En hoe staat het met de kriebels en de zin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag op de marathon expo aangemeten Herzog Tubes gekocht om mijn kuiten een beetje krampvrij te houden.
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En hoe staat het met de kriebels en de zin?
Wel lekker uitrusten hé?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalen
Al weer een beetje motivatie gekregen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?
Ik heb mijn training gemist door een dagje keihard werken bij mijn inbetweenjobs job en zit nu met heel veel patat en een cheeseburger op de bank
Ff teruglezen straks
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalen
Ja maar dat is anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan mensen die 20,000km vliegen om eerst met een groep autisten op een boot te dobberen en daarna een stukje met ze te rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Dry needling boks! Die pijn blijft gemeen hangen ja. Trekt wel weg uiteindelijk, maar heel langzaam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen![]()
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt![]()
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
Vertrouwen moet weer even terugkomen. Daarom even terugschroeven naar minder kms en vanuit die basis weer opbouwen. Volgens mij is dat de enige manier waarop er weer een goede HM uit gaat rollenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Al weer een beetje motivatie gekregen?
Eigenlijk best jammer hoe het gegaan is, na al die maanden van regelmatig en goed trainen! Ik heb in mijn achterhoofd zitten dat je met de CPC heel tevreden was!
Prima plan. Na de CPC2013 liep ik pas een jaar later weer een HM (die in een DNF eindigde).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vertrouwen moet weer even terugkomen. Daarom even terugschroeven naar minder kms en vanuit die basis weer opbouwen. Volgens mij is dat de enige manier waarop er weer een goede HM uit gaat rollenNiet eerder dan voorjaar 2015.
quote:Ik weet twee dingen:
1) CPC was een goede eerste HM
2) Werkissues uit de weg gaat helpen
Ja, echt enorm. De laatste twee wedstrijden hadden als pre dat het lukte om door te lopen toen het lichaam niet meer wilde. Een overwinning op mezelf en het voelt alsof ik een barrière geslecht heb.quote:En jij? Alle vertrouwen na de sub2 natuurlijk!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Prima plan. Na de CPC2013 liep ik pas een jaar later weer een HM (die in een DNF eindigde).
[..]
[..]
Ja, echt enorm. De laatste twee wedstrijden hadden als pre dat het lukte om door te lopen toen het lichaam niet meer wilde. Een overwinning op mezelf en het voelt alsof ik een barrière geslecht heb.
En ik heb ook echt veel zin om te lopen en in de vier wedstrijden die ik dit jaar nog loop. De 25 km door Meijendel wordt wel heel spannend! En een week later dan de BGL, dat wordt duidelijk voor de leuk!
Ik heb het taperen serieus genomen en al een week niks gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel lekker uitrusten hé?
Benieuwd hoe je gaat lopen, leuk om je te volgen
het heet niet voor niets een loopneusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:46 schreef Murmeli het volgende:
. Collega's begonnen ook al te mopperen dat ik ermee doorloop.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt wel goed
Als je van de honger om dreigt te komen sturen we je wel boterhammen. En gels
Ik heb onwijs veel zin in de superbruggenloop van zondag a.s.!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blijf dit soort dingen posten, helpt tegen mijn baggerhumeur
Welke?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Wacht maar tot ik je door die tunnelbuis jaag...
De donkerblauwe.quote:
SPOILER: een paar voor elke dag van de weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |