Ik houd voor mezelf een lijstje bij van loopjes in Den Haag en (ruime) omgeving, en er staan nu zo'n 90 loopjes op. Zeg maar in het gebied begrensd door het Westland, Rotterdam noord, Zoetermeer, Leiden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Laan van Meerdervoortloop klinkt ook leuk. Wat zijn er een hoop loopjes in de omgeving Den Haag!
Ik zou zo graag een keer een schemaatje voor ome Zwabber willen maken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ome Zwabber heeft gisteren een schemaatje voor me gemaakt voor 10 km over 4 weken
Er stonden idd behoorlijk wat dozen. Wel rare modellen en maten, maar het loont denk ik inderdaad om gewoon ff te gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ze staan vast ook met hardloopschoenen op de expo. Scheelt dat nog veel in prijs...
Misschien morgen maar een kijkje nemen.
Alvast heel veel succes zondag (en morgen met de zenuwen)
Ik zou trackbaar zijn als iOs 7.1 op mijn telefoon hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja succes Sem! Ben je trackbaar zondag of moeten we gewoon geduld hebben?
Jero ben je nog steeds van de vff clinics-brigade toevallig?
Ik wil wel een keer mee doen maar er staat niets ingepland nu geloof ik?
Daar heeft Nike geen last vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...
Jammer dat ik echt niet op Nike's kan hardlopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft Nike geen last van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef winterstorm666 het volgende:
sem je gaat het gewoon doen topper!
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo net een 10km rondje gedaan met een witte cowboy met een gekleurde auto. Ging wel goed, was wel leuk! Geen PR, dan had ik de eerste 8km iets harder mijn best moeten doen, maar wel een goede trainingsprikkel denk ik. Goed op snelheid te lopen zonder echt in de reserves te moeten gaan.
Nu mag ik lekker beginnen met koolhydraten stapelen en écht de benen omhoog. Heb net 2,5 kg bieten en 2kg appels gekocht om een lekker sapje te brouwen, en een zak winegums voor de koolhydraten
Niet de beste manier, dat weet ik, maar als je met honger na een training boodschappen gaat doen.. tja
linkje: https://www.endomondo.com/workouts/422896500/11367364
Die zijn best oké. Zelf heb ik deze:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft Nike geen last van![]()
[ afbeelding ]
Zojuist 5KM door de regen. Heerlijk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopen
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.
Nikesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn best oké. Zelf heb ik deze:
[ afbeelding ]
Kan ik niet echt mooi noemen, maar ik ben ook best een zeikerd
Nee was ook sowieso niet Pijll proof geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopen
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.
Mwah, ben al verkouden, dus dan neem ik dat risico niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zojuist 5KM door de regen. Heerlijk!!
Begrijpelijk. Het is iig niet koud.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, ben al verkouden, dus dan neem ik dat risico niet.
Hoezo?quote:
Gewoon, ik bewonder datquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik weet het niet, ik heb er alles aan gedaan wat ik kon qua training, lekker getaperd en vannacht lang geslapen, alles is voorbereid (spulletjes, playlist, moet alleen nog pannekoeken bakken voor morgen), ben er gewoon helemaal klaar voor
Ik denk dat dat wel komt zodra ik in het startvak sta, andere lopers zie en de tijd wegtikt ri. 10:00quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon, ik bewonder datIk vrees dat ik de dag van tevoren all over the place ben. Maar misschien ook juist niet inderdaad omdat het dan zo dichtbij is dat je er echt niets meer aan kunt doen
Heel veel succes alvast!
Het weer ziet er goed uit iig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel komt zodra ik in het startvak sta, andere lopers zie en de tijd wegtikt ri. 10:00
Leuk! Ik train meestal gewoon wat rustig door. En de laatste paar dagen ervoor niet. Als ik tenminste een echte tijd wil lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef RunnerAdd het volgende:
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km wedstrijd.
1 november mn eerste wedstrijdloop, de Erasmusronde. Ideaal zo'n beetje in mn achtertuin.
Hebben jullie nog tips wat betreft de voorbereiding? Hoe kan ik de week ervoor bijvoorbeeld het best trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |