klote gevoel is dat he! ik mag volgende week weer onder de naald.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De donkerblauwe.Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...SPOILER: een paar voor elke dag van de weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha je hebt het met een vreemdeling over mij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber: hou die positieve vibe vast
Impressive stippelstreep!![]()
Zo ging het vanmiddag ineens met een wildvreemdeling over trails rondom Barcelona, Schotland, Jero_mmeke(!) en over LDL's die vaak te snel worden gelopen. Dat was leuk
Ja in Drachten, ergens volgende maand geloof ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja succes Sem! Ben je trackbaar zondag of moeten we gewoon geduld hebben?
Jero ben je nog steeds van de vff clinics-brigade toevallig?
Ik wil wel een keer mee doen maar er staat niets ingepland nu geloof ik?
Hij liep de Hoge Veluwe trail marathon, Koning van Spanje en zei nogal actief te zijn in trailland. Toen heb ik even jouw naam gedropt natuurlijk. Om maar te laten weten hoe veel ik met trails hebquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha je hebt het met een vreemdeling over mij?dat is nog eens een compliment!
Je collega doet er volgend weekend nog één in Haarlem/Overveen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja in Drachten, ergens volgende maand geloof ik!Moet ik even voor je nakijken. Voor de rest geen vrije clinics dit jaar nee.
Was het paula? Die zei precies datzelfde over jeroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij liep de Hoge Veluwe trail marathon, Koning van Spanje en zei nogal actief te zijn in trailland. Toen heb ik even jouw naam gedropt natuurlijk. Om maar te laten weten hoe veel ik met trails heb![]()
![]()
reactie was: "o dat is echt een jong aanstormend talent!"![]()
DRACHTEN! Of all places![]()
Mijn meneer komt er vandaan. Ooit gaan we een keer de Acht van Drachten lopenNiet op VFF
Anders moet je ff ironfeet opzoeken op fb, die geeft ook clinics. Weet niet of het specifiek op vff gaat maar dat kan je ff navragen bij haar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nog nix gepland voor volgend jaar dat je weet? Volgende maand komt me slecht uit..
Ohja, graag in de buurt van Almere
Nee, geen Paulaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was het paula? Die zei precies datzelfde over jero
Tip: Is een FB vriendje van je en werkte vandaag ook op een bootquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie het was! Weet je zijn naam?
Fokkie! Haha grappig. Die loopt ook erg veel trails ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tip: Is een FB vriendje van je en werkte vandaag ook op een boot
Ze staan vast ook met hardloopschoenen op de expo. Scheelt dat nog veel in prijs...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag op de marathon expo aangemeten Herzog Tubes gekocht om mijn kuiten een beetje krampvrij te houden.
jogger alert......quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...
hij sprak met een zwaar Catalaans accent...schijnt een bekende te zijn in trail-landquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie het was! Weet je zijn naam?
quote:Per route wordt een voorfietser ingezet, om zo eventuele sabotages van de route te elimineren. Op het parcours zijn wel enkele punten waar het voor de arme fietser niet mogelijk is om te fietsen.
Oh, ik dacht juist dat ze met een Kiwi-accent sprak.. jammer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij sprak met een zwaar Catalaans accent...schijnt een bekende te zijn in trail-land
of met een Zweeds accentquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat ze met een Kiwi-accent sprak.. jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |