quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb maandag voor het eerst de 15KM grens doorbroken. Tijd: 1h:26m:28s
HM komt dichterbijLekker man. Al plannen voor een bepaalde hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoenen liggen tot woensdag bij de schoenmaker![]()
Krijg je nieuwe hakken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Voccar het volgende:
[..]
Lekker man. Al plannen voor een bepaalde hm?
Mijn schoenen liggen tot woensdag bij de schoenmaker
Is er geen drop webshop?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou nu een moord doen voor wat harde zoute muntdrop. Nom. Van Klene.
Volgende keer maar 's een zakje mee (laten ) nemen.
Zeg dat dan meteen, droplulquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die had ik ook gevonden. Vooral de roze mutsen zijn lekker.
Ja, allerlei NL export-shizzle dingenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever trekdrop.
Nope, not yet. Heb sowieso nog nooit aan een wedstrijdloop mee gedaan. Eigenlijk heb ik daar op de een of andere manier (nog) niet zo'n behoefte aan. Wie weet verandert dit, maar vooralsnog ben ik meer van de "vrije loop" omdat ik dan niet gebonden ben aan een loop die per se op een bepaalde dag en tijd gelopen moet worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:17 schreef Voccar het volgende:
[..]
Lekker man. Al plannen voor een bepaalde hm?
Mijn schoenen liggen tot woensdag bij de schoenmaker
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef DaMook het volgende:
Hoi, eens kijken of ik hier zo nu en dan kan meeposten. Gisteren voor het eerst gaan "hard"lopen, 2,8 km gehad, vantevoren had ik niet eens verwacht de helft halen
. Deels gewandeld en deels gejogd
. Pace was 08:04 min/km , zegt mij alleen nog niet veel of dat goed of slecht is
.
Ik gebruik runkeeper en dan het schema om na 8 weken 5km te kunnen hardlopen.
Welkom! Tof dat je bent begonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef DaMook het volgende:
Hoi, eens kijken of ik hier zo nu en dan kan meeposten. Gisteren voor het eerst gaan "hard"lopen, 2,8 km gehad, vantevoren had ik niet eens verwacht de helft halen
. Deels gewandeld en deels gejogd
. Pace was 08:04 min/km , zegt mij alleen nog niet veel of dat goed of slecht is
.
Ik gebruik runkeeper en dan het schema om na 8 weken 5km te kunnen hardlopen.
Dat heb ik idd veel te lang gedaan dat bankzitten. Ik dacht altijd dat ik me zou gaan vervelen met hardlopen, maar nu voor de gezondheid toch begonnen en is toch wel erg lekker bezig zijn met muziekje erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoi
Slecht is op de bank blijven zitten.
Goed is lopen.
Dus het is goed
Pas maar op, straks ben je net zo'n hardloopjunkie als de rest hierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik idd veel te lang gedaan dat bankzitten. Ik dacht altijd dat ik me zou gaan vervelen met hardlopen, maar nu voor de gezondheid toch begonnen en is toch wel erg lekker bezig zijn met muziekje erbij.
Ik zou graag willen maar sluit me normaal gesproken aan bij de sweepers...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
Aanhaken bij een pacing team; doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |