abonnement Unibet Coolblue
pi_145284842



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:31:08 #2
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145285176
hey, ik ook niet. En m'n rug niet, en m'n reet nauwelijks, en m'n tenen niet meer zonder te gaan zitten.

Geweldige sport dit echt :@

Kan nog wel in m'n neus peuteren gelukkig :D :Y)
pi_145285426
Lol, wat een inferieure mensen zijn jullie ook. Ik ben zo flexibel als een baby.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:47:02 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145285480
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:
hey, ik ook niet. En m'n rug niet, en m'n reet nauwelijks, en m'n tenen niet meer zonder te gaan zitten.

Geweldige sport dit echt :@

Kan nog wel in m'n neus peuteren gelukkig :D :Y)
Als dat echt zo is dan kun je je beter voorbereiden op een zooi blessures. :P
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:49:31 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145285533
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als dat echt zo is dan kun je je beter voorbereiden op een zooi blessures. :P
lol
ja dat is echt zo... loop ik toch al weet ik het hoe lang over te miepen dat ik zo stijf ben
probeer er alles aan te doen, en het word niet erger gelukkig, maar met name hamstringlengte en schouder rom worden ook niet beter wat ik ook doe -O-

chest is wel beter nu geworden gelukkig

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2014 09:55:42 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:10:37 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145286018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol
ja dat is echt zo... loop ik toch al weet ik het hoe lang over te miepen dat ik zo stijf ben
probeer er alles aan te doen, en het word niet erger gelukkig, maar met name hamstringlengte en schouder rom worden ook niet beter wat ik ook doe -O-

chest is wel beter nu geworden gelukkig
I know. Heb je een foam roller? Dat kan je, zeker met je hammies en schouders, goed helpen. Its gonna hurt though. :P
pi_145286090
Als je een spier 'langer' wilt maken dan moet je zeker dagelijks - eventueel meermaals per dag - statische stretches gaan doen. :P
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:34:43 #8
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145286533
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

With special thanks to snakeyyy and kidkash. For last two tips ofcourse !

_O_ _O_
No problem, goed om te horen dat het je geholpen heeft, daar gaat het om
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:39:32 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145286654
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

I know. Heb je een foam roller? Dat kan je, zeker met je hammies en schouders, goed helpen. Its gonna hurt though. :P
jaheb ik. gebruik ik voor onder rug met name.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:41:58 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145286714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

jaheb ik. gebruik ik voor onder rug met name.
Ik zou er zeker de hamsstrings en schouders mee aanpakken. Alleen stretchen is niet genoeg als het zo vast zit.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:45:22 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145286806
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou er zeker de hamsstrings en schouders mee aanpakken. Alleen stretchen is niet genoeg als het zo vast zit.
hmm ok ga ik mee aan het werk dan.
Laten we zeggen 3/4 van je rug naar boven toe moet voor oly lifts eigenlijk zo "stijf" mogelijk zijn.

maar door m'n korte hamstrings gaat ook de aanhechting van m'n glutes aan de bovenkant van m'n heup serieus zeuren na squats en deadlifts.


't punt is gewoon in bijna al m'n spieren een enorm hoge spierspanning. |:(
pi_145286896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hmm ok ga ik mee aan het werk dan.
Laten we zeggen 3/4 van je rug naar boven toe moet voor oly lifts eigenlijk zo "stijf" mogelijk zijn.

maar door m'n korte hamstrings gaat ook de aanhechting van m'n glutes aan de bovenkant van m'n heup serieus zeuren na squats en deadlifts.
Sick man, sinds wanneer doe je oly lifts?
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:51:03 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145286965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sick man, sinds wanneer doe je oly lifts?
sinds 5,5 jr

maar sinds zeg 1,5jr heb ik hier steeds meer en meer last van.
in heel m'n lichaam. Niet alleen die spiergroepen, maar alles is gewoon met een heel hoge spierspanning

misschien moet ik maar eens wat meer reps, minder gewicht gaan doen of zo ik weet het anders ook niet

Die deeep tissue guy doet nu ook m'n onderarmen wekelijks, en zit elke keer te schelden dat het zo enorm hard is :') pezen ook
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:53:45 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145287056
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef Klokov het volgende:

[..]

Je zou de bar maar moeten droppen en dan zo'n stang in je gezicht krijgen :X
Volgens mij zitten die ook chronisch in de weg als je een beetje diepte wilt in je rom.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:55:04 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145287097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

sinds 5,5 jr

maar sinds zeg 1,5jr heb ik hier steeds meer en meer last van.
in heel m'n lichaam. Niet alleen die spiergroepen, maar alles is gewoon met een heel hoge spierspanning

misschien moet ik maar eens wat meer reps, minder gewicht gaan doen of zo ik weet het anders ook niet

Die deeep tissue guy doet nu ook m'n onderarmen wekelijks, en zit elke keer te schelden dat het zo enorm hard is :') pezen ook
Aan het begin van je workout 8 singles van een (onderdeel van een) olympische lift met laag gewicht en volledig op techniek doen als warm-up. Kzweer, dat is de fijnste warm-up die ik ken.
pi_145287109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

sinds 5,5 jr

maar sinds zeg 1,5jr heb ik hier zo een enorme last van.
in heel m'n lichaam. Niet alleen die spiergroepen, maar alles is gewoon met een heel hoge spierspanning

misschien moet ik maar eens wat meer reps, minder gewicht gaan doen of zo ik weet het anders ook niet
Hoeveel C&J en snatch je?

Mja, ik zou gewoon dagelijks meerdere keren per dag stretchen, man.

Wel een leuk wetenschappelijk artikel: http://www.strengthandcon(...)13/11/18/stretching/
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:55:58 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145287129
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

sinds 5,5 jr

maar sinds zeg 1,5jr heb ik hier steeds meer en meer last van.
in heel m'n lichaam. Niet alleen die spiergroepen, maar alles is gewoon met een heel hoge spierspanning

misschien moet ik maar eens wat meer reps, minder gewicht gaan doen of zo ik weet het anders ook niet
Ik denk dat een flinke deload met de focus op soepel worden het beste is op het moment. Dit gaat alleen maar van kwaad tot erger, en dan kom je geforceerd stil te staan. Dat wil je echt niet want dat kan wel even gaan duren. De kans op muscle tears is enorm op het moment.
Zeker als je oly lifts wil doen welke een grote ROM hebben.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:57:13 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145287177
Je doet yoga toch Ray?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145287236
Overigens heb je ook zoiets als teveel stretchen, teveel foam rollen, teveel massages en zo (meer irritaties), en je teveel druk maken (mierenneuken) om wat dan ook. Als ikzelf teveel ga mierenneuken, dan gaat mijn performance erop achteruit.

Ray, heb je geen sauna in je gym? Ik ga 1x p.w. en het is echt heel erg chill. Eventueel 1x per week zwemmen als je die mogelijkheid hebt. Massage zou ik zelf 1x per 2-4 weken doen.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:02:57 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145287357
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Snakey het volgende:
Bench press deadlift en squats zijn geen oly lifts he, trouwens.
huh? oh..... die schaarde ik altijd onder oly lifts LOL....
Dan doe ik geen oly lifts.... 8)7

Ik bedoelde die 3 als heavy compounds dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoeveel C&J en snatch je?

Mja, ik zou gewoon dagelijks meerdere keren per dag stretchen, man.

Wel een leuk wetenschappelijk artikel: http://www.strengthandcon(...)13/11/18/stretching/
Blijkt net dat ik geen oly lifts doe haha.
Nee die doe ik zeker niet die oefeningen....

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Beach het volgende:
Je doet yoga toch Ray?
Ja, en vraag Drinky en No1 maar hoe dat er uit ziet LOL.
sqt's kan ik wel met yoga natuurlijk, maar zodra er wat uit m'n schouders en draaiing uit m'n onderrug moet komen is het gewoon een plank. no can do :')
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:04:42 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145287422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overigens heb je ook zoiets als teveel stretchen, teveel foam rollen, teveel massages en zo (meer irritaties), en je teveel druk maken (mierenneuken) om wat dan ook. Als ikzelf teveel ga mierenneuken, dan gaat mijn performance erop achteruit.

Ray, heb je geen sauna in je gym? Ik ga 1x p.w. en het is echt heel erg chill. Eventueel 1x per week zwemmen als je die mogelijkheid hebt. Massage zou ik zelf 1x per 2-4 weken doen.
Die massage had ik idd. ook naar 1x per 2 weken terug gebracht, alleen laatste 2 weken elke week weer gweeest om zo snel mogelijk die ellebogen weer normaal te krijgen. Dat werkt overigens wel al is het hell on earth die massages....

Ja er is een sauna, maar damn man, ik kan daar gewoon echt niet tegen. Dan ga ik echt kapot daar binnen :@

Zou zwemen weer eens kunnen gaan doen ja, dat is wel een goeie
pi_145287499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die massage had ik idd. ook naar 1x per 2 weken terug gebracht, alleen laatste 2 weken elke week weer gweeest om zo snel mogelijk die ellebogen weer normaal te krijgen. Dat werkt overigens wel al is het hell on earth die massage....

Ja er is een sauna, maar damn man, ik kan daar gewoon echt niet tegen. Dan ga ik echt plat daar binnen :@

Zou zwemen weer eens kunnen gaan doen ja, dat is wel een goeie
Nice man, nice. Hopelijk gaat het snel beter met die ellebogen. Hoe is het gekomen?

Haha, ja, een sauna is zwaar, maar je moet er srs aan wennen. Probeer 3x15 min als het kan. Dus 15 min erin, 15 min eruit & rusten en dat herhalen.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:07:23 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145287537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice man, nice. Hopelijk gaat het snel beter met die ellebogen. Hoe is het gekomen?

Haha, ja, een sauna is zwaar, maar je moet er srs aan wennen. Probeer 3x15 min als het kan. Dus 15 min erin, 15 min rusten en dat herhalen.
ik had aan het eind v.h. vorige topic een vid gepost met hoe ik er aan kwam, en hoe ik er weer vanaf aanhet komen ben nu
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:08:46 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145287587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

huh? oh..... die schaarde ik altijd onder oly lifts LOL....
Dan doe ik geen oly lifts.... 8)7

Ik bedoelde die 3 als heavy compounds dan.

[..]

Blijkt net dat ik geen oly lifts doe haha.
Nee die doe ik zeker niet die oefeningen....

[..]

Ja, en vraag Drinky en No1 maar hoe dat er uit ziet LOL.
sqt's kan ik wel met yoga natuurlijk, maar zodra er wat uit m'n schouders en draaiing uit m'n onderrug moet komen is het gewoon een plank. no can do :')
Dan moet je eigenlijk juist oly lifts gaan doen. Een clean and jerk en een snatch maken echt veel ruimte in je schouders.
pi_145287596
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik had aan het eind v.h. vorige topic een vid gepost met hoe ik er aan kwam, en hoe ik er weer vanaf aanhet komen ben nu
Hmm, oké, ik zal het vanavond eens checken.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:15:34 #27
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145287816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overigens heb je ook zoiets als teveel stretchen, teveel foam rollen, teveel massages en zo (meer irritaties), en je teveel druk maken (mierenneuken) om wat dan ook. Als ikzelf teveel ga mierenneuken, dan gaat mijn performance erop achteruit.

Ray, heb je geen sauna in je gym? Ik ga 1x p.w. en het is echt heel erg chill. Eventueel 1x per week zwemmen als je die mogelijkheid hebt. Massage zou ik zelf 1x per 2-4 weken doen.
Zwemmen, massage, sauna werkt allemaal prima inderdaad. Maar in dit geval zou ik zeker ook foamrollen tot de boel los komt. Buiten dat het link is mbt blessures houdt het ook je progressie tegen.
pi_145288121
In dit topic trainen vele mensen 4 a 5 keer in de week. Dat doe ik zelf ook met crossfit.
Zit nu te denken om het 5x5 programma te volgen. Heb echt wat kracht nodig in de grote oefeningen. Dat gaat mij allemaal te langzaam. Twee vragen over het schema. Voegen jullie de pull up toe? Zo ja, ook 3 keer per week? Tweede vraag, trainen jullie nog tussen dit schema licht? Of is drie echt de max?

[ Bericht 0% gewijzigd door stoeltafel op 07-10-2014 12:51:37 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:25:34 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145288163
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:43:21 #30
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145288797
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
niks zo erg als een goeie gym waar je het naar je zin hebt die dicht gaat
pi_145288836
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
En je betaalt wel om gebruik te kunnen maken van de gym.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:48:56 #32
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145288954
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

niks zo erg als een goeie gym waar je het naar je zin hebt die dicht gaat
Ik moet straks nog even de deur uit, dan gelijk even kijken of ze dan wel open zijn. En ik heb een training gemist nu, daar heb ik echt een pesthekel aan. Ik denk niet dat ik nog tijd kan maken om eventueel later te gaan vandaag. :{
pi_145291775
Met welke gewichten zijn jullie begonnen met het 5x5 schema?
pi_145292333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef stoeltafel het volgende:
Met welke gewichten zijn jullie begonnen met het 5x5 schema?
geen.
pi_145293306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:36 schreef Verbosity het volgende:

[..]

10-12% bodyfat bedoel ik. Kcals gewoon 300-500kcals onder je onderhoud. En zoek eens uit waarom je iets neemt zoals de whey shake. Examine.com en Bodyrecomposition.com kan je gerust eens doorlezen voor voedings-advies.
Hoe meet jij je BF dan? Zie hier volgens mij dat veel mensen dat doen op basis van hetgeen de spiegel ze verteld? Die clipper metingen kan ik weinig mee, krijg echt hele verschillende uitslagen..

Whey shake lijkt me toch gewoon als aanvulling op je eiwitten? Heb op internet rondgekeken en zie vooral dat veel mensen dat 's ochtends doen (vanwege nacht zonder eiwitten) of anders meteen na de training (vanwege snelle eiwitten). Dan heb je nog een groepje mensen die het beide doen, maar dan kom ik te ver op m'n eiwitten voor de dag heen :P
pi_145293833
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef stoeltafel het volgende:
Met welke gewichten zijn jullie begonnen met het 5x5 schema?
Lege bar.

M'n cut valt me overigens alles mee, heb geen sterk hongergevoel of iets dergelijks. 2600 kcal per dag.
Geen referral hier.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:40:43 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145294033
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Lege bar.

M'n cut valt me overigens alles mee, heb geen sterk hongergevoel of iets dergelijks. 2600 kcal per dag.
Als je je maaltijden/tussendoortjes goed verdeeld hoef je helemaal geen honger te hebben.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:33:48 #38
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145295912
Squatten gaat eindelijk weer iets beter! Probleem zat hem denk ik in de stance en de knieën die niet goed naar buiten gingen! Op naar de 140+ Squat nu :D
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_145296021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Lege bar.

M'n cut valt me overigens alles mee, heb geen sterk hongergevoel of iets dergelijks. 2600 kcal per dag.
Hoe vond je het schema? In welke week kreeg jij je eerste fail? Nog een 4e oefening toegevoegd? Zie dat sommige mensen dippen of de pull up toevoegen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

geen.
Doen veel mensen ja. Hoe vond je het schema? In welke week kreeg jij je eerste fail? Nog een 4e oefening toegevoegd? Zie dat sommige mensen dippen of de pull up toevoegen.
pi_145297638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:36 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Hoe vond je het schema? In welke week kreeg jij je eerste fail? Nog een 4e oefening toegevoegd? Zie dat sommige mensen dippen of de pull up toevoegen.

[..]

Doen veel mensen ja. Hoe vond je het schema? In welke week kreeg jij je eerste fail? Nog een 4e oefening toegevoegd? Zie dat sommige mensen dippen of de pull up toevoegen.
Ik denk dat dat een week of 10 geduurd heeft. Ik deed af en toe wat aanvullende dingen, denk aan preacher curls of lat pulldowns. Ben sinds enkele maanden overgestapt op een ander programma, de nadruk op squats vind ik te groot.
Geen referral hier.
pi_145298622
Wat doe je nu dan?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:52:31 #42
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145299073
Ray, probeer eens turkish getups voor je schouder. Het heeft zelfs nog wat carryover (hey yuri) naar je lifts.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145299346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:43 schreef stoeltafel het volgende:
Wat doe je nu dan?
Greyskull LP.

Dag 1: squats (als derde oefening die dag)
Dag 2: Deadlifts (als derde oefening die dag)
Dag 3: squats. (als derde oefening die dag)

Verder afwisselend:
1. OHP, chinups, skullcrushers, lateral raises
2. BP, T-bar row, facepulls, cableflys.

De ene week doe ik dus bijvoorbeeld squats met OHP etc., de andere week doe ik die op de deadlift dag.
Geen referral hier.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:56:03 #44
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_145311240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Greyskull LP.

Dag 1: squats (als derde oefening die dag)
Dag 2: Deadlifts (als derde oefening die dag)
Dag 3: squats. (als derde oefening die dag)

Verder afwisselend:
1. OHP, chinups, skullcrushers, lateral raises
2. BP, T-bar row, facepulls, cableflys.

De ene week doe ik dus bijvoorbeeld squats met OHP etc., de andere week doe ik die op de deadlift dag.
Interessant. Dit is nieuw voor me :P Heb je ergens een linkje met meer info?
Deathlift or Die.
pi_145311992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:56 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Interessant. Dit is nieuw voor me :P Heb je ergens een linkje met meer info?
Het is een variant op het originele programma van Greyskull

http://www.powerliftingtowin.com/greyskull-lp/

http://www.reddit.com/r/F(...)phraks_greyskull_lp/
Geen referral hier.
pi_145313481
Gister kip van de 'turk' in de grilpan gedaan: peper, zout en nog wat kruiden er over gekwakt en smaakte heerlijk goed.
Vandaag een stuk kip van de AH, meer dan twee keer zo duur (200%!!), biologisch en was net kauwgom.
Damn you afzetters :r .

Deze week toch niet kunnen beginnen met trainen, ben echt dood van school. Hopelijk donderdag dan maar aan de bak.
pi_145313649
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:43 schreef RaymondK het volgende:

[..]

niks zo erg als een goeie gym waar je het naar je zin hebt die dicht gaat
Dit ja. Of dat je het te druk hebt met werk en gezin dat trainen er teveel bij inschiet :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_145313683
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
Sterkte, bro.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_145314807
Man, op dit moment best wel sore in mijn lats van het benchen door een bepaalde aanpassing in mijn uitvoering, wat dus een goed teken is.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:54:31 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145314892
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Sterkte, bro.
Eind van de dag nog even langsgereden, nog steeds dicht. Ik zie het duister in. :{

Morgen maar weer even kijken. Als het dan nog dicht is ga ik naar een ander gym. Dan is de eigenaar van deze me twee maanden lidmaatschap verschuldigd...
pi_145314960
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Eind van de dag nog even langsgereden, nog steeds dicht. Ik zie het duister in. :{

Morgen maar weer even kijken. Als het dan nog dicht is ga ik naar een ander gym. Dan is de eigenaar van deze me twee maanden lidmaatschap verschuldigd...
Damn, minder man. ;(
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:59:02 #52
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145315164
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Damn, minder man. ;(
Jah, is kuttig. Maarja, eerste wereldlandproblemen. :P
pi_145315266
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:59 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, is kuttig. Maarja, eerste wereldlandproblemen. :P
True, true, maarja, de gym atmosfeer was daar zo chill toch? Dat is ook erg belangrijk. Wellicht je eigen gym oprichten? 8-) Gewoon lekker primitief, en voor een stuiver het materieel van die vent overnemen. :D
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:06:52 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145315523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

True, true, maarja, de gym atmosfeer was daar zo chill toch? Dat is ook erg belangrijk. Wellicht je eigen gym oprichten? 8-) Gewoon lekker primitief, en voor een stuiver het materieel van die vent overnemen. :D
De sfeer is iets mider nu er een grote groep weg is. Die jongens die deze gym runde en nu voor zichzelf zijn begonnen zijn ook weg doordat de eigenaar zo slecht van betalen was. Klungel.

Anyway, deze week het apartement next door kopen, dan ben ik even een tijdje blut. :P Maar dan durf ik wel langzaam te gaan denken aan een homegym beneden in m´n tweede garagebox. Die is redelijk groot gelukkig.
pi_145315612
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

De sfeer is iets mider nu er een grote groep weg is. Die jongens die deze gym runde en nu voor zichzelf zijn begonnen zijn ook weg doordat de eigenaar zo slecht van betalen was. Klungel.

Anyway, deze week het apartement next door kopen, dan ben ik even een tijdje blut. :P Maar dan durf ik wel langzaam te gaan denken aan een homegym beneden in m´n tweede garagebox. Die is redelijk groot gelukkig.
Ah nice man! Lekker verhuren als ik jou was. :P
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:13:58 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145315872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ah nice man! Lekker verhuren als ik jou was. :P
Mmm, dat zou kunnen. Er zijn hier wel een paar gasten die trainen. Of misschien samen de boel aanschaffen, hoewel dat altijd weer gedoe kan geven uiteraard.
pi_145316243
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Mmm, dat zou kunnen. Er zijn hier wel een paar gasten die trainen. Of misschien samen de boel aanschaffen, hoewel dat altijd weer gedoe kan geven uiteraard.
Ja moet je mee oppassen ja. Beter alles zelf betalen, tenzij het iemand is waar je écht goed mee kan.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:26:10 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145316375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja moet je mee oppassen ja. Beter alles zelf betalen, tenzij het iemand is waar je écht goed mee kan.
Ik zal in ieder geval eerst financieel weer boven water moeten komen. Met een totale renovatie in NL en het apartement hier is alles even op. Dus het zal wel even gaan duren voor het zover is.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:37:09 #59
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145316765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoe meet jij je BF dan? Zie hier volgens mij dat veel mensen dat doen op basis van hetgeen de spiegel ze verteld? Die clipper metingen kan ik weinig mee, krijg echt hele verschillende uitslagen..

Whey shake lijkt me toch gewoon als aanvulling op je eiwitten? Heb op internet rondgekeken en zie vooral dat veel mensen dat 's ochtends doen (vanwege nacht zonder eiwitten) of anders meteen na de training (vanwege snelle eiwitten). Dan heb je nog een groepje mensen die het beide doen, maar dan kom ik te ver op m'n eiwitten voor de dag heen :P
Als je de sites gebruikt die ik net aangaf dan zou je deze zijn tegengekomen:
http://examine.com/supplements/Whey+Protein/#summary12-2

http://www.bodyrecomposit(...)ure+body+composition

Probeer zelf wat meer zelf op te zoeken op deze 2 sites over voeding etc. Zo leer je ook nog een keer wat i.p.v. alleen een simpel antwoord
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:52:27 #60
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145317380
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
Klote man, hier zit net zo'n eigenaar. Verhoogd de prijs voor studenten ineens naar het tarief van volwassenen (22,50 naar 32,50)+ in de zomer 's middags dicht wegens gebrek aan airco en materiaal wordt niet vervangen. Direct naar het doorvoeren van de wijzigingen gaat hij op vakantie voor twee weken...

Er zijn twee stangen van 20kg die allebei al krom zijn (een heeft een lager die telkens los gaat) en één stang van 11kg die wonderbaarlijk wel recht blijft na een load van 190kg. Plus het feit dat er al 3 apparaten kapot zijn gegaan de afgelopen 2 jaar die niet vervangen worden.

Qua vernieuwingen zijn er de afgelopen 5 jaar 2de hands spinningsfietsen gekocht en materiaal+cursusvoor deze groepsles:
:{ ;( :')

Edit: Ben ik het mooiste nog vergeten. Voor de zomer hebben ze de ondergrond vernieuwd. Van 60x60 grind tegels met tapijt erover naar nieuw geel zand+klinkers en tapijt erover. 8)7
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:59:37 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145317648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:52 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Klote man, hier zit net zo'n eigenaar. Verhoogd de prijs voor studenten ineens naar het tarief van volwassenen (22,50 naar 32,50)+ in de zomer 's middags dicht wegens gebrek aan airco en materiaal wordt niet vervangen. Direct naar het doorvoeren van de wijzigingen gaat hij op vakantie voor twee weken...

Er zijn twee stangen van 20kg die allebei al krom zijn (een heeft een lager die los zit) en één stang van 11kg die wonderbaarlijk wel recht blijft ondanks een load van 190kg. Plus het feit dat er al 3 apparaten kapot zijn gegaan de afgelopen 2 jaar die niet vervangen worden.

Qua vernieuwingen zijn er de afgelopen 5 jaar 2de hands spinningsfietsen gekocht en materiaal+cursusvoor deze groepsles:
:{ ;( :')

Edit: Ben ik het mooiste nog vergeten. Voor de zomer hebben ze de ondergrond vernieuwd. Van 60x60 grind tegels met tapijt erover naar nieuw geel zand+klinkers en tapijt erover. 8)7
Ja, echt kut dat er nog steeds van die waardeloze cowboys rondrennen. Nu is deze voor mij vervelend, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die het niet breed hebben, dolgraag trainen en nu op straat staan. Dat is echt kut.
pi_145317735
Zag vandaag ook twee echte crossfitters. Gingen met z'n 2'en aan de monkeybars hangen en een soort vage ab oefeningen/pullups doen. Er uiteraard de circuit training met bodyweight squats op een bosu bal.
Geen referral hier.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:08:24 #63
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145317935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:52 schreef Verbosity het volgende:

[..]
Edit: Ben ik het mooiste nog vergeten. Voor de zomer hebben ze de ondergrond vernieuwd. Van 60x60 grind tegels met tapijt erover naar nieuw geel zand+klinkers en tapijt erover. 8)7
Wat :') Klinkt alletwee eigenlijk verre van ideaal?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:26:21 #64
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145318429
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat :') Klinkt alletwee eigenlijk verre van ideaal?
Inderdaad, de grind tegels gingen inzakken en scheef liggen van elkaar. Bij de klinkers speelt het zelfde probleem, alleen heb je nog meer individuele verschillen en spleten waar de schijven in blijven liggen of met je voet op staat. Maar het overige aanbod van sportscholen is een kleine healthgym(¤39 per maand) en een kleinere sportschool met vlakke vloer,maar minder faciliteiten (¤35 per maand).

Dichts bijzijnde goede gym zit 10 of 12,5km van mij af. Dus dat zou nog een optie kunnen zijn op de fiets. Zou me 20 minuten kosten om er te geraken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:27:48 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145318530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:52 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Klote man, hier zit net zo'n eigenaar. Verhoogd de prijs voor studenten ineens naar het tarief van volwassenen (22,50 naar 32,50)+ in de zomer 's middags dicht wegens gebrek aan airco en materiaal wordt niet vervangen. Direct naar het doorvoeren van de wijzigingen gaat hij op vakantie voor twee weken...

Er zijn twee stangen van 20kg die allebei al krom zijn (een heeft een lager die telkens los gaat) en één stang van 11kg die wonderbaarlijk wel recht blijft na een load van 190kg. Plus het feit dat er al 3 apparaten kapot zijn gegaan de afgelopen 2 jaar die niet vervangen worden.

Qua vernieuwingen zijn er de afgelopen 5 jaar 2de hands spinningsfietsen gekocht en materiaal+cursusvoor deze groepsles:
:{ ;( :')

Edit: Ben ik het mooiste nog vergeten. Voor de zomer hebben ze de ondergrond vernieuwd. Van 60x60 grind tegels met tapijt erover naar nieuw geel zand+klinkers en tapijt erover. 8)7
Lol klinkt echt als mijn gym, de kapotte barbells de cheap versie met plastic uiteinden die wel heel blijft is hier ook. Eentje krom, andere lagers kapot. Paar apparaten kapot die dan na drie maanden worden gerepareerd en al het geld gaat naar troep voor gay groepslessen.

Verder een F4F hier maar zelfde laken een pak en wat van die dure health centers waar de dumbbells maar tot 20kg gaan en ze niet eens een barbell hebben of bumper plates.
pi_145319388
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:36 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Hoe vond je het schema? In welke week kreeg jij je eerste fail? Nog een 4e oefening toegevoegd? Zie dat sommige mensen dippen of de pull up toevoegen.

[..]

Doen veel mensen ja. Hoe vond je het schema? In welke week kreeg jij je eerste fail? Nog een 4e oefening toegevoegd? Zie dat sommige mensen dippen of de pull up toevoegen.
Zeker aan iedereen aan te raden, hoewel ik nu vastzit met alles, maar dat komt gedeeltelijk door de cut. 4e oefening is voor mij pull-ups op bench dag. eerste fail denk ik week 8

[ Bericht 0% gewijzigd door BredeBroeder op 08-10-2014 01:36:49 ]
pi_145322186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja moet je mee oppassen ja. Beter alles zelf betalen, tenzij het iemand is waar je écht goed mee kan.
Goede afspraken maken is wel the key, niet alleen mondeling bij het squatrack.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_145322199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 00:26 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Inderdaad, de grind tegels gingen inzakken en scheef liggen van elkaar. Bij de klinkers speelt het zelfde probleem, alleen heb je nog meer individuele verschillen en spleten waar de schijven in blijven liggen of met je voet op staat. Maar het overige aanbod van sportscholen is een kleine healthgym(¤39 per maand) en een kleinere sportschool met vlakke vloer,maar minder faciliteiten (¤35 per maand).

Dichts bijzijnde goede gym zit 10 of 12,5km van mij af. Dus dat zou nog een optie kunnen zijn op de fiets. Zou me 20 minuten kosten om er te geraken.
Waar woon je?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_145322274
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

De sfeer is iets mider nu er een grote groep weg is. Die jongens die deze gym runde en nu voor zichzelf zijn begonnen zijn ook weg doordat de eigenaar zo slecht van betalen was. Klungel.

Anyway, deze week het apartement next door kopen, dan ben ik even een tijdje blut. :P Maar dan durf ik wel langzaam te gaan denken aan een homegym beneden in m´n tweede garagebox. Die is redelijk groot gelukkig.
M.a.w. die zijn zelf een gym begonnen?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:13:33 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145322496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:

[..]

M.a.w. die zijn zelf een gym begonnen?
Yep. Waar ik minder tevreden mee was dan de gym waar ik nu ben (was?).
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:23:31 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145322691
Een goede gym is de reis waard vind ik

Mijn gym ligt aan de andere kant van Rotterdam voor mij, iedere x 15 a 20 min rijden als er geen files staan op de brug en omstreken anders nog langer maar ik zou niet anders willen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:25:04 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145322737
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Eind van de dag nog even langsgereden, nog steeds dicht. Ik zie het duister in. :{

Morgen maar weer even kijken. Als het dan nog dicht is ga ik naar een ander gym. Dan is de eigenaar van deze me twee maanden lidmaatschap verschuldigd...
Dat ga je nooit meer krijgen natuurlijk. Misschien kun je een paar kettlebells meenemen als schadevergoeding :D

Mijn gym is een oud waardeloos hok, met spul van 20 jaar oud. Maar ik betaal ook maar 15 euro per 4 weken. Alternatieven hier zijn een all-in health club voor 55 euro per maand, Fit for free of Basic Fit. Ga een dezer dagen wel kijken bij een gym om de hoek bij m'n werk, maar de naam (Fit Klub ofzoiets :') ) doet al vermoeden dat dat ook niks is. Of een Crossfitt box voor 60 euro in de maand :'). Niks mis met een beetje Crossfit op z'n tijd imho, maar de beperkingen van een crossfit-only tent zijn me toch te groot. In ieder geval Crossfit Arnhem met maar een heel beperkt aantal open-gym uren.

Waarom zit hier geen gym á la USC Amsterdam of Fitness Centrum Noord Rotterdam :(

[ Bericht 13% gewijzigd door fathank op 08-10-2014 10:38:01 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_145323452
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat ga je nooit meer krijgen natuurlijk. Misschien kun je een paar kettlebells meenemen als schadevergoeding :D
[..]

Waarom zit hier geen gym á la USC Amsterdam of Fitness Centrum Noord Rotterdam :(
Dit ja. In veel steden in NL wemelt het van de net-niet gyms. Ruim die zooi op en vervang ze door een gym waar je gewoon alles kunt doen voor niet al teveel geld (ook niet te goedkoop, anders komt al dat uitschot weer onder een steen(/F4F/Basic Fit/Train More) vandaan gekropen).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:16:54 #75
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145323871
Zitten jullie allemaal bij Kneets ofzo?

Overigens is het wachten tot al die gyms kapot zijn. Teveel gyms, te weinig leden. Ik Gouda zitten er al 5 geloof ik :')

Echt niet dat LF of HS flinke lease/aanschafkortingen gaan geven, omzet halen ze toch wel
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:14:33 #76
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:19:34 #77
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145325589
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:14 schreef Snakey het volgende:
Net even langsgereden op weg naar het postkantoor. Ze zijn weer open. *O*
Te vroeg druk gemaakt dus :)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:21:26 #78
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145325645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:52 schreef Klokov het volgende:
Ray, probeer eens turkish getups voor je schouder. Het heeft zelfs nog wat carryover (hey yuri) naar je lifts.
Damn, dat ziet er echt uit alsof me dat nooit gaat lukken zonder 3e hand/arm lol

'k zal het eens proberen

Grootste probleem is dus ook mn schouderrom idd.

Met yoga ook, meeste mensen hebben totaal geen problemen met dit


En dan doorbewegen naar dit



Of iig los van je reet komen.

Mag blij zijn als ik mn handen op mn reet vinden kan daar lol, en dan loskomen hahah naw no can do.lol

Kan het enigsinds als shoulder dislocators, maar dan met een elastiek omdat ik zo wel eens schouders opwarm voor shouldeday, maar goed.

Zal eens proberen die turkisch oefening, thanks
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:24:04 #79
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145325718
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Te vroeg druk gemaakt dus :)
Duidelijk. Ik ben aan vakantie toe blijkbaar. :P

Ik heb inderdaad wel wat teveel stress op het moment. Niet goed voor trainen ook.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:31:49 #80
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145325955
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik ben aan vakantie toe blijkbaar. :P

Ik heb inderdaad wel wat teveel stress op het moment. Niet goed voor trainen ook.
Ik ken het, ga er extreem slecht van slapen altijd
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:34:20 #81
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145326018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:23 schreef kidkash19 het volgende:
Een goede gym is de reis waard vind ik

Mijn gym ligt aan de andere kant van Rotterdam voor mij, iedere x 15 a 20 min rijden als er geen files staan op de brug en omstreken anders nog langer maar ik zou niet anders willen.
True

Aan de andere kant. Een goeie gym recht tegenover m'n huis is me nog veel meer waard hehheh. ;)

Vanmiddag word er een set (stackable tot 50kg) dumbels afgeleverd die ik besteld heb. Kan ik weer ff verder met schouders :9

Koste me 245 eu, maargoed... Een paar chippen nog in met een tientje. Wellicht melden zich nog een paar.
Hopelijk kan men het fatsoen en respect op brengen om niet overal de schijfjes te laten slingeren, anders gaat er een slot op de doos



En een andere gast heeft ankerkettingen kunnen regelen. Die moet ik nog op maat maken, maar die kunnen we dan aan de olybar haken om een asymetrische load met uitstoten te creeren.

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 08-10-2014 12:57:53 ]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:50:22 #82
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145326414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef RaymondK het volgende:

En een andere gast heeft ankerkettingen kunnen regelen. Die moet ik nog op maat maken, maar die kunnen we dan aan de olybar haken om een asymetrische load met uitstoten te creeren.
Als je een setje van deze sluitingen koopt kan je het chroom er af slijpen en de ketting er aan lassen. Stukken makkelijker. :P

  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:53:12 #83
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145326493
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je een setje van deze sluitingen koopt kan je het chroom er af slijpen en de ketting er aan lassen. Stukken makkelijker. :P

[ afbeelding ]
Ik dacht gewoon met een musketon haak te doen. Zal ff kijken hoe dat gaat, want lassen kan ik niet goed, zou iemand op mn werk dan moeten doen.
Thanks voor de tip :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:57:16 #84
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145326628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik dacht gewoon met een musketon haak te doen. Zal ff kijken hoe dat gaat, want lassen kan ik niet, zou iemand op mn werk dan moeten doen.
Thanks voor de tip :D
Dat kan ook natuurlijk. Maar met deze sluitingen beschadig je (op den duur) de barbell niet.
pi_145326748
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:24 schreef Snakey het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik ben aan vakantie toe blijkbaar. :P

Ik heb inderdaad wel wat teveel stress op het moment. Niet goed voor trainen ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik ken het, ga er extreem slecht van slapen altijd
Herkenbaar...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:31:19 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145327693
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik ken het, ga er extreem slecht van slapen altijd
Dat heb ik gelukkig redelijk onder controle. Soort van Zen zone waar ik inga om te slapen. :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:51:59 #87
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145328541
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat heb ik gelukkig redelijk onder controle. Soort van Zen zone waar ik inga om te slapen. :D
Pff, wou dat ik eens 1 nacht goed doorliep en uitgerust op zou staan
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:05:17 #88
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145329072
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Pff, wou dat ik eens 1 nacht goed doorliep en uitgerust op zou staan
Ik moet zeggen dat het me jaren heeft gekost voor ik het kon. Daarvoor had ik ook vaak slapeloze nachten. Nog wel eens, heel af en toe, maar dat trek ik wel.

Belangrijkste is je bewust worden van de shit in je hoofd, en die dan zien te stoppen. Op een heel relaxte manier. Elke manier waarbij je je emoties er in betrekt, boos worden bv omdat je niet kan slapen, helpen je niet.

Het helpt mij bv goed om alles uit mijn hoofd te 'wissen' en m'n training van de volgende dag door te nemen keer op keer. Dat is iets wat ik graag doe dus is het makkelijk daar over na te denken.
En elke keer als ik mezelf betrap op negativiteit zet ik er iets positiefs voor in de plaats. Daar wordt je ook rustiger van.

En dan nog de relativerende gedachte dat je je druk kan maken wat je wil in bed, maar het helpt je niks. Dan kun je beter nadenken over de dingen die je stress geven en hoe je die op gaat lossen. Notitie boekje naast je bed en elke oplossing opschrijven. Dat kost tijd, maar op den duur helpt het je omdat je weet dat je er de volgende dag wat aan gaat doen.
pi_145334566
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef RaymondK het volgende:
asymetrische load met uitstoten te creeren.
Chains gebruik je meestal voor iets anders. Hier nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Wat doet het precies?
If not now, then when.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:00:17 #90
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145334952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Chains gebruik je meestal voor iets anders. Hier nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Wat doet het precies?
Hoezo als je sticking point van midden tot boven gedeelte ligt doen ze dat toch voor de bench?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:01:44 #91
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145334995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Chains gebruik je meestal voor iets anders. Hier nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Wat doet het precies?
Als je chains aan de bar hangt beide kanten en je gaat omlaag met de bench komen ze op de grond meer en meer. Onderin zal de bar dan lichter zijn dan wanneer je weer naar boven gaat. Zo train je het laatste stuk vh uitstoten zwaarder. Wanneer je daar problemen op hebt
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:02:34 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145335024
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Hoezo als je sticking point van midden tot boven gedeelte ligt doen ze dat toch voor de bench?
Ik weet ook niet wat een asymetrische load is heur.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:03:14 #93
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145335055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:01 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als je chains aan de bar hangt beide kanten en je gaat omlaag met de bench komen ze op de grond meer en meer. Onderin zal de bar dan lichter zijn dan wanneer je weer naar boven gaat. Zo train je het laatste stuk vh uitstoten zwaarder. Wanneer je daar problemen op hebt
Heet dat asymetrisch? Wissiknie.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:04:20 #94
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145335103
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Heet dat asymetrisch? Wissiknie.
Nee, zo noem ik het. Ik weet niet hoe het precies heet. :@

Iig geen gelijkmatige load :D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:06:04 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145335170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee, zo noem ik het. Ik weet niet hoe het precies heet. :@
Asymetrisch is dat links en rechts bv niet gelijk is. Dat zou raar zijn met een BP. :P

Ik weet ook niet hoe je het moet noemen, behalve BP met chains.
pi_145335192
Ja lol. Gewoon bench/squat/deads met chains is het. Ik denk al. :D
If not now, then when.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:07:30 #97
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145335205
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Asymetrisch is dat links en rechts bv niet gelijk is. Dat zou raar zijn met een BP. :P

Ik weet ook niet hoe je het moet noemen, behalve BP met chains.
Mja, ik snap dat je het zo zou opvatten idd. Lol

Maar ik weet niet hoe het heet. Ik bedoelde asymetrisch load in de hoogte richting hehehh
pi_145335246
Ik ging ook al Googlen, en assymetrisch loaden met bijv. kettlebells (hey klokova) heeft wel een bepaald nut volgens Google.

quote:
The asymmetrical load will challenge your trunk and hip musculature to prevent unwanted rotational and lateral movement.
http://www.northshoreelit(...)al-load-front-squat/
If not now, then when.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:12:47 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145335349
quote:
12s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Mja, ik snap dat je het zo zou opvatten idd. Lol

Maar ik weet niet hoe het heet. Ik bedoelde asymetrisch load in de hoogte richting hehehh
Dat bestaat niet. De definitie van asymmetrisch is dat het twee ongelijke delen betreft. Ik denk dat dit een progressieve load heet. :P

http://www.encyclo.nl/begrip/asymmetrisch
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:12:59 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145335356
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging ook al Googlen, en assymetrisch loaden met bijv. kettlebells (hey klokova) heeft wel een bepaald nut volgens Google.

[..]

http://www.northshoreelit(...)al-load-front-squat/
Hij heeft die kettlebell zo dicht bij z'n middenpunt hangen, dat ik me niet kan voorstellen dat het veel voordeel geeft. Om dat te trainen zou je net zo goed side bends kunt gebruiken...
pi_145335400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hij heeft die kettlebell zo dicht bij z'n middenpunt hangen, dat ik me niet kan voorstellen dat het veel voordeel geeft. Om dat te trainen zou je net zo goed side bends kunt gebruiken...
Yeah, weet ook niet of het echt enig nut heeft though. Weet er niks vanaf.
If not now, then when.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:16:32 #102
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145335467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hij heeft die kettlebell zo dicht bij z'n middenpunt hangen, dat ik me niet kan voorstellen dat het veel voordeel geeft. Om dat te trainen zou je net zo goed side bends kunt gebruiken...
Inderdaad. Dan kan je beter een suitcase dead lift doen. :P

  woensdag 8 oktober 2014 @ 17:50:54 #103
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145336636
En dan zet je even een bench pr op je verjaardag! 110x6 :D
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:10:25 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145337178
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Cataclyst het volgende:
En dan zet je even een bench pr op je verjaardag! 110x6 :D
Gefeliciteerdteerd. :P
pi_145339010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Cataclyst het volgende:
En dan zet je even een bench pr op je verjaardag! 110x6 :D
Gefeliciteerd! En mooie PR!
pi_145340882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Cataclyst het volgende:
En dan zet je even een bench pr op je verjaardag! 110x6 :D
Gefeliciteerd!
If not now, then when.
pi_145340897
If not now, then when.
pi_145341025
quote:
Man man man. :') En dan ook gewoon nog voor een tweede poging gaan.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:37:14 #109
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145342720
Bij 180kg zat hij al te worstelen voor twee.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:37:59 #110
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_145342761
quote:
:D
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_145344150


Zo kan ik het ook wel, ja. Is werkelijk iedereen aan de juice? Vraag me echt af of er nog échte naturals zijn, om mee te vergelijken. Niets is meer echt, lijkt wel.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:07:47 #112
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_145344301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef Lightweight het volgende:
[ afbeelding ]

Zo kan ik het ook wel, ja. Is werkelijk iedereen aan de juice? Vraag me echt af of er nog échte naturals zijn, om mee te vergelijken. Niets is meer echt, lijkt wel.
ook wel verschrikkelijk verschil qua lichtinval en postuur, schouders ook lager waardoor ze betere rondingen krijgen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:07:48 #113
69994 seto
-|||--------|||-
pi_145344302
Hij is volgens mij niet super veel veranderd, gewoon betere lighting.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:07:48 #114
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145344303
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging ook al Googlen, en assymetrisch loaden met bijv. kettlebells (hey klokova) heeft wel een bepaald nut volgens Google.

[..]

http://www.northshoreelit(...)al-load-front-squat/
De windmill is echt een typische kettlebelloefening met een assymetrische lading.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:46:14 #115
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145346405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit ja. In veel steden in NL wemelt het van de net-niet gyms. Ruim die zooi op en vervang ze door een gym waar je gewoon alles kunt doen voor niet al teveel geld (ook niet te goedkoop, anders komt al dat uitschot weer onder een steen(/F4F/Basic Fit/Train More) vandaan gekropen).
Bij mijn ouders in het dorp hebben we zo'n krachthonk.

Een oude garage garage die omgetoverd is. Er staan welgeteld 2 apparaten, een spinning fiets en zo'n ding met van die hendels waarop je kunt langlaufen. Voor de rest alleeeeeen maar ijzer, ijzer en nog eens ijzer.

Geen cardio bunnies, geen crossfit gekkies, geen bodyweight exercises, geen blaaskaken, geen bontkraagjes en ook geen groepslessen. Wel een boel polen, maar die zijn altijd heel vriendelijk. Iedereen ruimt z'n troep op en communiceert met elkander.

Het kan dus wel hoor. Maar ze zijn zeldzaam.

Ik zou bijna zelf een keten willen opstarten. "Krachttrainingscentrum Sterke Jerke" ofzoiets.
Intake gesprek en alles. 30 euro per maand. Twee waarschuwingen is opdonderen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:14:00 #116
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145347931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef Lightweight het volgende:
[ afbeelding ]

Zo kan ik het ook wel, ja. Is werkelijk iedereen aan de juice? Vraag me echt af of er nog échte naturals zijn, om mee te vergelijken. Niets is meer echt, lijkt wel.
M'n collega is ook aan de juice. Hij is er al ooit mee moeten stoppen omdat hij impotent was geworden. Kennelijk vindt hij gains toch belangrijker dan neuken.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:20:56 #117
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145348311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Bij mijn ouders in het dorp hebben we zo'n krachthonk.

Een oude garage garage die omgetoverd is. Er staan welgeteld 2 apparaten, een spinning fiets en zo'n ding met van die hendels waarop je kunt langlaufen. Voor de rest alleeeeeen maar ijzer, ijzer en nog eens ijzer.

Geen cardio bunnies, geen crossfit gekkies, geen bodyweight exercises, geen blaaskaken, geen bontkraagjes en ook geen groepslessen. Wel een boel polen, maar die zijn altijd heel vriendelijk. Iedereen ruimt z'n troep op en communiceert met elkander.

Het kan dus wel hoor. Maar ze zijn zeldzaam.

Ik zou bijna zelf een keten willen opstarten. "Krachttrainingscentrum Sterke Jerke" ofzoiets.
Intake gesprek en alles. 30 euro per maand. Twee waarschuwingen is opdonderen.
Niks mis met een hete cardio bunny voor de inspiratie hoor.



*fapfapfap*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:11:48 #118
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145350566
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef seto het volgende:
Hij is volgens mij niet super veel veranderd, gewoon betere lighting.
ziet er exact hetzelfde uit. Buik is gelijk gebleven, dichter bij camera dus lijkt alles groter. Beter licht, kleur en hij spant biceps aan. Wat meteen het enige is dat groter lijkt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:41:47 #119
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145351608
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef RaymondK het volgende:
Grootste probleem is dus ook mn schouderrom idd.

Ik was gister zelf met schouderproblems naar de fysio geweest. Altijd last van bij bankdrukken ongeacht vorm of gewicht, lagere gewichten op BP dan OHP (lol :') ), arm die altijd in slaap valt en heel slechte mobiliteit. Bij mij is het kraakbeen enigszins aangetast blijkbaar en wordt mijn schouder naar voren getrokken waardoor er achter weinig ruimte is. Ik heb met yoga ook altijd last van oefeningen waarbij je armen boven je hoofd moeten of naar achteren :') .

Als je wil kan ik je de oefeningen van de fysio doorsturen. Ik heb ook een beetje het gevoel dat boksen en deadlifts met bolle bovenrug hieraan hebben meegedragen (schouders komen dan ook helemaal naar voren).
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145351649
Toch zijn er ook in onze gym soms gastjes die binnen een paar maanden opeens kasten zijn (wel lelijke kasten want alles is uit proportie).
Ondertussen verbreek ik afgelopen 2 weken éindelijk alle records waar ik serieus al maanden (al dan niet halfjaar+) mee worstel en ben droger dan ooit tevoren ^O^
Goede motivatie om zo door te blijven gaan en op m'n eten te blijven letten.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:47:08 #121
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145351764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef Lightweight het volgende:
[ afbeelding ]

Zo kan ik het ook wel, ja. Is werkelijk iedereen aan de juice? Vraag me echt af of er nog échte naturals zijn, om mee te vergelijken. Niets is meer echt, lijkt wel.
Gast op die foto heeft (bijna) geen progress geboekt. Het is vooral belichting, houding en beetje pomp.

Deuce heeft wel wat goeie progresspics, met tolliepics als bewijs voor noriods. Ik heb ze ook maar post ze liever niet hier (nohomo). Naturel is er veel te bereiken. Afgelopen anderhalve maand 1,5kg aangekomen in gewicht en 0,5% in BF gezakt, freak of nature gains :') .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:51:03 #122
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145351868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef DarkNoize het volgende:
Toch zijn er ook in onze gym soms gastjes die binnen een paar maanden opeens kasten zijn (wel lelijke kasten want alles is uit proportie).

In mijn gym heb je ze ook, eentje die ook aan wedstrijden meedoet en op motivationals in de gym staat ( :') ). Praten er niet zo openlijk over als in Boedapest, maar hier en daar pik je gesprekken op. Sommige mensen krijgen ook echt wazige groei, veel muscles maar ook een skinnyfat figuur, popeyes die alleen upper body doen, mensen met een roidgut, backné. Vind het eerlijk gezegd allemaal niet boeiend want het zijn geen van alle mooie fysieken, en qua lifts lig ik niet ver van ze vandaan.

Maar er zijn er natuurlijk ook een hoop reuzen die gewoon naturel zijn, met best imposante lichamen overigens (nohomo)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:07:13 #123
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145352284
Vrijdag soort van vrije dag en geen plannen voor zaterdag. Denk dat ik mijn squat eens ga maxen. Lang niet meer gedaan, eens zien hoe ver ik ben
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 9 oktober 2014 @ 00:24:15 #124
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145352635
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:07 schreef stinkie het volgende:
Vrijdag soort van vrije dag en geen plannen voor zaterdag. Denk dat ik mijn squat eens ga maxen. Lang niet meer gedaan, eens zien hoe ver ik ben
Hoeveel was je laatste?
En wanneer?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 9 oktober 2014 @ 03:52:54 #125
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145353830
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gefeliciteerdteerd. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:12 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En mooie PR!
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Bedankt :D! Denk dat die 120 bench er voor het einde van het jaar makkelijk inzit overigens :p.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  donderdag 9 oktober 2014 @ 07:38:12 #126
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145354187
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Hoeveel was je laatste?
En wanneer?
5rm 125 Half jaar geleden. 3 maanden terug 110 Voor reps. Ik leg de grens nu steeds op 4*12 max 100 kg.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 9 oktober 2014 @ 07:44:21 #127
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145354218
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

5rm 125 Half jaar geleden. 3 maanden terug 110 Voor reps. Ik leg de grens nu steeds op 4*12 max 100 kg.
Dan word het idd tijd om te maxen imo
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:04:10 #128
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145357783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik was gister zelf met schouderproblems naar de fysio geweest. Altijd last van bij bankdrukken ongeacht vorm of gewicht, lagere gewichten op BP dan OHP (lol :') ), arm die altijd in slaap valt en heel slechte mobiliteit. Bij mij is het kraakbeen enigszins aangetast blijkbaar en wordt mijn schouder naar voren getrokken waardoor er achter weinig ruimte is. Ik heb met yoga ook altijd last van oefeningen waarbij je armen boven je hoofd moeten of naar achteren :') .
Als je wil kan ik je de oefeningen van de fysio doorsturen. Ik heb ook een beetje het gevoel dat boksen en deadlifts met bolle bovenrug hieraan hebben meegedragen (schouders komen dan ook helemaal naar voren).
Naast van verkeerde houding tijdens kantoorwerk, korte borstspieren zal met name je achterkant (rear delts en upper en middel traps)misschien under developed kunnen zijn ook.

Aandacht aan die 3 dingen hebben de stand van mn schouders en bovenrug, maar zelfs mn armen significant verbeterd. Maar zeker niet de flexibiliteit.
Daar maakte ik onlangs vids over. Zie mn sign Misschien heb je er wat aan.

Zijn het rekoefeningen die je mee kreeg? Dan wil ik ze wel weten ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 09-10-2014 11:12:19 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:03:27 #129
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145359707
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een goede workout heb, kom je thuis, eten, douchen, en dan ben je er eigenlijk wel klaar voor om terug naar de gym te gaan. :D

Dat heb ik vandaag. Alsof ik niet genoeg gedaan heb ofzo, terwijl ik juist een prima training heb gedaan. :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:21:26 #130
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145360276
Dat heb ik na al mijn cardio ochtenden.
Maar op rustdagen is dat helemaal zuur :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145361737
Ben nu m'n schema even aan het ombouwen van Bulk naar Cut, kom al met al (uitgaande van 2 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht en 1 gram vet per kg. lichaamsgewicht) op een verhouding van 29% eiwit, 33% vet, en 38% koolhydraten. Als ik dan vervolgens op de kev verhouding zoek via google voor een cut schema, dan zie ik heel wat anders. Waar maak ik dan de fout?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:16:08 #132
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145361985
Waarom hou je het niet simpel voor jezelf? Zoek een kcal calculator op als baseline. Track je gewicht, calorieën en macro's voor een periode en pas het aan dat gegeven aan :). Het is naar mijn idee beetje rommelen met details wat je doet.

Zal zo ff calculator zoeken die veel op reddit aangeraden wordt.

Edit- volgens mij was het deze
http://www.1percentedge.com/ifcalc/

Sowieso bij activity level sedentary invullen.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_145364235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik was gister zelf met schouderproblems naar de fysio geweest. Altijd last van bij bankdrukken ongeacht vorm of gewicht, lagere gewichten op BP dan OHP (lol :') ), arm die altijd in slaap valt en heel slechte mobiliteit. Bij mij is het kraakbeen enigszins aangetast blijkbaar en wordt mijn schouder naar voren getrokken waardoor er achter weinig ruimte is. Ik heb met yoga ook altijd last van oefeningen waarbij je armen boven je hoofd moeten of naar achteren :') .
Als je wil kan ik je de oefeningen van de fysio doorsturen. Ik heb ook een beetje het gevoel dat boksen en deadlifts met bolle bovenrug hieraan hebben meegedragen (schouders komen dan ook helemaal naar voren).
Strakke pec minor? Oprekken en met een lacrosse ball erin. Ik had een impingement en een strakke pec minor in mijn rechterschouder en ondervond dezelfde dingen.

quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gast op die foto heeft (bijna) geen progress geboekt. Het is vooral belichting, houding en beetje pomp.
Deuce heeft wel wat goeie progresspics, met tolliepics als bewijs voor noriods. Ik heb ze ook maar post ze liever niet hier (nohomo). Naturel is er veel te bereiken. Afgelopen anderhalve maand 1,5kg aangekomen in gewicht en 0,5% in BF gezakt, freak of nature gains :') .
Haha, freak of nature gains mag ook wel bij jou. Beter zet jij een zieke bulk.
If not now, then when.
pi_145365098
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef Cataclyst het volgende:
Waarom hou je het niet simpel voor jezelf? Zoek een kcal calculator op als baseline. Track je gewicht, calorieën en macro's voor een periode en pas het aan dat gegeven aan :). Het is naar mijn idee beetje rommelen met details wat je doet.
Zal zo ff calculator zoeken die veel op reddit aangeraden wordt.
Edit- volgens mij was het deze
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
Sowieso bij activity level sedentary invullen.
Thx voor de link ;) Had me alleen ingelezen en zag dan op veel sites de 2 gram per kg/1 gram per kg lichaamsgewicht (eiwit/vet) voorbij komen, alleen lijken dan de KEV verhoudingen zo raar?
pi_145365160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ben nu m'n schema even aan het ombouwen van Bulk naar Cut, kom al met al (uitgaande van 2 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht en 1 gram vet per kg. lichaamsgewicht) op een verhouding van 29% eiwit, 33% vet, en 38% koolhydraten. Als ik dan vervolgens op de kev verhouding zoek via google voor een cut schema, dan zie ik heel wat anders. Waar maak ik dan de fout?
De fout die je maakt is denken dat het wat uitmaakt. :') Ik heb nog nooit naar mijn kev verhouding gekeken. Haal gewoon je targets (vooral eiwit, kcals) en ga goed trainen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:19:53 #136
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145365391
Die verhouding maakt niet zoveel uit naar mijn idee. Zolang jij je kcal en eiwit targets haalt voor de dag is het goed. Meestal wordt dan +-2g eiwit per oh lichaamsgewicht aangeraden idd. Voor bulken of cutten moet je simpelweg boven of onder je onderhoud gaan zitten qua kcal. 9 van de 10 keer wordt dit bereikt door de koolhydraten te manipuleren, waardoor de verhouding even goed veranderd.

Bottom line; haal je kcal doel, haal je eiwit doel. Bulk of cut, eet meer of minder koolhydraten.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:26:37 #137
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145365601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ben nu m'n schema even aan het ombouwen van Bulk naar Cut, kom al met al (uitgaande van 2 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht en 1 gram vet per kg. lichaamsgewicht) op een verhouding van 29% eiwit, 33% vet, en 38% koolhydraten. Als ik dan vervolgens op de kev verhouding zoek via google voor een cut schema, dan zie ik heel wat anders. Waar maak ik dan de fout?
Je moet ophouden te proberen alles zo precies te doen en gewoon gaan trainen. Dan ZIE je wat er gebeurt en kan je op basis daarvan dingen aanpassen. Dit heeft echt geen enkel nut behalve dat je jezelf half gestoord zit maken om wat procenten.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:50:57 #138
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145366240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Naast van verkeerde houding tijdens kantoorwerk, korte borstspieren zal met name je achterkant (rear delts en upper en middel traps)misschien under developed kunnen zijn ook.
Aandacht aan die 3 dingen hebben de stand van mn schouders en bovenrug, maar zelfs mn armen significant verbeterd. Maar zeker niet de flexibiliteit.
Daar maakte ik onlangs vids over. Zie mn sign Misschien heb je er wat aan.
Zijn het rekoefeningen die je mee kreeg? Dan wil ik ze wel weten ja.
Ik kreeg 1 rekoefening mee, een houding oefening en 2 cable oefeningen. Voel ze allemaal overigens goed dus hopelijk werkt het ook over een langere termijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ben nu m'n schema even aan het ombouwen van Bulk
Cut, kom al met al (uitgaande van 2 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht en 1 gram vet per kg. lichaamsgewicht) op een verhouding van 29% eiwit, 33% vet, en 38% koolhydraten. Als ik dan vervolgens op de kev verhouding zoek via google voor een cut schema, dan zie ik heel wat anders. Waar maak ik dan de fout?
De percentages zijn nietszeggend zonder de calorieinname te weten (of zou afleidbaar zijn als ik je lichaamsgewicht wist)

29% eiwit bij 2000kcal of 3000 kcal is een fors verschil, vandaar dat je geen kant en klare scherma's zult vinden. Ik ben tegenwoordig al tevreden met 100g eiwit per dag (groei er niet minder om), waar ik voorheen dagelijks rond de 160~200g zat, echt pure overkill.

Maar in het kort, percentages zijn afhankelijk van je calorieinname, daarnaast heeft iedereen weer een andere verhouding. Belangrijkste is om in de cut in ieder geval voldoende eiwitten ( >100g/dag) en vetten (>70g/dag), dan zit je al op 1030kcal en de rest kun je aanvullen met whatever (pizza, ijs enz. :9 )

quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Strakke pec minor? Oprekken en met een lacrosse ball erin. Ik had een impingement en een strakke pec minor in mijn rechterschouder en ondervond dezelfde dingen.
[..]
Haha, freak of nature gains mag ook wel bij jou. Beter zet jij een zieke bulk.
Geen idee of het de pecs zijn maar we hebben net een nieuwe Yoga release waarbij schouderflexibiliteit erg belangrijk is en het meeste lukt me (bijna) niet, daarnaast zou het ook goed kunnen dat de pecs strak zijn, maar ik merk er zelf vrij weinig van. Ik vind het overigens opmerkelijk dat ik cable flyes kan uitvoeren met eenzelfde of hoger gewicht als gasten die 100+kg bankdrukken zonder een beetje pijn, maar met 60kg BP al last begin te krijgen van mijn schouders :')

Zieke bulk is een beetje in werking, ik hoor op 2200kcal netto aan het cutten te zijn, maar ondertussen "begin ik alvast met het eten voor de volgende dag", dus vaak dagen dat ik dan 5000kcal naar binnen werk om de dag erop nog eens 1500 naar binnen werk voor weer de dag erop (tot ik op een gegeven moment weer in een normaal ritme kom). Beste aanpak qua voeding? zeker niet, maar mijn gains (kracht en gewicht) liegen er niet om en mijn BF% blijft ongeveer hetzelfde dus mij hoor je er niet over klagen :+

Ik wil dat rekken met een lacrossebal wel eens proberen, las ook dat het met een tennisbal werkt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145366409
Nou, als je schouders naar voren trekken dan betekent het o.a. dat je pec minor te strak staat (klinkt logisch, toch?).

Mijn schouders zijn tegenwoordig echt solid, terwijl ik er in het verleden vaak erg veel last van had. Doe ook 3x p.w. voordat ik bench wat oefeningen met een elastiek.

Lacrosse bal is wat harder, een tennisbal is te zacht.


100 gr. eiwit per dag is trouwens wel erg weinig, vooral in een cut. :P
If not now, then when.
pi_145369079
Eindelijk de MuscleMeat binnen! _O_

- 2 kg kant-en-klare kipfiletblokjes Toscane
- 2 kg Noorse Zalmblokjes
- 1 kg blauwe bosbessen

Wordt weer genieten.
If not now, then when.
pi_145369377
Iemand hulp? Ik zit vanaf maandagochtend in Duitsland tot en met donderdagnacht. Ik ga vandaag en zaterdag voor het laatst naar de sportschool en kan tot en met zondag nog fatsoenlijk eten, daarna ben ik vastgepind om wat de Duitsers mij aanbieden in 't gastgezin, dat kunnen ontbijtjes zijn met snoep e.d. erin enzo, dus ik kan m'n voeding onmogelijk controleren daar. Ik heb geen zin om shakes etc. allemaal mee te nemen dusseh ja, hoe ga ik dit aanpakken?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:51:10 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145369860
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand hulp? Ik zit vanaf maandagochtend in Duitsland tot en met donderdagnacht. Ik ga vandaag en zaterdag voor het laatst naar de sportschool en kan tot en met zondag nog fatsoenlijk eten, daarna ben ik vastgepind om wat de Duitsers mij aanbieden in 't gastgezin, dat kunnen ontbijtjes zijn met snoep e.d. erin enzo, dus ik kan m'n voeding onmogelijk controleren daar. Ik heb geen zin om shakes etc. allemaal mee te nemen dusseh ja, hoe ga ik dit aanpakken?
Gewoon eten wat de pot schaft. Zolang je een beetje op je kcal's let moet dat echt geen probleem zijn.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:06:31 #143
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145370260
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou, als je schouders naar voren trekken dan betekent het o.a. dat je pec minor te strak staat (klinkt logisch, toch?).
Mijn schouders zijn tegenwoordig echt solid, terwijl ik er in het verleden vaak erg veel last van had. Doe ook 3x p.w. voordat ik bench wat oefeningen met een elastiek.
Lacrosse bal is wat harder, een tennisbal is te zacht.
100 gr. eiwit per dag is trouwens wel erg weinig, vooral in een cut. :P
`
Sowieso is een balletje ideaal, heb dan zo'n "therapie" balletje.
Zelfde idee heel iets zachter ( gevoelige jongen )

Maar vind het echt wel lekker om de echte triggerpoints mee te pakken.
Moet alleen nog eens een hardere foamroller halen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:13:18 #144
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145370426
Ik begin te houden van mijn gzcl schema. Vandaag Max week dus door middel van amrap met 100% 1rm. Gisteren dus die bench gezet voor zes reps en vandaag deadlift met 170 vier reps gehaald!

Mensen die zitten te tobben met programma's moeten anders een keer gzcl proberen :D.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_145370581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:13 schreef Cataclyst het volgende:
Ik begin te houden van mijn gzcl schema. Vandaag Max week dus door middel van amrap met 100% 1rm. Gisteren dus die bench gezet voor zes reps en vandaag deadlift met 170 vier reps gehaald!
Mensen die zitten te tobben met programma's moeten anders een keer gzcl proberen :D.
Wat houdt het precies in?
pi_145370642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Wat houdt het precies in?
http://www.bodybuilding.c(...)the-gzcl-method.html

gewoon met percentages dus
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:45:49 #147
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145371310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou, als je schouders naar voren trekken dan betekent het o.a. dat je pec minor te strak staat (klinkt logisch, toch?).
Mijn schouders zijn tegenwoordig echt solid, terwijl ik er in het verleden vaak erg veel last van had. Doe ook 3x p.w. voordat ik bench wat oefeningen met een elastiek.
Lacrosse bal is wat harder, een tennisbal is te zacht.
100 gr. eiwit per dag is trouwens wel erg weinig, vooral in een cut. :P
Mwah, een minimum van 100g per dag is voor velen al genoeg. Ik houd het zelf al 3 maanden aan en geen terugval gezien in gains, maar zoals eerder gezegd smokkel ik wel een beetje met de dagen qua inname. Netto zou ik op een week op gemiddeld 120g eiwitten/dag uitkomen. De realiteit bij mij is vaak dat ik op een dag 180g naar binnen werk en op de andere 60g ofzo. Daarnaast, mijn cut inname is berekend als een nettowaarde, dat betekent dus dat alle activiteit daar vanaf gehaald wordt. En dan komt het in de praktijk dus vaker voor dat ik aan de 3000kcal+ zit dan aan 2200kcal, die 2200kcal bruto is echt op dagen dat ik thuis een beetje chill.

Volgens mij zitten de Hodge Twins ( :') ) ook aan 100g/dag tegenwoordig.

Maar ik ga morgen eens op zoek naar een lacrossebal, neem aan dat een hockeybal net zo goed werk? Thanks voor de tip iig, ben dat schoudergedoe een beetje zat, terwijl het meeste wat ik doe pull oefeningen zijn. Hoop dat het kraakbeen niet te beschadigd is, maar ik hoor het altijd zo'n "ploppend" geluid maken als ik het in die sommige posities wrik om te stretchen. Nu heb ik hypermobiliteit in mijn vingers en pols, maar betwijfel of dat hetzelfde is voor mijn schouders. Verder geen chronische pijn of andere klachten dus ik hoop dat het allemaal meevalt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:10:57 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145372163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand hulp? Ik zit vanaf maandagochtend in Duitsland tot en met donderdagnacht. Ik ga vandaag en zaterdag voor het laatst naar de sportschool en kan tot en met zondag nog fatsoenlijk eten, daarna ben ik vastgepind om wat de Duitsers mij aanbieden in 't gastgezin, dat kunnen ontbijtjes zijn met snoep e.d. erin enzo, dus ik kan m'n voeding onmogelijk controleren daar. Ik heb geen zin om shakes etc. allemaal mee te nemen dusseh ja, hoe ga ik dit aanpakken?
Boerenmetworst en chocomel in de tas om je kcals te halen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_145375607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mwah, een minimum van 100g per dag is voor velen al genoeg. Ik houd het zelf al 3 maanden aan en geen terugval gezien in gains, maar zoals eerder gezegd smokkel ik wel een beetje met de dagen qua inname. Netto zou ik op een week op gemiddeld 120g eiwitten/dag uitkomen. De realiteit bij mij is vaak dat ik op een dag 180g naar binnen werk en op de andere 60g ofzo. Daarnaast, mijn cut inname is berekend als een nettowaarde, dat betekent dus dat alle activiteit daar vanaf gehaald wordt. En dan komt het in de praktijk dus vaker voor dat ik aan de 3000kcal+ zit dan aan 2200kcal, die 2200kcal bruto is echt op dagen dat ik thuis een beetje chill.
Volgens mij zitten de Hodge Twins ( :') ) ook aan 100g/dag tegenwoordig.
Maar ik ga morgen eens op zoek naar een lacrossebal, neem aan dat een hockeybal net zo goed werk? Thanks voor de tip iig, ben dat schoudergedoe een beetje zat, terwijl het meeste wat ik doe pull oefeningen zijn. Hoop dat het kraakbeen niet te beschadigd is, maar ik hoor het altijd zo'n "ploppend" geluid maken als ik het in die sommige posities wrik om te stretchen. Nu heb ik hypermobiliteit in mijn vingers en pols, maar betwijfel of dat hetzelfde is voor mijn schouders. Verder geen chronische pijn of andere klachten dus ik hoop dat het allemaal meevalt.
Er zijn gewoon onderzoeken gedaan naar eiwitinnames in een cut/bulk hoor. Mja, je bent wel vaag wat eten betreft idd. :P Wat zijn je stats? Misschien ben je gewoon kort en zo waardoor 100 gr. genoeg is.

Ik weet niet of een hockeybal net zo goed werkt.
If not now, then when.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:45:13 #150
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145375816
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn gewoon onderzoeken gedaan naar eiwitinnames in een cut/bulk hoor. Mja, je bent wel vaag wat eten betreft idd. :P Wat zijn je stats? Misschien ben je gewoon kort en zo waardoor 100 gr. genoeg is.
Ik weet niet of een hockeybal net zo goed werkt.
Huidige stats 76kg +/- 0.5 op 12,5% BF, 1.83m

hockeybal is ook tyfushard, gelijk aan een lacrossbal en wat makkelijker te vinden :P
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145376003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Huidige stats 76kg +/- 0.5 op 12,5% BF, 1.83m
hockeybal is ook tyfushard, gelijk aan een lacrossbal en wat makkelijker te vinden :P
Oké.
If not now, then when.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:22:42 #152
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145376852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké.
ja toch
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145379695
Weet iemand hier een goede sportschool in het noordelijkste gedeelte van Rotterdam?
Geen referral hier.
pi_145379739
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand hier een goede sportschool in het noordelijkste gedeelte van Rotterdam?
http://www.fitnesscentrumnoord.nl/

Ze hebben alles wat je nodig hebt.
pi_145379799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand hier een goede sportschool in het noordelijkste gedeelte van Rotterdam?
Noordelijkst als in Ommoord? Als je in de buurt van CS zit sowieso fitnesscentrum Noord ja. Het is dat ik er net iets te ver weg vandaan woon om het in 10 mins te kunnen fietsen. ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Xa1pt op 09-10-2014 22:55:01 ]
pi_145381549
Vandaag in nieuwe gym, na lange tijd niet getraind te hebben dus.
Heb ze één bench press, een incline, een smith, een squat rack van technogym .
Wat een mongolen rek vind ik dit, ik heb korte benen en kan een hele grote rom maken. Maar deze diepte slaat nergens op, tevens zijn het klote hoogtes om te unracken.
Tevens echt versleten klote barbbells met 0 %grip.

Naja ik werd al vreemd aangekeken dat ik als 'nieuweling' zomaar kon front squatten ofzo :') .

Ik merk trouwens dat mijn houding achteruit is gegaan, kan amper nog front squatten zonder hem niet te begeleiden met mijn vinger, kut hyper extension donald duck postuur }:| .

enfin, ik kan dus weer trainen. Morgen even een schema knutselen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:05:30 #157
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_145382249
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:19 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Wat houdt het precies in?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:21 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.bodybuilding.c(...)the-gzcl-method.html
gewoon met percentages dus
Het is meer een paar richtlijnen dan een programma. Je het dan ook helemaal in elkaar zetten zoals je zelf wilt. Lees deze linkjes eens door ;).

http://swoleateveryheight(...)d-simplified_13.html

http://swoleateveryheight(...)or-powerlifting.html
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:20:32 #158
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145382713
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

ja toch
Hockeybal is wellicht net wat te veel van het goede.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:26:06 #159
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145382838
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:45 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Vandaag in nieuwe gym, na lange tijd niet getraind te hebben dus.
Heb ze één bench press, een incline, een smith, een squat rack van technogym [ afbeelding ].
Wat een mongolen rek vind ik dit, ik heb korte benen en kan een hele grote rom maken. Maar deze diepte slaat nergens op, tevens zijn het klote hoogtes om te unracken.
Tevens echt versleten klote barbbells met 0 %grip.

Naja ik werd al vreemd aangekeken dat ik als 'nieuweling' zomaar kon front squatten ofzo :') .

Ik merk trouwens dat mijn houding achteruit is gegaan, kan amper nog front squatten zonder hem niet te begeleiden met mijn vinger, kut hyper extension donald duck postuur }:| .

enfin, ik kan dus weer trainen. Morgen even een schema knutselen.
Er buiten gaan staan
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145383105
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Er buiten gaan staan
Jaja dat sowieso haha, maar ik bedoel. Het is neit echt een nuttig ding.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:53:16 #161
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145385462
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:36 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Jaja dat sowieso haha, maar ik bedoel. Het is neit echt een nuttig ding.
kan ik me voor stellen als je niet al te lang bent dat het dan veel te hoog is die fail safe. Dat bedoel je toch?

Aan de andere kant, hier is de failsafe veeeeeel te laag, en dan heb je het echt niet meer om daar onderuit te kruipen. Alsnog een open ruggetje maar dan van onder de bar uit kruipen lol
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:17:54 #162
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145385677
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 07:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

kan ik me voor stellen als je niet al te lang bent dat het dan veel te hoog is die fail safe. Dat bedoel je toch?

Aan de andere kant, hier is de failsafe veeeeeel te laag, en dan heb je het echt niet meer om daar onderuit te kruipen. Alsnog een open ruggetje maar dan van onder de bar uit kruipen lol
Daarom gewoon loslaten en weglopen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:27:10 #163
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145386609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:45 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Vandaag in nieuwe gym, na lange tijd niet getraind te hebben dus.
Heb ze één bench press, een incline, een smith, een squat rack van technogym [ afbeelding ].
Wat een mongolen rek vind ik dit, ik heb korte benen en kan een hele grote rom maken. Maar deze diepte slaat nergens op, tevens zijn het klote hoogtes om te unracken.
Tevens echt versleten klote barbbells met 0 %grip.
Naja ik werd al vreemd aangekeken dat ik als 'nieuweling' zomaar kon front squatten ofzo :') .
Ik merk trouwens dat mijn houding achteruit is gegaan, kan amper nog front squatten zonder hem niet te begeleiden met mijn vinger, kut hyper extension donald duck postuur }:| .
enfin, ik kan dus weer trainen. Morgen even een schema knutselen.
Deze hadden ze bij de Erasmus universiteit ook. Best schrikken als je naar beneden gaat en er opeens geen bar meer op je ligt.

Gelukkig hebben ze bij mijn Basic Fit nu deze:

  vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:25:07 #165
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145386644
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://www.fitnesscentrumnoord.nl/
Ze hebben alles wat je nodig hebt.
Deze man weet ;)

Zet je ego alleen ff aan de deur, er zijn vrouwen die harder trainen dan de mannen :D I love it
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:20:03 #166
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145387735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 09:23 schreef Multiply het volgende:

[..]

Deze hadden ze bij de Erasmus universiteit ook. Best schrikken als je naar beneden gaat en er opeens geen bar meer op je ligt.

Gelukkig hebben ze bij mijn Basic Fit nu deze:

[ afbeelding ]
Zoieta hebben wij ook, en een normaal powerrack
En dan nog zo een ding




Maar dan zonder safetybars, lekker de bumperplates laten droppen als je faalt
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145388276
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zoieta hebben wij ook, en een normaal powerrack
En dan nog zo een ding
[ afbeelding ]
Maar dan zonder safetybars, lekker de bumperplates laten droppen als je faalt
O snap. Dit is gewoon porno.

Jammer dat dit bij mij in de buurt nergens te vinden is.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:46:58 #168
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145388310
Ja alleen bij ons is beide kanten dus 6 plekken om te liften
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145388352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ja alleen bij ons is beide kanten dus 6 plekken om te liften
Ja nu is het wel weer leuk geweest he. Ga iemand anders jaloers maken. ;)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:53:03 #170
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145388470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:48 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja nu is het wel weer leuk geweest he. Ga iemand anders jaloers maken. ;)
Sorry :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145395716
Barbell die net 2 maanden nieuw is nu al krom :'), mongolen die hem tijdens het deadliften gewoon omlaag laten flikkeren zonder bumperplates of iets,,
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:29:16 #172
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145395885
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Barbell die net 2 maanden nieuw is nu al krom :'), mongolen die hem tijdens het deadliften gewoon omlaag laten flikkeren zonder bumperplates of iets,,
Sorry :*
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145395952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Barbell die net 2 maanden nieuw is nu al krom :'), mongolen die hem tijdens het deadliften gewoon omlaag laten flikkeren zonder bumperplates of iets,,
Nazaten van Genghis Khan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:38:10 #174
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145396204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Barbell die net 2 maanden nieuw is nu al krom :'), mongolen die hem tijdens het deadliften gewoon omlaag laten flikkeren zonder bumperplates of iets,,
Waarschijnlijk in het rack laten vallen. Daar kunnen de wat goedkopere bars niet zo goed tegen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:38:44 #175
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145396226
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in het rack laten vallen. Daar kunnen de wat goedkopere bars niet zo goed tegen.
ja, of e.o.a. josti die hem geladen op een bankje pleurt....
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:41:12 #176
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145396319
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zoieta hebben wij ook, en een normaal powerrack
En dan nog zo een ding
[ afbeelding ]
Maar dan zonder safetybars, lekker de bumperplates laten droppen als je faalt
zoiets hadden ze in hongarije ook, was voor crossfit maar alle lifters kwamen daar hun sets doen. Ding is echt ideaal voor compounds en idd zonder safety.

Goeie gym heb je dan als ze in zulk spul investeren :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 00:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hockeybal is wellicht net wat te veel van het goede.
lacrossebal it is.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:51:46 #177
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145396679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Drinky het volgende:

[..]

zoiets hadden ze in hongarije ook, was voor crossfit maar alle lifters kwamen daar hun sets doen. Ding is echt ideaal voor compounds en idd zonder safety.

Goeie gym heb je dan als ze in zulk spul investeren :D

[..]

lacrossebal it is.
Jup eb geen crossfit te bekennen
Soms wod achtige zooi maar nooit als wij trainen.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145397692
Het was ook z´on figuur dat 4x10 aan elke kant doet ipv gewoon 2x20.. :{
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:33:28 #179
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145397804
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Het was ook z´on figuur dat 4x10 aan elke kant doet ipv gewoon 2x20.. :{
doe ik ook zo vaak, makkelijker met dropsets
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_145397887
Hmm misschien neemt deze gast dropsets iets te serieus dan..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:38:46 #181
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145397959
Nou maxen op squat was een complete failure.

Bij 60 kraakte knie en heup al, bij 110 kwam ik met veel moeite nog omhoog en 120 kreeg ik nog net uit het rack. En ik had nog wel mijn squatbroekje aan ;(
Wel op andere tijd en met ander voedingspatroon dan normaal op vrijdag, maar toch.

Verder gegaan met bench. 1Rm nu 2 keer 3 omhoog gekregen zonder spotter, dus daar zit ook meer in.
Deadlift 1 Rm met 10 kg omhoog. Vorm was wel wat minder maar kilo's zijn kilo's.
Tijdens DL nog wel door een squashbal geraak van 2 kut ecto pubers (wat godsonmogelijk is bij normaal gedraag, diagonaal door hele gym over 3 wanden heen). Dat doen ze ook nooit meer denk ik *full RaymondK*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_145398004
Ben nu 2 maanden bezig met m'n fb schema en wil binnenkort wel eens een ander schema erbij maken om te kunnen afwissen. Ik train 3x pw, is een split dan raadzaam? Dan train ik elke spiergroepen maar 1x per week..
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:40:02 #183
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145398009
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef stinkie het volgende:
Nou maxen op squat was een complete failure.
Bij 60 kraakte knie en heup al, bij 110 kwam ik met veel moeite nog omhoog en 120 kreeg ik nog net uit het rack. En ik had nog wel mijn squatbroekje aan ;(
Wel op andere tijd en met ander voedingspatroon dan normaal op vrijdag, maar toch.
Verder gegaan met bench. 1Rm nu 2 keer 3 omhoog gekregen zonder spotter, dus daar zit ook meer in.
Deadlift 1 Rm met 10 kg omhoog. Vorm was wel wat minder maar kilo's zijn kilo's.
Tijdens DL nog wel door een squashbal geraak van 2 kut ecto pubers (wat godsonmogelijk is bij normaal gedraag, diagonaal door hele gym over 3 wanden heen). Dat doen ze ook nooit meer denk ik *full RaymondK*
Jammer jammer, ach komt ook wel gewoon eens doen als je er echt lekker inzit
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:43:01 #184
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145398100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Jammer jammer, ach komt ook wel gewoon eens doen als je er echt lekker inzit
dit idd.

Maar progressie op bench en DL maakt wel hoop goed.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:52:53 #185
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145398418
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit idd.
Maar progressie op bench en DL maakt wel hoop goed.
Jup, en sowieso is de DL de oefening der oefeningen 8-) 8-) 8-)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:33:18 #186
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145399827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Het was ook z´on figuur dat 4x10 aan elke kant doet ipv gewoon 2x20.. :{
Dat is makkelijker om deficits te doen, als je enige andere optie een of ander krummig yogaplateautje is.
pi_145401727
Gold Standard 100% Whey met Cream and Cookies :9~

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 17:30:56 ]
pi_145401929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Het was ook z´on figuur dat 4x10 aan elke kant doet ipv gewoon 2x20.. :{
Boeiend. Doe ik ook regelmatig om op te bouwen, scheelt weer met plates sjouwen.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:31:28 #189
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145405458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is makkelijker om deficits te doen, als je enige andere optie een of ander krummig yogaplateautje is.
Idd deficita maar ook voor Bor
Wij hebben niet echt zon verhoging dus kleine schijven voor betere rom
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145407181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Barbell die net 2 maanden nieuw is nu al krom :'), mongolen die hem tijdens het deadliften gewoon omlaag laten flikkeren zonder bumperplates of iets,,
Ik moet hem hier ook wel laten flikkeren als het niet lukt (zal niet snel gebeuren).
Hier hebben ze van die super dunne matjes, gelukkig is wel de hele 'zaal' bekleed met van die tegels die zo enorm veel energie opnemen, springen is ook niet te doen want ik sta meteen weer op de grond vast, loopt ook super raar haha ;( .
Ze gaan er denk ik wel spijt van krijgen dat ze de losse gewichten van de kelder naar de 1ste etage hebben gebracht. Ik denk dat je het goed gaat horen als er 200 Kilo naar beneden gaat flikkeren }) .
pi_145408468
Is het zo normaal dat mensen nog maar amper kunnen lopen na een legday? of train ik niet hardgenoeg op die dag?
pi_145409151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is het zo normaal dat mensen nog maar amper kunnen lopen na een legday? of train ik niet hardgenoeg op die dag?
Ik had het na dinsdag, maar dat was omdat ik 2,5 week geen benen had gedaan.

Normaal weinig spierpijn.
Geen referral hier.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:35:36 #193
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145410543
Niet kunnen lopen is overdreven. Maar ik heb wel moeite met op de wc gaan zitten, en opstaan als ik een tijdje stil heb gezeten.
pi_145414281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is het zo normaal dat mensen nog maar amper kunnen lopen na een legday? of train ik niet hardgenoeg op die dag?
Ik squat elke dag en heb er geen last van.
Maar na een kwartiertje met volle snelheid op de spinningfiets doet het wel pijn.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145415040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik squat elke dag en heb er geen last van.
Maar na een kwartiertje met volle snelheid op de spinningfiets doet het wel pijn.
Je kunt ook niet iedere dag je grenzen opzoeken, doe je dat wel eens in de zoveel tijd, dan is DOMS erg aanwezig en gaat lopen een stuk moeilijker.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:09:52 #196
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145415466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik squat elke dag en heb er geen last van.
Maar na een kwartiertje met volle snelheid op de spinningfiets doet het wel pijn.
Elke trainingsdag neem ik aan.Of 7x per week?
pi_145416012
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Elke trainingsdag neem ik aan.Of 7x per week?
Elke trainingsdag uiteraard.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145418450
Hoi! Ik hoop dat ik hier als meisje welkom ben :P Ik heb sinds vorige week het lef gevonden om voor het eerst de gewichtenhoek in te stappen, na lange tijd cardio te hebben gedaan zonder resultaat. Ik heb alleen geen idee of ik op de goede weg zit, vandaar mijn post hier.

Mijn doel is vetverlies, daarvoor heb ik inmiddels al een tijdje mijn voeding aangepast, en wil ik 2-3x pw krachttraining doen en 1-2x pw cardio (groepsles bodycombat). Op internet vond ik een schema, waar ik mee begonnen ben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een beetje oké?

Verder probeer ik dus goed te letten op wat ik eet. Koolhydraten at ik al weinig, dus dat laag aanhouden is geen probleem, maar ik kom vaak niet aan genoeg eiwitten. Ik wil dit gaan aanvullen met shakes (in ieder geval na het sporten), maar kan ik dan beter kiezen voor alleen whey of whey + caseïne combi?

Alle tips zijn welkom!
pi_145418748
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Je kunt ook niet iedere dag je grenzen opzoeken, doe je dat wel eens in de zoveel tijd, dan is DOMS erg aanwezig en gaat lopen een stuk moeilijker.
Met Sheiko balanceer je elke training op t randje. Dat is altijd doorbijten. En ook gewoon heel geregeld spierpijn en stijfheid, ondanks de gewenning aan t volume
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:46:24 #200
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145418775
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef nickhguitar het volgende:
Ben nu 2 maanden bezig met m'n fb schema en wil binnenkort wel eens een ander schema erbij maken om te kunnen afwissen. Ik train 3x pw, is een split dan raadzaam? Dan train ik elke spiergroepen maar 1x per week..
Vanwaar wil je afwisselen? Consistentie en progressive overload zijn de belangrijkste zaken in training.

Maar echt; lees eens wat gerespecteerde sites/boeken i.p.v. vragen te stellen welke makkelijk op te zoeken zijn. Het lijkt er nu op alsof je alles voorgeschoteld wilt hebben.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_145422312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Vlinder88 het volgende:
Hoi! Ik hoop dat ik hier als meisje welkom ben :P Ik heb sinds vorige week het lef gevonden om voor het eerst de gewichtenhoek in te stappen, na lange tijd cardio te hebben gedaan zonder resultaat. Ik heb alleen geen idee of ik op de goede weg zit, vandaar mijn post hier.
Mijn doel is vetverlies, daarvoor heb ik inmiddels al een tijdje mijn voeding aangepast, en wil ik 2-3x pw krachttraining doen en 1-2x pw cardio (groepsles bodycombat). Op internet vond ik een schema, waar ik mee begonnen ben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een beetje oké?
Verder probeer ik dus goed te letten op wat ik eet. Koolhydraten at ik al weinig, dus dat laag aanhouden is geen probleem, maar ik kom vaak niet aan genoeg eiwitten. Ik wil dit gaan aanvullen met shakes (in ieder geval na het sporten), maar kan ik dan beter kiezen voor alleen whey of whey + caseïne combi?
Alle tips zijn welkom!
Stronglifts/Starting Strength plus extra lunges en GHR voor je ass.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:22:18 #202
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145423173
Everything hurts. Vuilstort net was geen walk in the park :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_145423224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:32 schreef Vlinder88 het volgende:
Hoi! Ik hoop dat ik hier als meisje welkom ben :P Ik heb sinds vorige week het lef gevonden om voor het eerst de gewichtenhoek in te stappen, na lange tijd cardio te hebben gedaan zonder resultaat. Ik heb alleen geen idee of ik op de goede weg zit, vandaar mijn post hier.
Mijn doel is vetverlies, daarvoor heb ik inmiddels al een tijdje mijn voeding aangepast, en wil ik 2-3x pw krachttraining doen en 1-2x pw cardio (groepsles bodycombat). Op internet vond ik een schema, waar ik mee begonnen ben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een beetje oké?
Verder probeer ik dus goed te letten op wat ik eet. Koolhydraten at ik al weinig, dus dat laag aanhouden is geen probleem, maar ik kom vaak niet aan genoeg eiwitten. Ik wil dit gaan aanvullen met shakes (in ieder geval na het sporten), maar kan ik dan beter kiezen voor alleen whey of whey + caseïne combi?
Alle tips zijn welkom!
Zelf zou ik je adivseren om een kettlebell te kopen en dit topic door te lezen. Kettlebelltraining is m.i. de gulden middenweg tussen kracht en conditie. Gewicht verliezen is echter voornamelijk een kwestie van voeding. Je moet zorgen dat je minder eet dan wat je nodig hebt op een bepaalde dag.

Genormaliseerde behoefte + extra verbranding (bv: bodycombat) - beoogd kcal tekort = dagelijkse behoefte

Stel je hebt normaliter 1800 kcal nodig, je verbrand met bodycombat 600kcal en je wil 500 kcal onder je onderhoud eten dan heb je dus 1800+600-500 = 2100 kcal nodig die dag. Zou je geen bodycombat of andere extra activiteiten doen dan zou je uitkomen op 1500 kcal.

Wanneer je per se naar de sportschool wil gaan kan ik in ieder geval adviseren niet het schema te volgen wat je zelf hebt gevonden. Als beginner kan je het beste gewoon fullbody trainen in plaats van een split en op een laag gewicht beginnen om aan je techniek te werken.

Hoe lang ben je momenteel, wat weeg je en wat is je beoogde gewicht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 11-10-2014 11:52:08 ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145423829
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vanwaar wil je afwisselen? Consistentie en progressive overload zijn de belangrijkste zaken in training.
Maar echt; lees eens wat gerespecteerde sites/boeken i.p.v. vragen te stellen welke makkelijk op te zoeken zijn. Het lijkt er nu op alsof je alles voorgeschoteld wilt hebben.
Vooral om de training leuk en interessant te houden voor mezelf ;) Ik lees juist wel veel, raak vaak verstrengeld in de theorie zodat de praktijk er niet of nauwelijks van komt (zo ook met het voedingsschema).
pi_145423883
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 00:44 schreef Push. het volgende:

[..]

Met Sheiko balanceer je elke training op t randje. Dat is altijd doorbijten. En ook gewoon heel geregeld spierpijn en stijfheid, ondanks de gewenning aan t volume
Jup, ik dacht dat hij elke dag squatte. Zo letterlijk stond het er, dan is het onmogelijk om telkens je grenzen op te zoeken bedoelde ik.
pi_145424421
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zelf zou ik je adivseren om een kettlebell te kopen en dit topic door te lezen. Kettlebelltraining is m.i. de gulden middenweg tussen kracht en conditie. Gewicht verliezen is echter voornamelijk een kwestie van voeding. Je moet zorgen dat je minder eet dan wat je nodig hebt op een bepaalde dag.
Genormaliseerde behoefte + extra verbranding (bv: bodycombat) - beoogd kcal tekort = dagelijkse behoefte
Stel je hebt normaliter 1800 kcal nodig, je verbrand met bodycombat 600kcal en je wil 500 kcal onder je onderhoud eten dan heb je dus 1800+600-500 = 2100 kcal nodig die dag. Zou je geen bodycombat of andere extra activiteiten doen dan zou je uitkomen op 1500 kcal.
Wanneer je per se naar de sportschool wil gaan kan ik in ieder geval adviseren niet het schema te volgen wat je zelf hebt gevonden. Als beginner kan je het beste gewoon fullbody trainen in plaats van een split en op een laag gewicht beginnen om aan je techniek te werken.
Hoe lang ben je momenteel, wat weeg je en wat is je beoogde gewicht?
Topic ga ik doorlezen, thnx! Heb vanaf de zomer wel thuis 2x het 30 Day Shred programma afgerond en daarnaast regelmatig extra bodyweight oefeningen gedaan (pushups, squats, lunges, planks). Beginner is dus wel relatief :P

Ik ben 1.63 en weeg nu 72 kg. Mijn streefgewicht was altijd 63kg, maar ik heb mijn focus niet meer zo op mijn gewicht, meer op vorm. In de afgelopen 3 maanden ben ik bijv. maar 4 kg afgevallen, maar ben wel 8cm buikomtrek en 4cm bovenbeen kwijtgeraakt. Dus ik ga liever voor 70kg met een slank lijf en een laag vetpercentage dan 65kg en nog steeds niet in vorm.

Mijn onderhoud zit volgens berekening op 2300 kcal (BMR=1450). Dus ik probeer standaard op 1800 te zitten, met iets meer op de dagen dat ik sport. Dat is dan goed toch?
pi_145424899
Pyramidesetjes. Doen jullie dat vaak?
pi_145425010
Toch maar overgestapt op HIIT voor 20 minuten dan 40 minuten lang saaie vieze cardio op een slakken tempo. Ik voel me goed :D

Jongens? Wat schatten jullie m;n VP?




Ik gok zelf zo'n 13%?
pi_145425066
Ik denk lager
pi_145425113
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
Ik denk lager
Hoeveel denk je? Dit is wel na sporten overigens.
pi_145425242
5,5%
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:00:29 #212
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145425267
ik denk 3% maar heb maar wiskunde a gedaan
BEASTMODE
pi_145425305
12.5 of zo. Veel lager zal het ook weer niet zijn.
pi_145425463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:02 schreef Halcon het volgende:
12.5 of zo. Veel lager zal het ook weer niet zijn.
Still waiting for the day dat ik tussenschotjes ga zien, als die er half november niet zijn stop ik ermee :6
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:12:54 #215
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145425525
Veel te laag. ga eerst eens spieren kweken voordat je gaat cutten.
pi_145425560
Laag genoeg om te beginnen met bulken. Voor een paar jaar. Even profiteren van die puberteit testosteron.
pi_145425654
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Still waiting for the day dat ik tussenschotjes ga zien, als die er half november niet zijn stop ik ermee :6
Waarom ben je daar zo mee bezig? Ik zou eerst eens gaan voor wat spieren.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:36:14 #218
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_145426084
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo mee bezig? Ik zou eerst eens gaan voor wat spieren.
^
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_145426158
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Veel te laag. ga eerst eens spieren kweken voordat je gaat cutten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Laag genoeg om te beginnen met bulken. Voor een paar jaar. Even profiteren van die puberteit testosteron.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo mee bezig? Ik zou eerst eens gaan voor wat spieren.
Eerst eens spieren kweken, ja ik zat op 17%, maar dat zag er naar nergens uit en voelde me gewoon dik. Ik ga cleanbulken zodra ik op een 0-punt zit, dat ik vanaf daar dus een hele lange tijd kan bulken zonder dat ik straks weer 3 maanden gains verlies en elke trainingsdag op die doodsaaie crosstrainer moet. Zo zag het er dus eerst uit

pi_145426201
Goede aanpak inderdaad ^O^ . Ik heb in het begin ook aardig yolo gebuikt, toen na een jaar cut gedaan en ben nu langzaam aan het bulken. In een jaar 10 kilo aangekomen, dan blijft het vet nog een beetje binnen de perken.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:41:08 #221
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145426218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst eens spieren kweken, ja ik zat op 17%, maar dar zat er naar nergens uit en voelde me gewoon dik. Ik ga cleanbulken zodra ik op een 0-punt zit, dat ik vanaf daar dus een hele lange tijd kan bulken zonder dat ik straks weer 3 maanden gains verlies en elke trainingsdag op die doodsaaie crosstrainer moet. Zo zag het er dus eerst uit
[ afbeelding ]
Als je voldoende gespierd bent, gaat het er vanzelf beter uitzien, ook al heb je 17%.

Je benen zijn overigens netjes, maar je bovenlichaam kan veel beter.
pi_145426308
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je voldoende gespierd bent, gaat het er vanzelf beter uitzien, ook al heb je 17%.
Je benen zijn overigens netjes, maar je bovenlichaam kan veel beter.
Dat heb je als je SL 5x5 doet, is gericht op kracht, pak alleen bench press en overhead press voor bovenlichaam (voorkant). Rugfoto zal ik binnenkort maken. ( 't lukt zelf niet echt)
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:46:11 #223
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145426386
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Rugfoto zal ik binnenkort maken. ( 't lukt zelf niet echt)
Voor een grote spiegel staan, rug naar de spiegel. met frontcam van je phone over je schouder. Easypeasylemonsqueezy
BEASTMODE
pi_145426579
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]


[..]


[..]

Eerst eens spieren kweken, ja ik zat op 17%, maar dat zag er naar nergens uit en voelde me gewoon dik. Ik ga cleanbulken zodra ik op een 0-punt zit, dat ik vanaf daar dus een hele lange tijd kan bulken zonder dat ik straks weer 3 maanden gains verlies en elke trainingsdag op die doodsaaie crosstrainer moet. Zo zag het er dus eerst uit

[ afbeelding ]
17% met spieren ziet er heel anders uit dan 17% zonder spieren.

Ik zou gewoon eens spieren gaan ontwikkelen zodat je je username wat eer aan doet. :) Je hebt er de leeftijd voor.
pi_145426692
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
17% met spieren ziet er heel anders uit dan 17% zonder spieren.
Ik zou gewoon eens spieren gaan ontwikkelen zodat je je username wat eer aan doet. :) Je hebt er de leeftijd voor.
Ga ik ook, alleen het schema wat ik deed was gericht op kracht, want zonder kracht begin je niet zoveel. Even van 17 nov 2013 tot vandaag, waarin ik in mei praktisch opnieuw kon beginnen door gebroken ribben waardoor ik 3 maanden "out" was. Deadlift van 40KG 5RM naar 135KG 5RM, Squat van 30KG 5RM naar 110KG 5RM, Bench Press 25KG 5RM naar 70KG 5RM, OHP van 20KG 5RM naar 42,5KG 5RM en BOR van 25KG 5RM naar 60KG 5RM, allemaal kracht dus, spieren komen nog wel.
pi_145427342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga ik ook, alleen het schema wat ik deed was gericht op kracht, want zonder kracht begin je niet zoveel. Even van 17 nov 2013 tot vandaag, waarin ik in mei praktisch opnieuw kon beginnen door gebroken ribben waardoor ik 3 maanden "out" was. Deadlift van 40KG 5RM naar 135KG 5RM, Squat van 30KG 5RM naar 110KG 5RM, Bench Press 25KG 5RM naar 70KG 5RM, OHP van 20KG 5RM naar 42,5KG 5RM en BOR van 25KG 5RM naar 60KG 5RM, allemaal kracht dus, spieren komen nog wel.
Grappig om te zien hoe verschillend dat kan uitpakken.

Mijn squat en deadlift blijven ernstig achter bij m'n bench en ohp, terwijl die bij jou juist meer vooruit zijn gegaan.
Geen referral hier.
pi_145427897
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe verschillend dat kan uitpakken.
Mijn squat en deadlift blijven ernstig achter bij m'n bench en ohp, terwijl die bij jou juist meer vooruit zijn gegaan.
Dat dus. Met squat zit ik nu al een week of 5 op de 110 en krijg er niet meer uitgeperst. BP, DL en OHP gaan nog steeds vooruit. Deze week nog een nieuwe poging en als dat niet lukt een weekje deloaden.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:07:12 #228
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_145428593
Heb hier lang niet gepost. En ruim 3 maanden nauwelijks getrained. Heeft te maken met een blessure.

In het kort:
Heb al ongeveer een jaar last van mijn rug, pijn links onder met soms uitstraling naar het linkerbeen.
Als ik zwaar ga trainen voel ik de dag erna een trekkende pijn vanuit mijn linker onderrug via mijn hamstring tot in mijn kut. Ook heb ik constant een lichte tinteling in mijn linkerbeen. Het vervelendste is dat lange dagen (staan) voor mij echt doorbijten is. De zeurende pijn in je onderrug maakt het staan bij bijvoorbeeld een concert pretty fucked up. Kan je heumeur aardig verpesten.

Onlangs een X-ray gehad en Osteochondrose geconstateerd. Komt neer op een of andere vergroeiing, huisarts kon me eigenlijk ook weinig informatie geven.
Kreeg te horen dat naarmate patient ouder word het over kan gaan, over welke tijdsbestek kon niet worden gezegd (heb ik veel aan zulke info).
Behandeling is fysiotherapie/manuele therapie, pijnstillers. Fysiotherapie heb ik al lang gehad en gaat mij denk ik niet nog meer opleveren dan tot nu toe. Mijn core is nu behoorlijk sterk.
Pijnstillers wil ik wel even proberen maar zie ik niet als lange termijn oplossing.

Frustrerend om na een jaar met dagelijkse pijn nog niet veel te weten, ik ga weer contact opnemen met huisarts en wil graag met een specialist om de tafel zitten om vragen te kunnen stellen en graag fotos zien die worden toegelicht.
Vind dat de huisarts me maar weinig helderheid heeft gegeven, ik heb nu geen idee wat ik bij een "vergroeing" moet voorstellen. En wat ik wel en juist niet moet doen..

Voorlopig is mijn " lifting carriere" dus over, in ieder geval on hold.
Al kijk ik in de spiegel denk ik ' do you even lift?' Bijna al mijn gains verloren wat ik niet eens zo erg vind, Het is meer het trainen, na 3 maanden mis ik het behoorlijk, ik zou echt graag weer willlen trainen. Voor degene die zonder blessure kan trainen voelt uw gezegend!
Wellicht dat ik maar ga zwemmen of iets dergelijks, daarnaast kan ik denk wel pullups en dips doen ofzo.

Ik kan trouwens maar weinig op internet vinden van Osteochondrose, zie dat het vooral in de knie voorkomt. Als iemand mij meer kan vertellen of ervaring er mee heeft zou ik het graag horen.

Als ik nieuws heb zal ik het eventueel posten.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:29:25 #229
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_145429129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga ik ook, alleen het schema wat ik deed was gericht op kracht, want zonder kracht begin je niet zoveel. Even van 17 nov 2013 tot vandaag, waarin ik in mei praktisch opnieuw kon beginnen door gebroken ribben waardoor ik 3 maanden "out" was. Deadlift van 40KG 5RM naar 135KG 5RM, Squat van 30KG 5RM naar 110KG 5RM, Bench Press 25KG 5RM naar 70KG 5RM, OHP van 20KG 5RM naar 42,5KG 5RM en BOR van 25KG 5RM naar 60KG 5RM, allemaal kracht dus, spieren komen nog wel.
maar je wilt wel een 'tussenschotje' (wat bedoel je daarmee trouwens? horizontale abs-lijnen ofzo?) waarom dan zo extreem richten op kracht?

als je nu dan gaat richten op hypertrophy waarom dan wel cutten?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:10:01 #230
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145434208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:02 schreef Halcon het volgende:
12.5 of zo. Veel lager zal het ook weer niet zijn.
Ja die halve procent bf is wel goed te zien.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:03:40 #231
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145435745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:07 schreef Hiatus het volgende:
Vind dat de huisarts me maar weinig helderheid heeft gegeven, ik heb nu geen idee wat ik bij een "vergroeing" moet voorstellen. En wat ik wel en juist niet moet doen..

Ik kan trouwens maar weinig op internet vinden van Osteochondrose, zie dat het vooral in de knie voorkomt. Als iemand mij meer kan vertellen of ervaring er mee heeft zou ik het graag horen.
Als ik nieuws heb zal ik het eventueel posten.
Osteochondrose is een aandoening die veel voorkomt bij kinderen en jong volwassenen. Weet niet hoe oud je bent. Het is inderdaad een vergroeiing, dit houdt in dat een stuk van een bot/kraakbeen zich niet goed ontwikkelt of zich zelf afbreekt (necrose). Dit afbreken moet je voorstellen als degeneratie i.p.v van 'knappen'. Als volgt zal het botstuk zich aanpassen aan de belasting(druk/trek krachten) die erop wordt uitgevoerd.

Er zijn verschillende vormen van. De ziekte van Scheuermann is er één die specifiek is voor de rug. Hierbij zijn er problemen met de ringapofyse (waar spierpezen aanhechten), veelvoorkomend hierbij is een bolling van de rug door vergroeiingen. Maar weet niet welke vorm jij hebt.

Over de oorzaak van osteochondrose bestaat veel onduidelijkheid. Mogelijk oorzaken zijn constitutionele(lichaamsopbouw), mechanische(belasting) en de vasculariteit(doorbloeding).

Het verloop van de meeste vormen is als volgt:
-Necrose(afbraak) van de beenkern, kenmerkend hiervoor is: pijn die toeneemt bij belasting en in rust meestal verdwijnt. Klachten nemen langzaam toe.

-Fragmentatie stadium: Door de belasting kan de aangetaste beenkern vervormen. Dit zijn de vergroeiingen die ontstaan. Klachten kunnen verder toenemen. Afgenomen bewegelijkheid, zwelling en pseudoslotklachten komen ook frequent voor afhankelijk van de locatie (bijv, de knie)

-Regeneratie stadium: Weefsel zal zichzelf herstellen, enige nadeel is dat de mate van herstel afhankelijk is van de vorm. Bij de een is er volledig herstel mogelijk, terwijl een ander afwijkingen kan hebben in de vorm van de vergroeiingen(vervorming).

Nog even een foto als voorbeeld van de ziekte van Scheuermann:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kan zien hebben hier duidelijk vergroeiingen plaatsgevonden. Moet zeggen dat dit wel een ernstige vorm is van... Maar is meer ter illustratie van een vergroeiing.

De elleboog, pols. rug .heup, knie en voet zijn veel voorkomende plekken van osteochondrose.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:07:06 #232
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_145435843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Veel te laag. ga eerst eens spieren kweken voordat je gaat cutten.
Inderdaad, zit al tegen anorexia aan. Op ~13% hoor je gewoon in de bulk te zitten tot 25% :')
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_145436316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch maar overgestapt op HIIT voor 20 minuten dan 40 minuten lang saaie vieze cardio op een slakken tempo. Ik voel me goed :D

Jongens? Wat schatten jullie m;n VP?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik gok zelf zo'n 13%?
Goede benen. En best een nette cut gezien je 'fatty' foto. :)


Edit: heb jij die fles Bacardi op de achtergrond opgedronken? :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Atemno op 11-10-2014 20:36:48 ]
pi_145436471
nvm

[ Bericht 50% gewijzigd door McNulty op 11-10-2014 20:47:09 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_145439640
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:19 schreef Atemno het volgende:
[..]
Goede benen. En best een nette cut gezien je 'fatty' foto. :)
Edit: heb jij die fles Bacardi op de achtergrond opgedronken? :')
Dankje :)

Haha, niet in m'n eentje gelukkig :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar je wilt wel een 'tussenschotje' (wat bedoel je daarmee trouwens? horizontale abs-lijnen ofzo?) waarom dan zo extreem richten op kracht?
als je nu dan gaat richten op hypertrophy waarom dan wel cutten?
Abs ja, duidelijke blokjes
pi_145440351
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 19:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ja die halve procent bf is wel goed te zien.
_O-
If not now, then when.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:20:45 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145442091
Ik heb hier vaker over gelezen, Andy Bolton heeft het er ook over. Wall squats om je squat techniek te verbeteren. Ik heb het tot nu nooit gedaan. Jullie?

http://sheiko-program.ru/wall-squats-help-to-fix-squat-technique
pi_145442589
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef McNulty het volgende:
nvm
nvm

[ Bericht 11% gewijzigd door Atemno op 12-10-2014 14:13:24 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 07:23:42 #239
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_145447868
Vandaag 175kg deadlift geprobeerd. Kwam niet eens van de grond :') twee keer geprobeerd, maar no love. Op zich apart, vorige week pakte ik 3x160 redelijk netjes :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 12 oktober 2014 @ 07:30:32 #240
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_145447892
Goed bezig BB; inderdaad prima benen :) er mag wel wat massa bij, maar het is echt niet nodig om boven de 15 a 20% VP uit te komen (afhankelijk van je ecto of endo neiging).

Wat men vaak vergeet, is dat je op een lager VP een grotere insuline gevoeligheid hebt. Dat maakt het iets makkelijker om kwalitatief goede massa aan te zetten.

Yolo bulken is onzin IMHO. Lekker meer vetcellen aanmaken waar je nooit meer vanaf komt. Heb het zelf gedaan en ben er niet echt blij mee. Zwabberpens is nergens voor nodig.

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 12-10-2014 07:38:57 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:55:40 #241
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145452351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Veel te laag. ga eerst eens spieren kweken voordat je gaat cutten.
Internetheld met zn grote bek en heeft zelf nog nooit iets laten zien hier.
Flikker op met zulke comments, misschien is DBB wat voor je.

Kneus
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:58:24 #242
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145452414
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch maar overgestapt op HIIT voor 20 minuten dan 40 minuten lang saaie vieze cardio op een slakken tempo. Ik voel me goed :D
Jongens? Wat schatten jullie m;n VP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok zelf zo'n 13%?
Goed bezig met die cut chief :-D

Hoevveel kg is er nu af?

Als je nog een paar kg cut zitten die abs dr wel helemaal in denk.
Daarna BB split? Of ga je door met PL schema die je nu doet?
pi_145452448
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Goed bezig met die cut chief :-D

Hoevveel kg is er nu af?
6kg ong. :)

Alleen t verschilt wel per dag, de ene ochtend weeg ik 66 en de andere 67
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:02:41 #244
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145452512
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
6kg ong. :)
Alleen t verschilt wel per dag, de ene ochtend weeg ik 66 en de andere 67
Die kg moet je niet naar kijken. Gewoon uitmiddelen over een week.

Meer of minder glycogen doet veel met je gewicht
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:14:21 #245
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145452835
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Internetheld met zn grote bek en heeft zelf nog nooit iets laten zien hier.
Flikker op met zulke comments, misschien is DBB wat voor je.
Kneus
Chill bro. Ben je op je testikels gaan zitten ofzo?
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:16:42 #246
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145452888
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Chill bro. Ben je op je testikels gaan zitten ofzo?
Hij heeft wel gelijk, je kraakt bovenmatig veel en onnodig andere users af.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:17:27 #247
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145452901
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kraakt bovenmatig veel en onnodig andere users af.
In dit topic valt dat toch wel mee?
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:27:13 #248
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145453105
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In dit topic valt dat toch wel mee?
In dit topic hebben we dat gewoon niet nodig. Er wordt al nauwelijks gepost want "privacy"

En dit schrikt alleen maar af...
Gelukkig is breeje niet zo snel uit het veld te slaan, maar genoeg die je dan nooit meer terug ziet en/of sowiezo niks posten.

Plus dat dit soort reacties alleen maar komen uit jezelf beter willen voelen door andere af te kraken...

Anders kan ik het niet zien
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:33:03 #249
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145453249
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In dit topic hebben we dat gewoon niet nodig. Er wordt al nauwelijks gepost want "privacy"
En dit schrikt alleen maar af...
Gelukkig is breeje niet zo snel uit het veld te slaan, maar genoeg die je dan nooit meer terug ziet en/of sowiezo niks posten.
Plus dat dit soort reacties alleen maar komen uit jezelf beter willen voelen door andere af te kraken...
Anders kan ik het niet zien
Ik wilde hem niet afkraken. Hij vroeg om advies, ik heb hem het advies gegeven dat mij het beste leek. Mijn excuses aan jou en aan BB als dat advies overkwam als afzeiken, want zo was het niet bedoeld.
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:33:45 #250
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145453260
Nou neem elkaar allemaal een keer van achter en het is weer klaar.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:49:51 #251
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145453668
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Internetheld met zn grote bek en heeft zelf nog nooit iets laten zien hier.
Flikker op met zulke comments, misschien is DBB wat voor je.
Kneus
Jouw reactie nu vind ik heftiger dan wat Ser tegen BB zegt eerlijk gezegd. Waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Het is te laag en hij moet meer spier aanzetten en niet zo bang zijn voor wat vet, gewoon een feit.

En waarom haal je er in een volgende post iets met prive bij? Er is voor zover ik weet nog nooit iets gebeurd hier met foto´s.

Nogal overtrokken reactie vind ik.
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:50:55 #252
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145453700
quote:
2s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kraakt bovenmatig veel en onnodig andere users af.
Laat die posts dan maar eens zien, ik zie ze niet namelijk.
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:53:20 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145453771
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In dit topic hebben we dat gewoon niet nodig. Er wordt al nauwelijks gepost want "privacy"
En dit schrikt alleen maar af...
Gelukkig is breeje niet zo snel uit het veld te slaan, maar genoeg die je dan nooit meer terug ziet en/of sowiezo niks posten.
Plus dat dit soort reacties alleen maar komen uit jezelf beter willen voelen door andere af te kraken...
Anders kan ik het niet zien
Hoe heeft het niet posten van foto´smet privacy te maken? Er is me 1x gevraagd foto´s te verwijderen omdat er iets mee gebeurd zou zijn, dus ik verwijder ze asap, en na navraag was er niks aan de hand. Dus dat privacy verhaal is gewoon BS.
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:04:47 #254
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_145454112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Osteochondrose is een aandoening die veel voorkomt bij kinderen en jong volwassenen. Weet niet hoe oud je bent. Het is inderdaad een vergroeiing, dit houdt in dat een stuk van een bot/kraakbeen zich niet goed ontwikkelt of zich zelf afbreekt (necrose). Dit afbreken moet je voorstellen als degeneratie i.p.v van 'knappen'. Als volgt zal het botstuk zich aanpassen aan de belasting(druk/trek krachten) die erop wordt uitgevoerd.
Er zijn verschillende vormen van. De ziekte van Scheuermann is er één die specifiek is voor de rug. Hierbij zijn er problemen met de ringapofyse (waar spierpezen aanhechten), veelvoorkomend hierbij is een bolling van de rug door vergroeiingen. Maar weet niet welke vorm jij hebt.
Over de oorzaak van osteochondrose bestaat veel onduidelijkheid. Mogelijk oorzaken zijn constitutionele(lichaamsopbouw), mechanische(belasting) en de vasculariteit(doorbloeding).
Het verloop van de meeste vormen is als volgt:
-Necrose(afbraak) van de beenkern, kenmerkend hiervoor is: pijn die toeneemt bij belasting en in rust meestal verdwijnt. Klachten nemen langzaam toe.
-Fragmentatie stadium: Door de belasting kan de aangetaste beenkern vervormen. Dit zijn de vergroeiingen die ontstaan. Klachten kunnen verder toenemen. Afgenomen bewegelijkheid, zwelling en pseudoslotklachten komen ook frequent voor afhankelijk van de locatie (bijv, de knie)
-Regeneratie stadium: Weefsel zal zichzelf herstellen, enige nadeel is dat de mate van herstel afhankelijk is van de vorm. Bij de een is er volledig herstel mogelijk, terwijl een ander afwijkingen kan hebben in de vorm van de vergroeiingen(vervorming).
Nog even een foto als voorbeeld van de ziekte van Scheuermann:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je kan zien hebben hier duidelijk vergroeiingen plaatsgevonden. Moet zeggen dat dit wel een ernstige vorm is van... Maar is meer ter illustratie van een vergroeiing.
De elleboog, pols. rug .heup, knie en voet zijn veel voorkomende plekken van osteochondrose.
Bedankt voor je info, die voorbeeld foto is niet van toepassing bij mij. Me rug is zover ik weet wat betreft vorm wel normaal. Het betreft bij mij de lumbale (onderin) wervels. Ben 25 jaar, en ja belasting heeft er wel mee te maken. Over het stadium kan ik (nog ) niks zeggen.
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:04:49 #255
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145454114
quote:
5s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jouw reactie nu vind ik heftiger dan wat Ser tegen BB zegt eerlijk gezegd. Waarom zou hij dat niet mogen zeggen? Het is te laag en hij moet meer spier aanzetten en niet zo bang zijn voor wat vet, gewoon een feit.
En waarom haal je er in een volgende post iets met prive bij? Er is voor zover ik weet nog nooit iets gebeurd hier met foto´s.
Nogal overtrokken reactie vind ik.
Tren kicking in @ Rays :P
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145454346
Inb4 roidrage
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:42:03 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:52:04 #258
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145455659
quote:
5s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat die posts dan maar eens zien, ik zie ze niet namelijk.
Je hebt gelijk, ik heb gezocht in het BB-topic maar schijnbaar zit er naast. Wel heb ik deze parel van jou gevonden:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef Snakey het volgende:
Havermouth.
Disclaimer: Sherlock werkt niet, zoeken is kut
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zondag 12 oktober 2014 @ 15:46:04 #259
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145457157
Blijkbaar zie ik die reactie van serp anders
Had prima op een heel andere manier gezegd kunnen worden namelijk


What ever

[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 12-10-2014 16:00:34 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:02:21 #260
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145457597
quote:
13s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:46 schreef RaymondK het volgende:
Blijkbaar zie ik die reactie van serp anders
Had prima op een heel andere manier gezegd kunnen worden
What ever
Mwah, we zijn niet van porselein gemaakt hoor.
  zondag 12 oktober 2014 @ 16:03:47 #261
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145457639
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb gezocht in het BB-topic maar schijnbaar zit er naast. Wel heb ik deze parel van jou gevonden:
[..]
Disclaimer: Sherlock werkt niet, zoeken is kut
Als dat het enige is wat je in 82.3834posts kan vinden ben ik dik tevreden.
pi_145460456
:')

Vond Ser's reactie totaal niet negatief en sluit mij er wel een beetje bij aan.
If not now, then when.
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:33:29 #263
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145462093
Ach Ray's vadergevoelens komen een beetje naar voren
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145462174
Ben het met ser eens. Waarom zou je gaan cutten als je nauwelijks spieren hebt gekweekt?
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:17:34 #265
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145463738
Ray is geloof ik een beetje klaar met fok, en met mensen die het schijnbaar nogal moeilijk vinden andere een beetje in hun waarde te laten. Denk dat dat het is.

De groeten
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:34:15 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145464454
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
Ray is geloof ik een beetje klaar met fok, en met mensen die het schijnbaar nogal moeilijk vinden andere een beetje in hun waarde te laten. Denk dat dat het is.
De groeten
Je moet niet zo´n groot ding maken van zo iets minor. :)

Tot van de week. :*
pi_145465249
Hoevaak per week trainen jullie? Doe nu iedere spiergroep 2x per week maar gaan dan niet tot echt extreem hard.
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:02:53 #268
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_145465857
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoevaak per week trainen jullie? Doe nu iedere spiergroep 2x per week maar gaan dan niet tot echt extreem hard.
Wat gaat niet zo hard?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_145467034
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoevaak per week trainen jullie? Doe nu iedere spiergroep 2x per week maar gaan dan niet tot echt extreem hard.
3-5 keer
en dan nog yoga
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145467131
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat gaat niet zo hard?
Niet dat ik mezelf kapot train.
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:01:39 #271
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145469405
Zo, ik heb wat gemist :p

Maar ik ben het met beide wel eens. BB hoeft echt nog geen cut in te zetten. benen zijn goed, bovenlichaam wat minder. Blijven eten en trainen en kracht laten voor wat het is, gewoon hypertrophy schema. Op die leeftijd heb je over een half jaar EN een bovenlichaam dat bij je benenpast EN tussenschotjes. Wat je daar ook mee bedoelt.

En Ray snap ik ook wel. Commentaar is snel gepost en vaak verkeerd begrepen, hoewel het lately meevalt en we zeker geen kusknufkroel topic zijn. En afgezeken worden is wel des foks, zeker hier want zodra we in gym zitten is geen foto of andere forum veilig. En Ray gaat nu een glas warme melk drinken en rustig en diep in ademen :*

wat niet wegneemt dat ik me wel afvraag waarom iedereen hier die een redelijk imposant lichaam heeft en daar foto's van post zo langzamerhand hier noet meer komt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:19:25 #272
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145470573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Still waiting for the day dat ik tussenschotjes ga zien, als die er half november niet zijn stop ik ermee :6
Ligt aan voeding en kun je binnen een maaand makkelijk bereiken. Ik zit zelf op 12,5% en mijn abs zijn bijna weg (tenzij aanspannen en belichting :') ).

Bij mij worden ze pas bij <11% zichtbaar, bij 10% goed ripped (en op lagere percentages sickening :') )

Als ik jou was zou ik gewoon gaan bulken, je bovenlichaam loopt achter op je benen en ik zou nu nog niet aan cutten denken. Ik had het ook zoals jij gedaan in het begin maar dan duurt progressie na noobgains lang. Nu gewoon lekker iets boven onderhoud eten, minimaal vet aankomen ( vetpercentage stijgt licht) terwijl je lifts er lekker op vooruit gaan en je groter wordt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:43:42 #273
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145472136
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:35 schreef Herqules het volgende:
Ben het met ser eens. Waarom zou je gaan cutten als je nauwelijks spieren hebt gekweekt?
Je kan dan makkelijker een laag BF% vasthouden terwijl je groeit. Ja dat kan en nee een hoog BF% is helemaal niet nodig om spiermassa aan te zetten. Boven de 15% komen is gewoon onnodig en heb je weinig aan, daarnaast, hoe godsgruwelijk veel moet je dan wel niet op een dag eten :') ?

Ik heb vaak een beetje het idee dat het hele "bulken" door velen als een smoes wordt gebruikt om exorbitant veel te eten en onnodig dik te worden, want "ik ben aan het bulken dus mag wel ja toch?".
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145475709
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
. Boven de 15% komen is gewoon onnodig en heb je weinig aan, daarnaast, hoe godsgruwelijk veel moet je dan wel niet op een dag eten :') ?

Niet zo veel hoor. Helaas.

Verder mee eens.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:52:07 #275
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145476471
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef Multiply het volgende:
[..]
Niet zo veel hoor. Helaas.
Verder mee eens.
Als ik al zie hoeveel ik op een dag naar binnen werk incl snacks en troep ( wat overigens een groot deel van mijn dieet beslaat), dan nee, echt ik kom er werkelijk niet bij. Dan neem ik het kostenplaatje er niet eens in mee :')

Zelfde verhaal ook als je het woord cardio laat vallen, al helemaal in combinatie met het woord "Bulken". Het komt voor sommige bijna over alsof je door nul aan het delen bent, hele universum ontploft dit/dat :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145476796
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik al zie hoeveel ik op een dag naar binnen werk incl snacks en troep ( wat overigens een groot deel van mijn dieet beslaat), dan nee, echt ik kom er werkelijk niet bij. Dan neem ik het kostenplaatje er niet eens in mee :')
Zelfde verhaal ook als je het woord cardio laat vallen, al helemaal in combinatie met het woord "Bulken". Het komt voor sommige bijna over alsof je door nul aan het delen bent, hele universum ontploft dit/dat :')
Haha nou wees blij man. Ik blijf op het moment rond hetzelfde gewicht schommelen op 2300kcal gemiddeld per dag. Voor mijn gevoel vandaag ook niet veel op, maar heb het net weer geteld en zit weer op 2300 en wil eigenlijk gaan snaaien op dit moment.

Kostenplaatje valt op zich wel mee. Ik bestel veel bij musclemeat. Grote vriezer erbij en het komt wel goed. ;)
pi_145477839
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hoevaak per week trainen jullie? Doe nu iedere spiergroep 2x per week maar gaan dan niet tot echt extreem hard.
3x per week fullbody waarbij ik 1x per week tot fail ga.
Daarnaast iedere week het gewicht of aantal herhalingen verhogen.

Ik doe dit nu een maand (voorheen altijd per spiergroep) en het bevalt me uitstekend. Ik heb echt het idee dat ik nu sneller groei.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_145479494
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je kan dan makkelijker een laag BF% vasthouden terwijl je groeit. Ja dat kan en nee een hoog BF% is helemaal niet nodig om spiermassa aan te zetten. Boven de 15% komen is gewoon onnodig en heb je weinig aan, daarnaast, hoe godsgruwelijk veel moet je dan wel niet op een dag eten :') ?
Ik heb vaak een beetje het idee dat het hele "bulken" door velen als een smoes wordt gebruikt om exorbitant veel te eten en onnodig dik te worden, want "ik ben aan het bulken dus mag wel ja toch?".
Gewoon veel eten en snel groeien. Dat dikke train je er wel weer in februari/maart af.
pi_145480644
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik al zie hoeveel ik op een dag naar binnen werk incl snacks en troep ( wat overigens een groot deel van mijn dieet beslaat), dan nee, echt ik kom er werkelijk niet bij. Dan neem ik het kostenplaatje er niet eens in mee :')
Hoe lang en zwaar weeg jij? Je begrijpt dat niet iedereen dezelfde stofwisseling heeft of dezelfde training doet? Is leuk dat men lekker hun swag laten zien met 2500 kcal max om op onderhoud te blijven, maar als ik dat doe zit ik dus 800 onder onderhoud, grappig hoe dat werkt. Niet iedereen is hetzelfde. En het abs verhaaltje laat dat maar al te meer zien. Aanhechtingen van spieren is niet voor iedereen gelijk. De ene heeft abs bij 16%, de ander bij 10%. De ene wil in kracht toenemen, de ander draagt skinnyjeans en Nivea vitamine E littekencréme.

En waarop je gequote wordt, alsof > 15% betekent dat je veel eet. Je kan 40% worden met 1 calorie boven je onderhoud, just saying. Liever 20% en wellicht een flinke cut dan 10% met meisjesabs.
pi_145480742
Vandaag een 90 kg bench neergezet kinders. 20 kilo op m'n bench in een maand w/ Volgende maand de 100 aantikken.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_145480757
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:46 schreef Push. het volgende:
Vandaag een 90 kg bench neergezet kinders. 20 kilo op m'n bench in een maand w/ Volgende maand de 100 aantikken.
^O^ Grats! 100 heel mooi om dit jaar neer te zetten! Machtig getal.
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:47:24 #282
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145480760
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Drinky het volgende:
Zelfde verhaal ook als je het woord cardio laat vallen, al helemaal in combinatie met het woord "Bulken". Het komt voor sommige bijna over alsof je door nul aan het delen bent, hele universum ontploft dit/dat
Lol, maat, maak jij wel gains?
BEASTMODE
pi_145480781
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:47 schreef Lightweight het volgende:
[..]
^O^ Grats! 100 heel mooi om dit jaar neer te zetten! Machtig getal.
Ja dankje. Denk dat ik 95 ook al wel in de pocket heb. Dit was al na 8 werksetjes, maar wilde even testen :+ Denk dat ik sowieso al m'n doelen wel haal dit jaar.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_145480963
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Hoe lang en zwaar weeg jij? Je begrijpt dat niet iedereen dezelfde stofwisseling heeft of dezelfde training doet? Is leuk dat men lekker hun swag laten zien met 2500 kcal max om op onderhoud te blijven, maar als ik dat doe zit ik dus 800 onder onderhoud, grappig hoe dat werkt. Niet iedereen is hetzelfde. En het abs verhaaltje laat dat maar al te meer zien. Aanhechtingen van spieren is niet voor iedereen gelijk. De ene heeft abs bij 16%, de ander bij 10%. De ene wil in kracht toenemen, de ander draagt skinnyjeans en Nivea vitamine E littekencréme.
En waarop je gequote wordt, alsof > 15% betekent dat je veel eet. Je kan 40% worden met 1 calorie boven je onderhoud, just saying. Liever 20% en wellicht een flinke cut dan 10% met meisjesabs.
3300 kcal onderhoud bij 86,7 kg?
Geen referral hier.
pi_145481205
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
3300 kcal onderhoud bij 86,7 kg?
93 kg, zit nu in 500-600 kcal cut wat al pokke traag gaat.
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:38:05 #286
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145481281
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Gewoon veel eten en snel groeien. Dat dikke train je er wel weer in februari/maart af.
Ja man, ook erg goede logica. Jezelf eerst onnodig vetmesten om daarna weer alles er met veel moeite af te moeten trainen, en vergeet ook niet de verminderde insulinegevoeligheid.
Voor je kracht maakt het iig weinig uit of je met een kleine caloric surplus zit of een hele grote. De "gains" qua gewicht die je maakt zijn dan vet. Grootste reden dat de meeste mensen tijdens een cut in kracht achteruit gaan komt door deze onnatuurlijke bulk/cut constructies, waarbij je jezelf eerst helemaal vetmest om je daarna uit te hongeren om snel weer het extra vet kwijt te raken, geen wonder dat je dan met 1600kcal op een dag (en veel van die mensen vergeten dan vaak ook hun extra verbruikte energie aan te vullen) geen kracht meer over hebt.

Dat je voor een competitie laag in kcals gaat is vaak wel logisch, maar die BB'ers zijn tijdens een wedstrijd op hun zwakst.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Hoe lang en zwaar weeg jij? Je begrijpt dat niet iedereen dezelfde stofwisseling heeft of dezelfde training doet? Is leuk dat men lekker hun swag laten zien met 2500 kcal max om op onderhoud te blijven, maar als ik dat doe zit ik dus 800 onder onderhoud, grappig hoe dat werkt. Niet iedereen is hetzelfde. En het abs verhaaltje laat dat maar al te meer zien. Aanhechtingen van spieren is niet voor iedereen gelijk.
En waarop je gequote wordt, alsof > 15% betekent dat je veel eet. Je kan 40% worden met 1 calorie boven je onderhoud, just saying. Liever 20% en wellicht een flinke cut dan 10% met meisjesabs.
Ik heb zelf een redelijk langzame stofwisseling (zeg maar gerust bijna non-existent :') ). Het is overigens geen swek, maar gewoon wat voor mij werkt idd. Maar ook hier is enige nuance wel belangrijk, want als jij onnodig extra gewicht aan het meezeulen bent dan kost het ook extra energie om dat te behouden.

Maar om even op je vraag terug te komen, ik ben 1.83 op 76kg, stelt qua stats niks voor, behalve het feit dat ik op ~67kg vvm zit. Ik had ook een "echte" bulk kunnen zetten, maar ik zou er niks mee opgeschoten zijn. De tijden van mijn noobgains zijn helaas al voorbij, maar het afgelopen jaar ben ik een goede 6~7kg aangekomen waarvan ongeveer 1~1,5kg aan vet, dus netto ergens tussen de 4,5 tot 6kg aan spiermassa. Ik weet niet wat dat voor jou betekent, maar voor mij betekent dat dus dat ik ongeveer de maximale spiergroei voor mijn lichaam haal en daar ben ik goed tevreden mee. Ik zie het nut er niet zo van in om mijn definitie kwijt te raken alleen maar om het getal op de weegschaal op te hogen, dan houd je alleen jezelf voor de gek.

Ik heb ook even mijn voedingslogs bekeken tot juni, en daar zit op 2300~2500kcal netto op een dag. Ik blijf daar de nadruk op leggen, want dat betekent niet dat ik ook zoveel op een dag eet, nee 9/10 keer is het een stuk meer ;) .

Maar je hoeft niks van mij aan te nemen, ik deel je alleen mijn ervaring hierin. Ik ben overigens ook geen vreemde van veel eten gezien ik een aantal jaar terug op 110kg @ 40+% BF zat. Ieder lichaam werkt anders en behoeften kunnen per persoon verschillen, daarom is dat ook helemaal aan jezelf om het uit te vinden. Ik heb alleen alles van de afgelopen 2 jaar qua voeding en gains voor mezelf gedocumenteerd, verschillende dingen uitgeprobeerd en gekeken hoe mijn lichaam erop reageerde om daarna daarmee verder te werken. Ik heb alle lichaamstypes gehad, laag gewicht hoge BF, hoog gewicht hoge BF, laag gewicht lage BF, redelijk gewicht lage BF.

Dat jij liever onnodig naar 20% klimt moet je zelf weten, maar het is helemaal niet nodig om te groeien, en dat zeg ik overigens niet om te haten.

Daarnaast zijn mijn abs nu ook nauwelijks zichtbaar en ik geef geen fuck. Mocht ik willen kan ik met een simpele dieetaanpassing alles zichtbaar hebben binnen 2~3 weken zonder er op kracht achteruit te gaan (vaak heeft mijn "cut" helemaal geen invloed op krachtprogressie).
Verder, abs zijn mooi meegenomen, maar schouder en rug striation is in mijn optiek mooier en heb je bij 12~13% nog in redelijke mate 8-)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_145481421
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 23:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
Gewoon veel eten en snel groeien. Dat dikke train je er wel weer in februari/maart af.
Je groeit echt niet sneller als je meer (als in te veel) eet. :') En als meer vetverlies nodig is zul je langer moeten cutten, wat weer extra nadelig is.

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Liever 20% en wellicht een flinke cut dan 10% met meisjesabs.
Of je vreet niet veel te veel, zodat een flink cut niet nodig is.

[ Bericht 27% gewijzigd door Nic1 op 13-10-2014 02:42:58 ]
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:11:43 #288
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_145481504
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:46 schreef Push. het volgende:
Vandaag een 90 kg bench neergezet kinders. 20 kilo op m'n bench in een maand w/ Volgende maand de 100 aantikken.
^O^

100 is een echte mijlpaal. Voelt goed als je die aantikt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:14:20 #289
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_145481514
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:40 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je kan 40% worden met 1 calorie boven je onderhoud, just saying.
Dan moet je wel héél oud worden ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_145481611
Hele scripties hier, tering.
If not now, then when.
  maandag 13 oktober 2014 @ 03:04:50 #291
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145481671
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hele scripties hier, tering.
Kan gebeuren
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 13 oktober 2014 @ 03:17:38 #292
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_145481709
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja man, ook erg goede logica. Jezelf eerst onnodig vetmesten om daarna weer alles er met veel moeite af te moeten trainen, en vergeet ook niet de verminderde insulinegevoeligheid.
Voor je kracht maakt het iig weinig uit of je met een kleine caloric surplus zit of een hele grote. De "gains" qua gewicht die je maakt zijn dan vet. Grootste reden dat de meeste mensen tijdens een cut in kracht achteruit gaan komt door deze onnatuurlijke bulk/cut constructies, waarbij je jezelf eerst helemaal vetmest om je daarna uit te hongeren om snel weer het extra vet kwijt te raken, geen wonder dat je dan met 1600kcal op een dag (en veel van die mensen vergeten dan vaak ook hun extra verbruikte energie aan te vullen) geen kracht meer over hebt.
Dat je voor een competitie laag in kcals gaat is vaak wel logisch, maar die BB'ers zijn tijdens een wedstrijd op hun zwakst.
[..]
Ik heb zelf een redelijk langzame stofwisseling (zeg maar gerust bijna non-existent :') ). Het is overigens geen swek, maar gewoon wat voor mij werkt idd. Maar ook hier is enige nuance wel belangrijk, want als jij onnodig extra gewicht aan het meezeulen bent dan kost het ook extra energie om dat te behouden.
Maar om even op je vraag terug te komen, ik ben 1.83 op 76kg, stelt qua stats niks voor, behalve het feit dat ik op ~67kg vvm zit. Ik had ook een "echte" bulk kunnen zetten, maar ik zou er niks mee opgeschoten zijn. De tijden van mijn noobgains zijn helaas al voorbij, maar het afgelopen jaar ben ik een goede 6~7kg aangekomen waarvan ongeveer 1~1,5kg aan vet, dus netto ergens tussen de 4,5 tot 6kg aan spiermassa. Ik weet niet wat dat voor jou betekent, maar voor mij betekent dat dus dat ik ongeveer de maximale spiergroei voor mijn lichaam haal en daar ben ik goed tevreden mee. Ik zie het nut er niet zo van in om mijn definitie kwijt te raken alleen maar om het getal op de weegschaal op te hogen, dan houd je alleen jezelf voor de gek.
Ik heb ook even mijn voedingslogs bekeken tot juni, en daar zit op 2300~2500kcal netto op een dag. Ik blijf daar de nadruk op leggen, want dat betekent niet dat ik ook zoveel op een dag eet, nee 9/10 keer is het een stuk meer ;) .
Maar je hoeft niks van mij aan te nemen, ik deel je alleen mijn ervaring hierin. Ik ben overigens ook geen vreemde van veel eten gezien ik een aantal jaar terug op 110kg @ 40+% BF zat. Ieder lichaam werkt anders en behoeften kunnen per persoon verschillen, daarom is dat ook helemaal aan jezelf om het uit te vinden. Ik heb alleen alles van de afgelopen 2 jaar qua voeding en gains voor mezelf gedocumenteerd, verschillende dingen uitgeprobeerd en gekeken hoe mijn lichaam erop reageerde om daarna daarmee verder te werken. Ik heb alle lichaamstypes gehad, laag gewicht hoge BF, hoog gewicht hoge BF, laag gewicht lage BF, redelijk gewicht lage BF.
Dat jij liever onnodig naar 20% klimt moet je zelf weten, maar het is helemaal niet nodig om te groeien, en dat zeg ik overigens niet om te haten.
Daarnaast zijn mijn abs nu ook nauwelijks zichtbaar en ik geef geen fuck. Mocht ik willen kan ik met een simpele dieetaanpassing alles zichtbaar hebben binnen 2~3 weken zonder er op kracht achteruit te gaan (vaak heeft mijn "cut" helemaal geen invloed op krachtprogressie).
Verder, abs zijn mooi meegenomen, maar schouder en rug striation is in mijn optiek mooier en heb je bij 12~13% nog in redelijke mate 8-)
TL:DR?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 13 oktober 2014 @ 03:28:11 #293
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145481726
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 03:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
TL:DR?
Samenvatting: onzin om veel vet aan te zetten, je wint er qua kracht niks mee en je gaat later hard cutten om al het overtollige vet kwijt te raken. De cut is vaak wel zo diep dat je ook gelijk kracht kwijtraakt. Gewoon lean gainen met een kleine caloric surplus.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 13 oktober 2014 @ 03:56:14 #294
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_145481749
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 03:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Samenvatting: onzin om veel vet aan te zetten, je wint er qua kracht niks mee en je gaat later hard cutten om al het overtollige vet kwijt te raken. De cut is vaak wel zo diep dat je ook gelijk kracht kwijtraakt. Gewoon lean gainen met een kleine caloric surplus.
Ok.

Eens ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:29:21 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_145484461
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef RaymondK het volgende:
Ray is geloof ik een beetje klaar met fok, en met mensen die het schijnbaar nogal moeilijk vinden andere een beetje in hun waarde te laten. Denk dat dat het is.
De groeten
Ray, ik zou het jammer vinden als je niet meer zo posten, je bent altijd een aanwinst voor dit topic geweest, ook die filmpjes zijn altijd goed en om te lachen.
Dus hopelijk denk je er deze week anders over. *;
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:39:55 #296
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145484711
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:46 schreef Push. het volgende:
Vandaag een 90 kg bench neergezet kinders. 20 kilo op m'n bench in een maand w/ Volgende maand de 100 aantikken.
Goed bezig brah. Doe je een programmaatje of zo?
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:42:21 #297
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145484777
Nou, vandaag mezelf een beetje half doodgetraind. Halverwege de pull-ups zeiden m'n bicepsen 'LOL nope'. Dan maar de stijfheid uit m'n benen fietsen, dacht ik. Tijdens de 4 piekinterval zeiden m'n quads ook: 'LOL nope'. Ben toen maar naar huis gestrompeld. ;(

Morgen rugdag gaat lachen worden als twee belangrijke synergisten nu al zo kapot zijn.
pi_145485703
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:38 schreef Drinky het volgende:
[..]

Maar om even op je vraag terug te komen, ik ben 1.83 op 76kg, Ik ben overigens ook geen vreemde van veel eten gezien ik een aantal jaar terug op 110kg @ 40+% BF zat.
Respect, dat is nogal een verschil.

Ben na twee maanden vakantie/werk weer aan de slag gegaan. Pijnlijk om die drop in gewichten te zien, zowel de lifts als mijn eigen gewicht. Nu weer twee weken bezig en kan mij al twee weken amper bewegen. Voelt goed om weer bezig te zijn :D Zit nu op 72 kg 1.75m ~13%vet. Wil weer naar >80kg zoals aantal jaar geleden en vetpercentage <11% al is mij dat nooit gelukt op dat gewicht. Hopelijk lukt dat voor mijn 40ste. Anders wordt het volgens mij wel erg lastig.

Overigens sinds jaren weer aan het 21'en. Voelt lekker efficient met die verzuring.

Dit was ik na twee maanden niet trainen. Vooral mijn armen en schouders smelten dan weg. Is weer veel werk aan de winkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 13 oktober 2014 @ 11:50:42 #299
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145486577
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef ssebass het volgende:
[..]
Respect, dat is nogal een verschil.
Ben na twee maanden vakantie/werk weer aan de slag gegaan. Pijnlijk om die drop in gewichten te zien, zowel de lifts als mijn eigen gewicht. Nu weer twee weken bezig en kan mij al twee weken amper bewegen. Voelt goed om weer bezig te zijn :D Zit nu op 72 kg 1.75m ~13%vet. Wil weer naar >80kg zoals aantal jaar geleden en vetpercentage <11% al is mij dat nooit gelukt op dat gewicht. Hopelijk lukt dat voor mijn 40ste. Anders wordt het volgens mij wel erg lastig.

Overigens sinds jaren weer aan het 21'en. Voelt lekker efficient met die verzuring.

Dit was ik na twee maanden niet trainen. Vooral mijn armen en schouders smelten dan weg. Is weer veel werk aan de winkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice n lean zo te zien ;) Moet wel snel weer terug kunnen zijn toch? Hoe oud benje als ik vragen mag?
lache om weer wat te zien van iemand suc6! :s)

(cut en bulk) advies zou ik overigens met een flinke korrel zout nemen van een aantal hier.
De ene dag kun je prima zonder spierverlies diep door cutten geen enkel probleem en moet je niet zeuren. Paar maanden later word iemand die op 12% zit en er nog een paar % af wil hebben op bijzonder fraaie wijze geadviseerd om maar weer te gaan bulken want het is nog niet zoveel.
Dit alles terwijl ze zelf met een yolo lijf van 25% + rond lopen of zelf amper een keer gecut/gebulkt hebben

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 13-10-2014 12:03:14 ]
pi_145486930
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nice n lean zo te zien ;) Moet wel snel weer terug kunnen zijn toch? Hoe oud benje als ik vragen mag?
cut en bulk advies zou ik overigens met een flinke korrel zout nemen van een aantal hier.
De ene dag kun je prima zonder spierverlies diep door cutten geen enkel probleem en moet je niet zeuren. Paar maanden later word iemand die op 12% zit en er nog een paar % af wil hebben op bijzonder fraaie wijze geadviseerd om maar weer te gaan bulken want het is nog niet zoveel.
Dit alles terwijl ze zelf met een yolo lijf van 25% + rond lopen
Ben nu dertig dus heb tien jaar de tijd ;). Ik merk wel snel spierverlies als ik stop met trainen. Eerste week veel water, maar na ongeveer een maand merk ik dat ik ook echt spier kwijt raak. Opbouwen gaat wel redelijk snel gelukkig. Ja echt bulken doe ik niet. Moet wel wat boven onderhoud eten om niet snel op een plateau te raken. Gebruik mijn buik als leidraad :D Daar wil ik nog wel snel aanzetten en ook alleen daar. Als die te snel gaat groeien ga ik weer iets terug in kcals.

Moet misschien ook maar eens wat cardio doen, want merk dat ik bij bijv squatten, DL en OP moet stoppen vanwege duizeligheid en niet zozeer kracht. Misschien helpt cardio hier wat tegen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:14:29 #301
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145487221
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]

Dit alles terwijl ze zelf met een yolo lijf van 25% + rond lopen of zelf amper een keer gecut/gebulkt hebben
Zoals?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')