Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:42 schreef m0ridin het volgende:
Hier trouwens maar 1 paar, grootste punt is dat ze stinken!
Misschien alleen daarom al de moeite waard om een nieuw paar te kopen, hmmm
lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, ik had eerst 1 paar schoenen dat stonk. Nu heb ik meerdere paren die stinken.
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:44 schreef m0ridin het volgende:
[..]
lol
Maar serieus, is er een manier om ze wat op te frissen? Wasmachine lijkt me niet zo'n goed plan, febreze is ook maar tijdelijk. Theezakjes (oma's tips) hebben niet geholpen. En anders, ah well... so be it...
Goed om dat mijn standaard ritueel te maken ja... Ik zelf kan het trouwens prima hebben, maar mijn vriendin is wel erg gevoelig voor geurtjes en dingen (ook als ik een luchtje op heb bijvoorbeeld). En njah, het zal er niet beter op worden de komende tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zooltjes eruit halen en laten drogen helpt bij mij altijd wel. Maar de stank is ook nooit heul erg.
| 1 2 | [b]18 juli 2015 - [url=www.eigerultratrail.ch/en/]Eiger Ultra Trail (Grindelwald)[/url][/b] [*] Jero_nimo - 51km |
51 km met 3100 hoogtemeters, ik verwacht een rustige sub 3 uur van jou.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Ik heb erover gedacht, de 101... maar laat ik het eerst maar eens proberen in de Alpenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Da's maar een kilometer verder dan de TdF. Da's toch geen uitdaging?
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goedquote:
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Schrijf je in dan! Is maar klein stukje verder dan de M. En je loopt er nu 2 in de maand... dus komt goed
Parijs is wel heel ver voor die trail hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan kan hij Parijs als 'LDL-excuus' gebruiken
Dan niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Parijs is wel heel ver voor die trail hoor
Als je nu twee marathons in een maand kan lopen, dan kun je volgend jaar vast 2,5 op één dag doen. Met een beetje hoogtemeters. Gewoon die 101 doen dusquote:
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:02 schreef YUR het volgende:
Ik heb er nog steeds geen 2 gelopen he...moet het eerst nog ff aan mezelf bewijzen
Ik vind eigenlijk uberhaupt ooit 1 al heel wat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 2 binnen 6 maanden ook al best een leuke prestatie zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |