Zou sowieso even teruggaan ermee. Al is het om te horen of het 'normaal' is of niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze lopen heerlijk, maar de > 1cm scheuren die inmiddels in de mesh zitten, maken dat ik toch voor andere ga in nov/dec.
Na 500+ km kan je niet echt terug met je schoenen om te klagen, maar het valt me wel tegenZulke slijtage verwacht ik niet bij schoenen van 150+ euro.
Verder zou ik best 2 paar schoenen willen hebben, maar dat kan m'n portemonnee even niet aan
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef Jumparound het volgende:
de middelste heb ik helemaal stuk gelopen op het einde
DIe linker wist me net voor te blijven
[ afbeelding ]
Ik ga het wel even aankaarten jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou sowieso even teruggaan ermee. Al is het om te horen of het 'normaal' is of niet..
met vlagenquote:
Je loopt te weinig omdat je geen derde paar hebt... toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef CaLeX het volgende:
Ik loop te weinig om een derde paar brooks te kunnen verantwoorden.... toch?
Okido! Das waarschijnlijk nog wat handigerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Lief! Maar mijn ouders komen over iets minder dan een maandje alweer deze kant op, dus die kunnen naast een levensvoorraad hagelslag ook wel wat drop meenemen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voel me een buitenbeentjeIk hou het bij één paar hardloopschoenen. Als die versleten zijn, dan koop ik nieuwe.
Haha herkenbaar! Ik had Brooks glycerine 10, toen kocht ik kinvara's en toen voelde de Brooks als slagschepen aan m'n voeten . Log en vooral zwaar .quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:19 schreef hatsaflats het volgende:
Bij mij ging het mis met schoenen toen ik m'n Kinvara's kocht voor naast m'n Brooks Adrenaline's, die daarna ook vrij snel afgedankt werden.
Heb ik ook een tijd gedaan, maar ben daar toch vanaf gestapt. Voor baantrainingen/korte wedstrijden heb ik een paar lichtere schoenen. Voor wedstrijden langer dan 10 km en duurlopen een paar met wat meer demping.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voel me een buitenbeentjeIk hou het bij één paar hardloopschoenen. Als die versleten zijn, dan koop ik nieuwe.
Dit, al heb ik mijn oude schoenen nog wel en ga ik daar af en toe nog een rondje op voor de afwisselingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi toch, verschillende paren schoenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:08 schreef Mr.B. het volgende:
Ik voel me nu een beetje een YUR, met mijn 5 paar
waarvan 1 paar eigenlijk ook wel klikowaardig is
Het tempo is bij ons ook afhankelijk van in welke trainingsfase je zit, en sinds ze zijn begonnen met gepersonaliseerde tempo's snap ik geen moer meer van de schema's die ik zo nu en dan toegestuurd krijgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef Serinde het volgende:
Ik heb 2 paar, oude en nieuwe: cumulus 14 en 15 geloof ikIk gebruik beide paren nog
Het gebrek aan hardloopschoenen is overigens geheel te wijten aan mijn gebrekkige inkomen vanwege mijn studie. Had ik een 'normaal' salaris gehad, dan had ik zeker 3 paar extra gehad
Gisteren weer een pittige training op de baan: 2x (300-400-500-400-300) p100, sp200
Ik liep bij de testloop op 3.000m een tijd van 18"33 en nu is het de bedoeling dat ik de intervallen op 30,5sec/100m loopIk heb het oprecht geprobeerd maar halverwege de eerste sessie hield ik dat eigenlijk al niet meer vol
32,5sec is maximaal en dat vind ik zelf ook wel prima
Voor degenen die ook op deze manier met de tempo's bezig zijn: hoe ligt die verhouding bij jullie?
Als je je best doet en je kan niet harder, heb je goed getraind tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef Serinde het volgende:
Ik heb 2 paar, oude en nieuwe: cumulus 14 en 15 geloof ikIk gebruik beide paren nog
Het gebrek aan hardloopschoenen is overigens geheel te wijten aan mijn gebrekkige inkomen vanwege mijn studie. Had ik een 'normaal' salaris gehad, dan had ik zeker 3 paar extra gehad
Gisteren weer een pittige training op de baan: 2x (300-400-500-400-300) p100, sp200
Ik liep bij de testloop op 3.000m een tijd van 18"33 en nu is het de bedoeling dat ik de intervallen op 30,5sec/100m loopIk heb het oprecht geprobeerd maar halverwege de eerste sessie hield ik dat eigenlijk al niet meer vol
32,5sec is maximaal en dat vind ik zelf ook wel prima
Voor degenen die ook op deze manier met de tempo's bezig zijn: hoe ligt die verhouding bij jullie?
Heb je opzich een punt :p toch wacht ik even tot er 1 paar is met 750km erop voor ik er nog een paar bij koop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:23 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Je loopt te weinig omdat je geen derde paar hebt... toch?
5 is niet genoeg hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:08 schreef Mr.B. het volgende:
Ik voel me nu een beetje een YUR, met mijn 5 paar![]()
waarvan 1 paar eigenlijk ook wel klikowaardig is
Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:42 schreef m0ridin het volgende:
Hier trouwens maar 1 paar, grootste punt is dat ze stinken!
Misschien alleen daarom al de moeite waard om een nieuw paar te kopen, hmmm
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef m0ridin het volgende:
[..]
lol
Maar serieus, is er een manier om ze wat op te frissen? Wasmachine lijkt me niet zo'n goed plan, febreze is ook maar tijdelijk. Theezakjes (oma's tips) hebben niet geholpen. En anders, ah well... so be it...
Goed om dat mijn standaard ritueel te maken ja... Ik zelf kan het trouwens prima hebben, maar mijn vriendin is wel erg gevoelig voor geurtjes en dingen (ook als ik een luchtje op heb bijvoorbeeld). En njah, het zal er niet beter op worden de komende tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.
| 1 2 | [b]18 juli 2015 - [url=www.eigerultratrail.ch/en/]Eiger Ultra Trail (Grindelwald)[/url][/b] [*] Jero_nimo - 51km |
51 km met 3100 hoogtemeters, ik verwacht een rustige sub 3 uur van jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Ik heb erover gedacht, de 101... maar laat ik het eerst maar eens proberen in de Alpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Da's maar een kilometer verder dan de TdF. Da's toch geen uitdaging?
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goedquote:
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goed
Parijs is wel heel ver voor die trail hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruiken
Dan niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Parijs is wel heel ver voor die trail hoor
Als je nu twee marathons in een maand kan lopen, dan kun je volgend jaar vast 2,5 op één dag doen. Met een beetje hoogtemeters. Gewoon die 101 doen dusquote:
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Ik heb er nog steeds geen 2 gelopen he...moet het eerst nog ff aan mezelf bewijzen
Ik vind eigenlijk uberhaupt ooit 1 al heel wat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |