De meesten hebben hem toch in een broekzak of armband, maar ik heb het wel vaker zo gezien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoeg

Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe ongebruikelijk is het trouwens om een wedstrijd te lopen met telefoon in de hand
Vind het eigenlijk wel fijn om tempo feedback op m'n koptelefoon te krijgen. Als ik m'n telefoon in armband doe doet m'n GPS het niet altijd goed genoeg

Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...
M'n vader vertelde dat een loper voor hem bij de M in Lissabon z'n iPhone liet vallen. Nam een duik om 'm op te rapen en slaakte een zucht van verlichting toen bleek dat de telefoon nog heel was.
50 meter later viel 'ie weer... Compleet aan gruzelementen

quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je ziet wel lopers met telefoon in de hand bij wedstrijden, maar of het verstandig is...
M'n vader vertelde dat een loper voor hem bij de M in Lissabon z'n iPhone liet vallen. Nam een duik om 'm op te rapen en slaakte een zucht van verlichting toen bleek dat de telefoon nog heel was.

Ook daar moet je snel bij zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het noteren, maar dan moet ik wel eerst een agenda voor volgend jaar kopen.
Ik ga me ook maar inschrijven voor die Meeuwen- en Makrelenloop. Alleen al vanwege de website.

Heb me in ieder geval op de Verzendlijst gezet.quote:

Tsja, ik loop altijd met m'n telefoon in de hand. Maar mijn angst is wel dat er net iemand met z'n hand in mijn koptelefoonsnoer haaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]

Remlichten zouden verplicht moeten worden!!!1!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.

Elastiekje om je arm en snoertje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, ik loop altijd met m'n telefoon in de hand. Maar mijn angst is wel dat er net iemand met z'n hand in mijn koptelefoonsnoer haakt

Ik liep vorige week een 5k op een smal parcours met minstens 130 scholieren. Er ging er ongeveer elke 20 meter wel één vol op de remquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan vol in de rem tot schrik van degene achter hem.. Waardeloos. Zelf ook een keer gehad dat iemand ineens vol in de rem ging.

Ik heb het ook wel even gedaan, tot ik de Spibelt ontdekte.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik liep vorige week een 5k op een smal parcours met minstens 130 scholieren. Er ging er ongeveer elke 20 meter wel één vol op de rem
En lopen met een telefoon in je hand? Ik vind lopen met een flesje in m'n hand al kut.

Heb ik, alleen telefoon gaat altijd mee voor muziek en voor het geval er onderweg iets gebeurt.quote:

Dat is misschien wel een idee jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Elastiekje om je arm en snoertje?
Ik vind het geen probleem. Ik loop probleemloos een halve Marathon met m'n telefoon in de handquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik liep vorige week een 5k op een smal parcours met minstens 130 scholieren. Er ging er ongeveer elke 20 meter wel één vol op de rem
En lopen met een telefoon in je hand? Ik vind lopen met een flesje in m'n hand al kut.

Yupquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat gezweet met iets in je hand zo irritant.
Zijn er nog geen bluetooth oordopjes of zo? Lekker draadloos, kun je je telefoon in je SpiBelt houden.

Die heb ik jaren geleden zelf eens ontworpen bij Ericssonquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef wyccie het volgende:
Zijn er nog geen bluetooth oordopjes of zo? Lekker draadloos, kun je je telefoon in je SpiBelt houden.

Toen ik begon liep ik eerst alleen met ipod en later met ipod en telefoon in de hand. Heel zweterig idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:36 schreef wyccie het volgende:

Ik houd voor mezelf een lijstje bij van loopjes in Den Haag en (ruime) omgeving, en er staan nu zo'n 90 loopjes op. Zeg maar in het gebied begrensd door het Westland, Rotterdam noord, Zoetermeer, Leiden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Laan van Meerdervoortloop klinkt ook leuk. Wat zijn er een hoop loopjes in de omgeving Den Haag!
Ik zou zo graag een keer een schemaatje voor ome Zwabber willen maken...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ome Zwabber heeft gisteren een schemaatje voor me gemaakt voor 10 km over 4 weken

Er stonden idd behoorlijk wat dozen. Wel rare modellen en maten, maar het loont denk ik inderdaad om gewoon ff te gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ze staan vast ook met hardloopschoenen op de expo. Scheelt dat nog veel in prijs...
Misschien morgen maar een kijkje nemen.
Alvast heel veel succes zondag (en morgen met de zenuwen)

Ik zou trackbaar zijn als iOs 7.1 op mijn telefoon hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja succes Sem! Ben je trackbaar zondag of moeten we gewoon geduld hebben?
Jero ben je nog steeds van de vff clinics-brigade toevallig?
Ik wil wel een keer mee doen maar er staat niets ingepland nu geloof ik?

Daar heeft Nike geen last vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice, maar waarom zijn die hardloopschoenen vaak zo fucking lelijk? Zelden dat je mooie ziet. Die kleuren...

Jammer dat ik echt niet op Nike's kan hardlopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft Nike geen last van![]()
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:36 schreef winterstorm666 het volgende:
sem je gaat het gewoon doen topper!

Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo net een 10km rondje gedaan met een witte cowboy met een gekleurde auto. Ging wel goed, was wel leuk! Geen PR, dan had ik de eerste 8km iets harder mijn best moeten doen, maar wel een goede trainingsprikkel denk ik. Goed op snelheid te lopen zonder echt in de reserves te moeten gaan.
Nu mag ik lekker beginnen met koolhydraten stapelen en écht de benen omhoog. Heb net 2,5 kg bieten en 2kg appels gekocht om een lekker sapje te brouwen, en een zak winegums voor de koolhydraten
Niet de beste manier, dat weet ik, maar als je met honger na een training boodschappen gaat doen.. tja
linkje: https://www.endomondo.com/workouts/422896500/11367364

Die zijn best oké. Zelf heb ik deze:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft Nike geen last van![]()
[ afbeelding ]

Zojuist 5KM door de regen. Heerlijk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopen
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.

Nikesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn best oké. Zelf heb ik deze:
[ afbeelding ]
Kan ik niet echt mooi noemen, maar ik ben ook best een zeikerd

Nee was ook sowieso niet Pijll proof geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tijdens trainingen behoor je ook geen PR te lopen
Ik wilde nog een half uurtje loslopen, maar gezien de regen wacht ik wel een paar uur.

Mwah, ben al verkouden, dus dan neem ik dat risico niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zojuist 5KM door de regen. Heerlijk!!

Begrijpelijk. Het is iig niet koud.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, ben al verkouden, dus dan neem ik dat risico niet.

Hoezo?quote:

Gewoon, ik bewonder datquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik weet het niet, ik heb er alles aan gedaan wat ik kon qua training, lekker getaperd en vannacht lang geslapen, alles is voorbereid (spulletjes, playlist, moet alleen nog pannekoeken bakken voor morgen), ben er gewoon helemaal klaar voor

Ik denk dat dat wel komt zodra ik in het startvak sta, andere lopers zie en de tijd wegtikt ri. 10:00quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon, ik bewonder datIk vrees dat ik de dag van tevoren all over the place ben. Maar misschien ook juist niet inderdaad omdat het dan zo dichtbij is dat je er echt niets meer aan kunt doen
Heel veel succes alvast!

Het weer ziet er goed uit iig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel komt zodra ik in het startvak sta, andere lopers zie en de tijd wegtikt ri. 10:00

Leuk! Ik train meestal gewoon wat rustig door. En de laatste paar dagen ervoor niet. Als ik tenminste een echte tijd wil lopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef RunnerAdd het volgende:
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 km wedstrijd.
1 november mn eerste wedstrijdloop, de Erasmusronde. Ideaal zo'n beetje in mn achtertuin.
Hebben jullie nog tips wat betreft de voorbereiding? Hoe kan ik de week ervoor bijvoorbeeld het best trainen?

Hoe voel het nu, bijna een week later?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker hoor Semtex. En inderdaad. Nu kan je toch niks meer, behalve je laatste eten en drinken in de gaten houden. Komt gewoon goed dus. Heerlijk is dat, lekker relaxed er naartoe kunnen leven. Deed ik ook vorige week.
Potver, vorige week om deze tijd liep ik op de Stormvloedkering

Vanmorgen weer een stukkie gelopen. Ging prima. Nog een klein beetje zware benen, maar dat viel best mee. Morgen weer eens met Gogo lopen, ietsje verder dan vandaag, maar langzamer. Heb ik ook weer zin in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe voel het nu, bijna een week later?

Ik sta morgen (met Guard) bij het 30km punt. Moet ik iets van drinken/gels overhandigen??quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe voel het nu, bijna een week later?

Ik kom je morgen live trackenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou trackbaar zijn als iOs 7.1 op mijn telefoon hadMaar ik weiger te updaten
Mensen op Facebook kunnen me wel volgen, want daar komen de tussentijden te staan.

Oh wat tofquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik sta morgen (met Guard) bij het 30km punt. Moet ik iets van drinken/gels overhandigen??

Prima, welke?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh wat tofIk denk wel dat ik zelf voldoende gels meeneem, alleen geen drinken (ik ga volledig voor alle waterposten). Een klein beetje energydrank is altijd welkom

En zaten wij met z'n allen al op de livestream van Omroep Zeelandquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker hoor Semtex. En inderdaad. Nu kan je toch niks meer, behalve je laatste eten en drinken in de gaten houden. Komt gewoon goed dus. Heerlijk is dat, lekker relaxed er naartoe kunnen leven. Deed ik ook vorige week.
Potver, vorige week om deze tijd liep ik op de Stormvloedkering

Maakt me niet uitquote:

Lucky shirt:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En zaten wij met z'n allen al op de livestream van Omroep Zeeland
SEM, ben je er al uit wat je aandoet morgen?? Zodat we jou ook live op tv kunnen tracken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte broek, zwarte Herzog tubes, lila/oranje Nikes
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards

Heel goedquote:

Ik heb deze nog thuis liggenquote:
Dan ben ik er ook. Drinken we wel ergens watquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Guard het volgende:
ik ga er denk ik ook al wel de eerste ronde zijn Sem. Stuur je straks nog wel een appje waar ergens ongeveer (gok eerste ronde rond 15 km punt, en dan 2e ronde met Stream op 30 km)

Is goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef Guard het volgende:
ik ga er denk ik ook al wel de eerste ronde zijn Sem. Stuur je straks nog wel een appje waar ergens ongeveer (gok eerste ronde rond 15 km punt, en dan 2e ronde met Stream op 30 km)

Wat leuk!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is goedTelefoon is mee
Wel tof hoor, al die bekendenIk had nergens op gerekend, maar mijn schoonouders staan ook aan de finish

quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb deze nog thuis liggen
[ afbeelding ]
Neem ik wel mee. En dan nog hopen dat je ons ziet
[..]
Dan ben ik er ook. Drinken we wel ergens wat

quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou nou, Garmin maakt er wel een feestje van
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat fijn! Uiteindelijk komt het altijd goed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks allna een flink aantal mislukte trainingen wilde ik nu toch echt eens testen of ik überhaupt tot die 15km kon geraken. Als dat me vandaag niet zou lukken, zou ik die 7^^ nooit aandurven…
Het is me gelukt! De tijd is niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoef m ook niet morgen te lopen! Ik weet in ieder geval dat ik het kan, en ik weet nu hoe ver 15km is. Geeft toch wat rust

Nou nou, Garmin maakt er wel een feestje van![]()
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry voor het ophouden de eerste 8 km.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo net een 10km rondje gedaan met een witte cowboy met een gekleurde auto. Ging wel goed, was wel leuk! Geen PR, dan had ik de eerste 8km iets harder mijn best moeten doen, maar wel een goede trainingsprikkel denk ik. Goed op snelheid te lopen zonder echt in de reserves te moeten gaan.
Nu mag ik lekker beginnen met koolhydraten stapelen en écht de benen omhoog. Heb net 2,5 kg bieten en 2kg appels gekocht om een lekker sapje te brouwen, en een zak winegums voor de koolhydraten
Niet de beste manier, dat weet ik, maar als je met honger na een training boodschappen gaat doen.. tja
linkje: https://www.endomondo.com/workouts/422896500/11367364

Een beetje regen zou ik niet zo heel erg vinden, als het maar een beetje is en de temperatuur ook gewoon aangenaam is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie trouwens regen voorspeld voor morgen, maar pas tegen de avond

Haha nee joh het tempo was prima, dit was volgens mij mijn eerste 10k op tempo waarbij ik mezelf niet in het begin opgeblazen had. Ik had ook niet veel harder moeten willen gaan want dan was ik misschien niet op tijd hersteld. Was een heerlijk loopjequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Sorry voor het ophouden de eerste 8 km.

over 3 weken weer 10 km? Misschien kan ik dan wel winnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha nee joh het tempo was prima, dit was volgens mij mijn eerste 10k op tempo waarbij ik mezelf niet in het begin opgeblazen had. Ik had ook niet veel harder moeten willen gaan want dan was ik misschien niet op tijd hersteld. Was een heerlijk loopje

Heel veel succes en vooral veel plezier en genieten morgen. Ben heel erg benieuwd naar hoe je het doet en je verslag!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik weet het niet, ik heb er alles aan gedaan wat ik kon qua training, lekker getaperd en vannacht lang geslapen, alles is voorbereid (spulletjes, playlist, moet alleen nog pannekoeken bakken voor morgen), ben er gewoon helemaal klaar voor
Wow!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou nou, Garmin maakt er wel een feestje van![]()
[ afbeelding ]

Mooie zilvergrijze details heeft-ie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef runninglinda het volgende:
Eindelijk nieuwe schoenen!
Dit zijn ze geworden:
[ afbeelding ]
Zal wel even wennen zijn, dus rustig opbouwen

Waarom wennen? Hartstikke fijne schoentjes.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:33 schreef runninglinda het volgende:
Eindelijk nieuwe schoenen!
Dit zijn ze geworden:
[ afbeelding ]
Zal wel even wennen zijn, dus rustig opbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooie tijd!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Hinder het volgende:
Afstand: 9,92 km
Tijd: 47:27
Gem. tempo: 4:47 min/km
Winst hoogte: 15 m
Calorieën: 734 C
Voor aanvang en tijdens het warmlopen compleet verzopen, maar na het startschot werd het direct al droger. Heerlijk vlak gelopen, en het ging eigenlijk allemaal vrij gemakkelijk. Nu even twee weken 'rust' tot de volgende HM. Foto's zullen nog wel volgen, want ik heb vriendelijk gelachen naar de fotografen.
https://www.endomondo.com/workouts/423040444/18538471

Ik tot vandaag ook nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:21 schreef Serinde het volgende:
Wow!!
Wij gaan rocken in Nijmegen
(Al heb ik nog steeds niet verder gelopen dan 11 km, maar komt goed )

Wandelstukjes zijn niet valsspelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik tot vandaag ook nieten ik heb natuurlijk een beetje valsgespeeld met wandelstukjes tussendoor. Maar ik wilde gewoon per se naar die 15km toe

quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd met je vuurwerkfeestbekerprestatie Gup!
SEMTEX, alvast heel veel succes morgen, gaat je lukken!
Vanochtend een minuut of tien op de loopband gerend, ging goed, mijn voet heeft het overleefd en ik denk dat ik morgen even weer een stukje ga proberen buiten.

w000t! Goed bezig!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:09 schreef Hinder het volgende:
Afstand: 9,92 km
Tijd: 47:27
Gem. tempo: 4:47 min/km
Winst hoogte: 15 m
Calorieën: 734 C
Voor aanvang en tijdens het warmlopen compleet verzopen, maar na het startschot werd het direct al droger. Heerlijk vlak gelopen, en het ging eigenlijk allemaal vrij gemakkelijk. Nu even twee weken 'rust' tot de volgende HM. Foto's zullen nog wel volgen, want ik heb vriendelijk gelachen naar de fotografen.
https://www.endomondo.com/workouts/423040444/18538471
Kadans is voor iedereen verschillend. Er is niet één goede kadans. Je kan prima in een lage kadans hardlopen en nog retesnel gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:10 schreef flipsen het volgende:
Ok, me maar eens een beetje ingelezen over cadans, want mijn cadans is om te huilenEn het lijkt toch wel belangrijk te zijn om die in ieder geval richting de 170 te krijgen. Dus daar maar eens op gaan trainen, jammer dat de Garmin220 geen metronoom heeft (eh, toch?). Dus dan maar weer eens met mobiel gaan lopen. Vandaag nog maar even niet, kuiten deden vanochtend nog steeds lastig (soort pijnprikkels, heel lokaal).
En voor ik het vergeet:SEMMIE: MUCHA SUERTE MAÑANA!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |