:
Ok, me maar eens een beetje ingelezen over cadans, want mijn cadans is om te huilenEn het lijkt toch wel belangrijk te zijn om die in ieder geval richting de 170 te krijgen. Dus daar maar eens op gaan trainen, jammer dat de Garmin220 geen metronoom heeft (eh, toch?). Dus dan maar weer eens met mobiel gaan lopen. Vandaag nog maar even niet, kuiten deden vanochtend nog steeds lastig (soort pijnprikkels, heel lokaal).
En voor ik het vergeet:SEMMIE: MUCHA SUERTE MAÑANA!!!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: