Yeah, weet ook niet of het echt enig nut heeft though. Weet er niks vanaf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hij heeft die kettlebell zo dicht bij z'n middenpunt hangen, dat ik me niet kan voorstellen dat het veel voordeel geeft. Om dat te trainen zou je net zo goed side bends kunt gebruiken...
Inderdaad. Dan kan je beter een suitcase dead lift doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hij heeft die kettlebell zo dicht bij z'n middenpunt hangen, dat ik me niet kan voorstellen dat het veel voordeel geeft. Om dat te trainen zou je net zo goed side bends kunt gebruiken...
Gefeliciteerdteerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Cataclyst het volgende:
En dan zet je even een bench pr op je verjaardag! 110x6
Gefeliciteerd! En mooie PR!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Cataclyst het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:50 schreef Cataclyst het volgende:
Man man man.quote:
quote:
ook wel verschrikkelijk verschil qua lichtinval en postuur, schouders ook lager waardoor ze betere rondingen krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef Lightweight het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook wel, ja. Is werkelijk iedereen aan de juice? Vraag me echt af of er nog échte naturals zijn, om mee te vergelijken. Niets is meer echt, lijkt wel.
De windmill is echt een typische kettlebelloefening met een assymetrische lading.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging ook al Googlen, en assymetrisch loaden met bijv. kettlebells (hey klokova) heeft wel een bepaald nut volgens Google.
[..]
http://www.northshoreelit(...)al-load-front-squat/
Bij mijn ouders in het dorp hebben we zo'n krachthonk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja. In veel steden in NL wemelt het van de net-niet gyms. Ruim die zooi op en vervang ze door een gym waar je gewoon alles kunt doen voor niet al teveel geld (ook niet te goedkoop, anders komt al dat uitschot weer onder een steen(/F4F/Basic Fit/Train More) vandaan gekropen).
M'n collega is ook aan de juice. Hij is er al ooit mee moeten stoppen omdat hij impotent was geworden. Kennelijk vindt hij gains toch belangrijker dan neuken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef Lightweight het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook wel, ja. Is werkelijk iedereen aan de juice? Vraag me echt af of er nog échte naturals zijn, om mee te vergelijken. Niets is meer echt, lijkt wel.
Niks mis met een hete cardio bunny voor de inspiratie hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in het dorp hebben we zo'n krachthonk.
Een oude garage garage die omgetoverd is. Er staan welgeteld 2 apparaten, een spinning fiets en zo'n ding met van die hendels waarop je kunt langlaufen. Voor de rest alleeeeeen maar ijzer, ijzer en nog eens ijzer.
Geen cardio bunnies, geen crossfit gekkies, geen bodyweight exercises, geen blaaskaken, geen bontkraagjes en ook geen groepslessen. Wel een boel polen, maar die zijn altijd heel vriendelijk. Iedereen ruimt z'n troep op en communiceert met elkander.
Het kan dus wel hoor. Maar ze zijn zeldzaam.
Ik zou bijna zelf een keten willen opstarten. "Krachttrainingscentrum Sterke Jerke" ofzoiets.
Intake gesprek en alles. 30 euro per maand. Twee waarschuwingen is opdonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er exact hetzelfde uit. Buik is gelijk gebleven, dichter bij camera dus lijkt alles groter. Beter licht, kleur en hij spant biceps aan. Wat meteen het enige is dat groter lijktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef seto het volgende:
Hij is volgens mij niet super veel veranderd, gewoon betere lighting.
Ik was gister zelf met schouderproblems naar de fysio geweest. Altijd last van bij bankdrukken ongeacht vorm of gewicht, lagere gewichten op BP dan OHP (lolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef RaymondK het volgende:
Grootste probleem is dus ook mn schouderrom idd.
Gast op die foto heeft (bijna) geen progress geboekt. Het is vooral belichting, houding en beetje pomp.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef Lightweight het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn gym heb je ze ook, eentje die ook aan wedstrijden meedoet en op motivationals in de gym staat (quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef DarkNoize het volgende:
Toch zijn er ook in onze gym soms gastjes die binnen een paar maanden opeens kasten zijn (wel lelijke kasten want alles is uit proportie).
Hoeveel was je laatste?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:07 schreef stinkie het volgende:
Vrijdag soort van vrije dag en geen plannen voor zaterdag. Denk dat ik mijn squat eens ga maxen. Lang niet meer gedaan, eens zien hoe ver ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |