high barquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb 'm drie keer gelezen, maar ik snap niets van deze vraag. Wat is een olympische squat?
Dan snap ik het nog steeds niet. Hoezo zou het moeilijk zijn om die omhoog te krijgen 'qua gewicht'?quote:
Oly squat is dieper en meer rechtop.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb 'm drie keer gelezen, maar ik snap niets van deze vraag. Wat is een olympische squat?
SPOILER: Transference of kettlebell training to strength, power, and enduranceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Gewicht niet op je armen laten rusten, maar echt op je rug. Je hoeft je duimen ook niet om de bar heen te doen, soort suicide grip waarmee je de bar in je rug duwt gebruik ik zelf, dan heb je vrijwel neutrale polsgewrichten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Push. het volgende:
Heb heel veel druk op m'n polsen staan bij squatten. staan letterlijk zo:
_
/
Tips om dat te vehelpen?
With special thanks to snakeyyy and kidkash. For last two tips ofcourse !quote:
Goed filmpje wel hoor, maar waarom doe je het niet gewoon in het Nederlands eigenlijk?quote:
Ik ga ook eens fat grips opsnorren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
With special thanks to snakeyyy and kidklash. For last two tips ofcourse !
![]()
Omdat ze die site aan het opkrikken zijn, en gooien op meer dan alleen Hollandquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed filmpje wel hoor, maar waarom doe je het niet gewoon in het Nederlands eigenlijk?
Het is toch ook voor een Nederlandse site
Prijzig 40 eu of zo, maar meer dan de moeite waard met name voor die elleboog crisis van mij iigquote:
Mja dat is idd. Wel relax jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Goede vid! Inderdaad lekker eten met een kantoorbaan.
Nee lukt niet. Krijg m'n armen gewoon niet verder naar achter waardoor ik m'n pols niet neutraal kan houdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewicht niet op je armen laten rusten, maar echt op je rug. Je hoeft je duimen ook niet om de bar heen te doen, soort suicide grip waarmee je de bar in je rug duwt gebruik ik zelf, dan heb je vrijwel neutrale polsgewrichten.
10-12% bodyfat bedoel ik. Kcals gewoon 300-500kcals onder je onderhoud. En zoek eens uit waarom je iets neemt zoals de whey shake. Examine.com en Bodyrecomposition.com kan je gerust eens doorlezen voor voedings-advies.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thx voor je uitgebreide reactie! Deadlift en Squat kan inderdaad omhoog, maar ben net weer terug van series met 40 kg i.v.m. een rugklacht, vandaarBP heb ik al op 80 kg. gezeten, maar moet ik nu inderdaad weer opbouwen.
Met die cut van 10/20% bedoel je dat aantal procenten van de totale kcal per dag? Dus i.p.v. bijv. 3000 kcal 26/2700 kcal? Dat schema moet ik sowieso nog even 'omzetten' naar de cut, daarnaast moet ik hem even 'werkdag vriendelijk' maken. Is een whey shake om de dag mee te starten niet goed? Beter na het trainen?
Hoe gaat 't verder met de recovery zeg maar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee lukt niet. Krijg m'n armen gewoon niet verder naar achter waardoor ik m'n pols niet neutraal kan houden
Dit alles al geprobeerd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee lukt niet. Krijg m'n armen gewoon niet verder naar achter waardoor ik m'n pols niet neutraal kan houden
Gaat op zich wel oké. Eind december 100 kg bench neerzetten en een 180 kg deadlift hopelijk. En aim voor 130 squat. Wel nog een paar complicaties in m'n enkels, maar ja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe gaat 't verder met de recovery zeg maar?
(1) Oui, zelfs een tijdje high bar geprobeerd met narrow grip, maar schoot niet echt op. Squat zelf ging wel makkelijker. (2) Duimloze grip kan ik niet/amper, doordat m'n arm in zo'n rare positie staat..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dit alles al geprobeerd?
Geen overdreven wijde grip anders verlies je teveel spanning van de rugmusculatuur, ellebogen omhoog en borst vooruit helpen hierbij (net als uit een stoel 'dippen'), duimloze grip en palm flexie alsof je de stang in je rug duwt met de handpalm.
Misschien kun je frontsquats doen? Baar op je delts leggen, armen gekruist (linkerhand op rechterschouder en andersom), dat is een redelijk natuurlijke houding. Eventueel afwisselen met gewone squat om je polsen minder te belasten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Gaat op zich wel oké. Eind december 100 kg bench neerzetten en een 180 kg deadlift hopelijk. En aim voor 130 squat. Wel nog een paar complicaties in m'n enkels, maar ja, niks aan te doen.
[..]
(1) Oui, zelfs een tijdje high bar geprobeerd met narrow grip, maar schoot niet echt op. Squat zelf ging wel makkelijker. (2) Duimloze grip kan ik niet/amper, doordat m'n arm in zo'n rare positie staat..
SPOILER: Zoiets dus, maar dan met strapsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |