Ok. Ik loop gelukkig met de bedrijvenloop. Dus misschien valt het ook wel weer wat mee qua druktequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die heuvels merk je echt niks van. Het is vooral oppassen dat je door de drukte niet teveel extra meters maakt.
Voor Groningse begrippen is elke stijging of daling een heuvelquote:
Dat scheelt wel ja. Ik start zelf in de laatste groep dus ga gewoon even lekker blijven hangen in het startvakquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ok. Ik loop gelukkig met de bedrijvenloop. Dus misschien valt het ook wel weer wat mee qua drukte
Ik vind m een stuk fijner dan de 12 in ieder geval. Misschien koop ik idd nog wel 1 of 2 paarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien hier nogal wat Brooks Glycerin liefhebbers rondhupsen: de 11 is 100eu bij All4running: http://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=glycerin
Hmm, ik ben er wel heel tevreden over ja. Misschien eens over denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien hier nogal wat Brooks Glycerin liefhebbers rondhupsen: de 11 is 100eu bij All4running: http://all4running.nl/catalogsearch/result/?q=glycerin
Ik mag nog niet veel zeggen, maar ik heb ook maar 1 paarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voel me een buitenbeentjeIk hou het bij één paar hardloopschoenen. Als die versleten zijn, dan koop ik nieuwe.
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik voel me een buitenbeentjeIk hou het bij één paar hardloopschoenen. Als die versleten zijn, dan koop ik nieuwe.
drie en een half paar, een paar wegschoenen, een paar droge trailschoenen (en een paar wat aan de kliko toe is) en een paar natte/technische trailschoenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
quote:
Hier nog 1... dus het valt meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mag nog niet veel zeggen, maar ik heb ook maar 1 paar, ook pas 1x gebruikt, maar toch
.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:29 schreef Murmeli het volgende:
@moblo: ik wil wel een zakje drop meenemen naar engeland en het daar op de post doen hoor
Ik hdb ook maar 1 paarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ze lopen heerlijk, maar de > 1cm scheuren die inmiddels in de mesh zitten, maken dat ik toch voor andere ga in nov/dec.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |