Startnummer om de enkel komt volgens mij uit de triathlonsport, heb vorig jaar ook een run gelopen waar ze dat als pilot voor de survivalsport deden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
`Bij de Harbourrun komende zondag (o, dat is morgen) hebben ze het startnummer als band voor om de enkel... Is dat normaal bij obstacle runs? En kan ik 'veilig' mijn Garmin om mijn pols houden?
/asfaltloper die buiten de veilige asfaltonly wedstrijden gaat lopen
Ook als je veel water tegenkomt? Ik ben daar toch een beetje huiverig voor, omdat de meeste modellen toch aangeven alleen spatwaterdicht te zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:06 schreef Cynic het volgende:
En je Garmin moet daar tegen kunnen lijkt me, mits je niet al te spastisch met je armen gaat doen
Ik heb nu een paar keer een survivalrun gelopen met m'n 210.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook als je veel water tegenkomt? Ik ben daar toch een beetje huiverig voor, omdat de meeste modellen toch aangeven alleen spatwaterdicht te zijn.
Ik dacht het al, maar ik dacht, check, check dubbelcheckquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Startnummer om de enkel komt volgens mij uit de triathlonsport, heb vorig jaar ook een run gelopen waar ze dat als pilot voor de survivalsport deden.
En je Garmin moet daar tegen kunnen lijkt me, mits je niet al te spastisch met je armen gaat doen
Cool.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
http://rw.runnersworld.com/sub-2/
Erg leuke analyse met veel data en weetjes over de geschiedenis van marathon-records!
Hans Koeleman was afgelopen donderdag hier in Nijverdal om te vertellen over het boek en om een uurtje met de kandidaten hard te lopen om daarna weer verder te vertellen. Helaas had ik net die dag een overleg op 't werk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Serinde het volgende:
Hats: wij krijgen 1 tijd voor alle intervallen maar ik heb de indruk dat we alleen korte(re) intervallen lopen. Loop nog te kort bij de club om het te weten.
LT: ik vind ook dat ik goed getraind heb hoor, zeker! Ik verwonder me alleen over de retesnelle intervallen die ik 'moet' doen.
Naast de tijd heeft iedereen nog een kleur dus de zwaarte zit niet alleen in de tijd maar ook in lengte/aantal herhalingen van de intervallen. Ik vind het in ieder geval ook leuk, heb al T/m juli 2015 betaald
Ik zit nu ongeveer een uur op de bank na de kennismaking met dry needling. Tijdens de behandeling zweette zwoot ik als een otter en moest ik als een zwangere de pijn wegblazen
Nu voelt het zo nu en dan alsof ik weer een prik krijg en alsof ik een mega-grote blauwe plek heb. Ik hoop echt dat dit helpt
Heeft iemand hier het boek "Het blauwe uur - wat de hardloper bezielt" (gelezen?)
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yur!
Zelf net ook voor het eerst gelopen. Half uurtje maar, maar het ging fijn! Nog een heel klein beetje zwaar gevoel, maar ach.
Al een tijdje vol. De meesten die daar lopen komen daar iedere keer weer opnieuw terug. En terecht, leuk loopje, mooi parcours en gratis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
Geldrops 't Is voor niks is al vol.
Waarom had ik me niet gewoon eerder al ingeschreven?![]()
Na het ontbijt maar weer even een wat massainschrijvingen doen.
Ah volgend jaar naar Polen dus voor een PRquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
http://rw.runnersworld.com/sub-2/
Erg leuke analyse met veel data en weetjes over de geschiedenis van marathon-records!
Jammer en wat Guard zegt. Prachtig loopje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
Geldrops 't Is voor niks is al vol.
Waarom had ik me niet gewoon eerder al ingeschreven?![]()
Na het ontbijt maar weer even een wat massainschrijvingen doen.
Lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:15 schreef YUR het volgende:
Mini was uit logeren geweest bij opa en oma, en die moesten we vanmorgen vroeg weer komen halen. Dus ik heb van de nood een deugd gemaakt, en ben vanaf hun huis lekker terug gaan lopen
Bijna 15km lekker op het gemak gedaan, in lichte regen. Nice!
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker Yur!
Zelf net ook voor het eerst gelopen. Half uurtje maar, maar het ging fijn! Nog een heel klein beetje zwaar gevoel, maar ach.
De meesten hebben hem toch in een broekzak of armband, maar ik heb het wel vaker zo gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoeg
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoeg
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...
M'n vader vertelde dat een loper voor hem bij de M in Lissabon z'n iPhone liet vallen. Nam een duik om 'm op te rapen en slaakte een zucht van verlichting toen bleek dat de telefoon nog heel was.
50 meter later viel 'ie weer... Compleet aan gruzelementen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...
M'n vader vertelde dat een loper voor hem bij de M in Lissabon z'n iPhone liet vallen. Nam een duik om 'm op te rapen en slaakte een zucht van verlichting toen bleek dat de telefoon nog heel was.
Ook daar moet je snel bij zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het noteren, maar dan moet ik wel eerst een agenda voor volgend jaar kopen.
Ik ga me ook maar inschrijven voor die Meeuwen- en Makrelenloop. Alleen al vanwege de website.
Heb me in ieder geval op de Verzendlijst gezet.quote:
Tsja, ik loop altijd met m'n telefoon in de hand. Maar mijn angst is wel dat er net iemand met z'n hand in mijn koptelefoonsnoer haaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Remlichten zouden verplicht moeten worden!!!1!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |