Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:42 schreef m0ridin het volgende:
Hier trouwens maar 1 paar, grootste punt is dat ze stinken!
Misschien alleen daarom al de moeite waard om een nieuw paar te kopen, hmmm
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef m0ridin het volgende:
[..]
lol
Maar serieus, is er een manier om ze wat op te frissen? Wasmachine lijkt me niet zo'n goed plan, febreze is ook maar tijdelijk. Theezakjes (oma's tips) hebben niet geholpen. En anders, ah well... so be it...
Goed om dat mijn standaard ritueel te maken ja... Ik zelf kan het trouwens prima hebben, maar mijn vriendin is wel erg gevoelig voor geurtjes en dingen (ook als ik een luchtje op heb bijvoorbeeld). En njah, het zal er niet beter op worden de komende tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.
| 1 2 | [b]18 juli 2015 - [url=www.eigerultratrail.ch/en/]Eiger Ultra Trail (Grindelwald)[/url][/b] [*] Jero_nimo - 51km |
51 km met 3100 hoogtemeters, ik verwacht een rustige sub 3 uur van jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Ik heb erover gedacht, de 101... maar laat ik het eerst maar eens proberen in de Alpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Da's maar een kilometer verder dan de TdF. Da's toch geen uitdaging?
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goedquote:
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goed
Parijs is wel heel ver voor die trail hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruiken
Dan niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Parijs is wel heel ver voor die trail hoor
Als je nu twee marathons in een maand kan lopen, dan kun je volgend jaar vast 2,5 op één dag doen. Met een beetje hoogtemeters. Gewoon die 101 doen dusquote:
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Ik heb er nog steeds geen 2 gelopen he...moet het eerst nog ff aan mezelf bewijzen
Ik vind eigenlijk uberhaupt ooit 1 al heel wat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.
Dat is het ook zeker. 1 is al een schitterende prestatie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.
quote:
Er is bij beide schoenen een gat in de bovenkant gekomen. Blijkbaar gebeurt dit doordat ik mijn tenen tijdens het hardlopen veel omhoog beweeg. Komt bij wel meer mensen voor en zal bij mij waarschijnlijk bij elke hardloopschoen voorkomen. Advies was om naar de schoenmaker te gaan en aan de binnenkant wat in te zetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nope, not yet. Heb sowieso nog nooit aan een wedstrijdloop mee gedaan. Eigenlijk heb ik daar op de een of andere manier (nog) niet zo'n behoefte aan. Wie weet verandert dit, maar vooralsnog ben ik meer van de "vrije loop" omdat ik dan niet gebonden ben aan een loop die per se op een bepaalde dag en tijd gelopen moet worden.
Maaruh... damn, zo lang bij de schoenmaker? Grote beurt zeker?
Of je doet iets aan die wiebeltenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
Er is bij beide schoenen een gat in de bovenkant gekomen. Blijkbaar gebeurt dit doordat ik mijn tenen tijdens het hardlopen veel omhoog beweeg. Komt bij wel meer mensen voor en zal bij mij waarschijnlijk bij elke hardloopschoen voorkomen. Advies was om naar de schoenmaker te gaan en aan de binnenkant wat in te zetten.
Snap dat je het fijn vind dat je zelf kan bedenken op welke dag en hoe laat je wilt gaan lopen, maar een wedstrijdloop heeft wel iets heel tofs. Zeker bij een afstand als een halve marathon vond ik het heel leuk met al die mensen langs de kant en zo kun je nog wat extra uit jezelf halen.
Jubeltenenquote:
Denk ook dat er niets aan te doen is. Het vervelend dat de schoenen daardoor kapot gaan, maar heb er tijdens het lopen eigenlijk geen last van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
JubeltenenDat heb ik ook en voor zover ik weet is er niets aan te doen. Mijn hardloopschoenen hebben ook allemaal een gat aan de bovenkant waar mijn grote teen zit..
Je staat er in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Gaat zeker wel een keer gebeuren. Misschien ergens begin volgend jaar. Moet het sowieso een keer gedaan hebben van mezelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
Snap dat je het fijn vind dat je zelf kan bedenken op welke dag en hoe laat je wilt gaan lopen, maar een wedstrijdloop heeft wel iets heel tofs. Zeker bij een afstand als een halve marathon vond ik het heel leuk met al die mensen langs de kant en zo kun je nog wat extra uit jezelf halen.
hmm 30 seconden per 100m is 5.00/km, voor de 100/200/300 zou dat geen probleem moeten zijn, kan me voorstellen dat het op 500m wel zwaar is met jouw huidige wedstrijdtempo. Maar een extra motivatie om net wat harder te pushenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
Malloot, wie gaat er nu helemaal naar Zwitserland voor een loopje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Als ik je tempo vergelijk met wat ik loop op de baan en wat mossel daar doet, dan zit je dichter bij wat mossel doet dan wat ik doe. Nu heeft hij de laatste maanden niet zo geknald op de baan, maar ik vijf toch wel dat je erg hard moet lopen. Als het goed gaat lekker van genieten, maar pas op mbt blessures bij deze snelheden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen![]()
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt![]()
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
Ja dat was natuurlijk alweer even geleden dat jij nieuwe schoenen had gekochtquote:
Virrata 2quote:
Ja klopt. Deze maand is dit mijn eerste paarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat was natuurlijk alweer even geleden dat jij nieuwe schoenen had gekocht
Daar was ik nieuwsgierig door gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb dat boek niet gelezen maar er stond een mooi stukje over in het LV magazine!
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Ynske het volgende:
Zo, k krijg meer tijd om te gaan lopen....
ik kan mensen die 20,000km vliegen om eerst met een groep autisten op een boot te dobberen en daarna een stukje met ze te rennen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Malloot, wie gaat er nu helemaal naar Zwitserland voor een loopje?
wat was jouw voorbeeld? ook je baan kwijt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?
Ik heb mijn training gemist door een dagje keihard werken bij mijn inbetweenjobs job en zit nu met heel veel patat en een cheeseburger op de bank
Ff teruglezen straks
Ik heb ontslag genomen een tijdje terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat was jouw voorbeeld? ook je baan kwijt?
En hoe staat het met de kriebels en de zin?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag op de marathon expo aangemeten Herzog Tubes gekocht om mijn kuiten een beetje krampvrij te houden.
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En hoe staat het met de kriebels en de zin?
Wel lekker uitrusten hé?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalen
Al weer een beetje motivatie gekregen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
O nee, heb je mijn voorbeeld gevolgd?
Ik heb mijn training gemist door een dagje keihard werken bij mijn inbetweenjobs job en zit nu met heel veel patat en een cheeseburger op de bank
Ff teruglezen straks
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vermoeiend werkdagje, dus de kriebel kwam pas toen ik bij de expo was. Alle dozen met startnummers, shirt ophalen
Ja maar dat is anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan mensen die 20,000km vliegen om eerst met een groep autisten op een boot te dobberen en daarna een stukje met ze te rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Dry needling boks! Die pijn blijft gemeen hangen ja. Trekt wel weg uiteindelijk, maar heel langzaam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen![]()
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt![]()
Vertrouwen moet weer even terugkomen. Daarom even terugschroeven naar minder kms en vanuit die basis weer opbouwen. Volgens mij is dat de enige manier waarop er weer een goede HM uit gaat rollenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Al weer een beetje motivatie gekregen?
Eigenlijk best jammer hoe het gegaan is, na al die maanden van regelmatig en goed trainen! Ik heb in mijn achterhoofd zitten dat je met de CPC heel tevreden was!
Prima plan. Na de CPC2013 liep ik pas een jaar later weer een HM (die in een DNF eindigde).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vertrouwen moet weer even terugkomen. Daarom even terugschroeven naar minder kms en vanuit die basis weer opbouwen. Volgens mij is dat de enige manier waarop er weer een goede HM uit gaat rollenNiet eerder dan voorjaar 2015.
quote:Ik weet twee dingen:
1) CPC was een goede eerste HM
2) Werkissues uit de weg gaat helpen
Ja, echt enorm. De laatste twee wedstrijden hadden als pre dat het lukte om door te lopen toen het lichaam niet meer wilde. Een overwinning op mezelf en het voelt alsof ik een barrière geslecht heb.quote:En jij? Alle vertrouwen na de sub2 natuurlijk!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Prima plan. Na de CPC2013 liep ik pas een jaar later weer een HM (die in een DNF eindigde).
[..]
[..]
Ja, echt enorm. De laatste twee wedstrijden hadden als pre dat het lukte om door te lopen toen het lichaam niet meer wilde. Een overwinning op mezelf en het voelt alsof ik een barrière geslecht heb.
En ik heb ook echt veel zin om te lopen en in de vier wedstrijden die ik dit jaar nog loop. De 25 km door Meijendel wordt wel heel spannend! En een week later dan de BGL, dat wordt duidelijk voor de leuk!
Ik heb het taperen serieus genomen en al een week niks gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel lekker uitrusten hé?
Benieuwd hoe je gaat lopen, leuk om je te volgen
het heet niet voor niets een loopneusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:46 schreef Murmeli het volgende:
. Collega's begonnen ook al te mopperen dat ik ermee doorloop.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:32 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt wel goed
Als je van de honger om dreigt te komen sturen we je wel boterhammen. En gels
Ik heb onwijs veel zin in de superbruggenloop van zondag a.s.!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Blijf dit soort dingen posten, helpt tegen mijn baggerhumeur
Welke?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Wacht maar tot ik je door die tunnelbuis jaag...
De donkerblauwe.quote:
SPOILER: een paar voor elke dag van de weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |