abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145284842

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Steroïden
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:31:08 #2
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145285176
hey, ik ook niet. En m'n rug niet, en m'n reet nauwelijks, en m'n tenen niet meer zonder te gaan zitten.

Geweldige sport dit echt :@

Kan nog wel in m'n neus peuteren gelukkig :D :Y)
pi_145285426
Lol, wat een inferieure mensen zijn jullie ook. Ik ben zo flexibel als een baby.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:47:02 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145285480
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:
hey, ik ook niet. En m'n rug niet, en m'n reet nauwelijks, en m'n tenen niet meer zonder te gaan zitten.

Geweldige sport dit echt :@

Kan nog wel in m'n neus peuteren gelukkig :D :Y)
Als dat echt zo is dan kun je je beter voorbereiden op een zooi blessures. :P
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:49:31 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145285533
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als dat echt zo is dan kun je je beter voorbereiden op een zooi blessures. :P
lol
ja dat is echt zo... loop ik toch al weet ik het hoe lang over te miepen dat ik zo stijf ben
probeer er alles aan te doen, en het word niet erger gelukkig, maar met name hamstringlengte en schouder rom worden ook niet beter wat ik ook doe -O-

chest is wel beter nu geworden gelukkig

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 07-10-2014 09:55:42 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:10:37 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145286018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol
ja dat is echt zo... loop ik toch al weet ik het hoe lang over te miepen dat ik zo stijf ben
probeer er alles aan te doen, en het word niet erger gelukkig, maar met name hamstringlengte en schouder rom worden ook niet beter wat ik ook doe -O-

chest is wel beter nu geworden gelukkig
I know. Heb je een foam roller? Dat kan je, zeker met je hammies en schouders, goed helpen. Its gonna hurt though. :P
pi_145286090
Als je een spier 'langer' wilt maken dan moet je zeker dagelijks - eventueel meermaals per dag - statische stretches gaan doen. :P
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:34:43 #8
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145286533
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

With special thanks to snakeyyy and kidkash. For last two tips ofcourse !

_O_ _O_
No problem, goed om te horen dat het je geholpen heeft, daar gaat het om
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:39:32 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145286654
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

I know. Heb je een foam roller? Dat kan je, zeker met je hammies en schouders, goed helpen. Its gonna hurt though. :P
jaheb ik. gebruik ik voor onder rug met name.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:41:58 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145286714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

jaheb ik. gebruik ik voor onder rug met name.
Ik zou er zeker de hamsstrings en schouders mee aanpakken. Alleen stretchen is niet genoeg als het zo vast zit.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:45:22 #11
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145286806
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou er zeker de hamsstrings en schouders mee aanpakken. Alleen stretchen is niet genoeg als het zo vast zit.
hmm ok ga ik mee aan het werk dan.
Laten we zeggen 3/4 van je rug naar boven toe moet voor oly lifts eigenlijk zo "stijf" mogelijk zijn.

maar door m'n korte hamstrings gaat ook de aanhechting van m'n glutes aan de bovenkant van m'n heup serieus zeuren na squats en deadlifts.

't punt is gewoon in bijna al m'n spieren een enorm hoge spierspanning. |:(
pi_145286896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hmm ok ga ik mee aan het werk dan.
Laten we zeggen 3/4 van je rug naar boven toe moet voor oly lifts eigenlijk zo "stijf" mogelijk zijn.

maar door m'n korte hamstrings gaat ook de aanhechting van m'n glutes aan de bovenkant van m'n heup serieus zeuren na squats en deadlifts.
Sick man, sinds wanneer doe je oly lifts?
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:51:03 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145286965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sick man, sinds wanneer doe je oly lifts?
sinds 5,5 jr

maar sinds zeg 1,5jr heb ik hier steeds meer en meer last van.
in heel m'n lichaam. Niet alleen die spiergroepen, maar alles is gewoon met een heel hoge spierspanning

misschien moet ik maar eens wat meer reps, minder gewicht gaan doen of zo ik weet het anders ook niet

Die deeep tissue guy doet nu ook m'n onderarmen wekelijks, en zit elke keer te schelden dat het zo enorm hard is :') pezen ook
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:53:45 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145287056
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef Klokov het volgende:

[..]

Je zou de bar maar moeten droppen en dan zo'n stang in je gezicht krijgen :X
Volgens mij zitten die ook chronisch in de weg als je een beetje diepte wilt in je rom.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:55:04 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145287097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

sinds 5,5 jr

in heel m'n lichaam. Niet alleen die spiergroepen, maar alles is gewoon met een heel hoge spierspanning

misschien moet ik maar eens wat meer reps, minder gewicht gaan doen of zo ik weet het anders ook niet

Die deeep tissue guy doet nu ook m'n onderarmen wekelijks, en zit elke keer te schelden dat het zo enorm hard is :') pezen ook
Aan het begin van je workout 8 singles van een (onderdeel van een) olympische lift met laag gewicht en volledig op techniek doen als warm-up. Kzweer, dat is de fijnste warm-up die ik ken.
pi_145287109
quote:

[..]

sinds 5,5 jr

maar sinds zeg 1,5jr heb ik hier zo een enorme last van.

Hoeveel C&J en snatch je?

Mja, ik zou gewoon dagelijks meerdere keren per dag stretchen, man.

Wel een leuk wetenschappelijk artikel: http://www.strengthandcon(...)13/11/18/stretching/
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:55:58 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145287129
quote:

[..]

sinds 5,5 jr

Ik denk dat een flinke deload met de focus op soepel worden het beste is op het moment. Dit gaat alleen maar van kwaad tot erger, en dan kom je geforceerd stil te staan. Dat wil je echt niet want dat kan wel even gaan duren. De kans op muscle tears is enorm op het moment.
Zeker als je oly lifts wil doen welke een grote ROM hebben.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:57:13 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145287177
Je doet yoga toch Ray?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145287236
Overigens heb je ook zoiets als teveel stretchen, teveel foam rollen, teveel massages en zo (meer irritaties), en je teveel druk maken (mierenneuken) om wat dan ook. Als ikzelf teveel ga mierenneuken, dan gaat mijn performance erop achteruit.

Ray, heb je geen sauna in je gym? Ik ga 1x p.w. en het is echt heel erg chill. Eventueel 1x per week zwemmen als je die mogelijkheid hebt. Massage zou ik zelf 1x per 2-4 weken doen.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:02:57 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145287357
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Snakey het volgende:
Bench press deadlift en squats zijn geen oly lifts he, trouwens.
huh? oh..... die schaarde ik altijd onder oly lifts LOL....
Dan doe ik geen oly lifts.... 8)7

Ik bedoelde die 3 als heavy compounds dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoeveel C&J en snatch je?

Mja, ik zou gewoon dagelijks meerdere keren per dag stretchen, man.

Wel een leuk wetenschappelijk artikel: http://www.strengthandcon(...)13/11/18/stretching/
Blijkt net dat ik geen oly lifts doe haha.
Nee die doe ik zeker niet die oefeningen....

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Beach het volgende:
Je doet yoga toch Ray?
Ja, en vraag Drinky en No1 maar hoe dat er uit ziet LOL.
sqt's kan ik wel met yoga natuurlijk, maar zodra er wat uit m'n schouders en draaiing uit m'n onderrug moet komen is het gewoon een plank. no can do :')
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:04:42 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145287422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overigens heb je ook zoiets als teveel stretchen, teveel foam rollen, teveel massages en zo (meer irritaties), en je teveel druk maken (mierenneuken) om wat dan ook. Als ikzelf teveel ga mierenneuken, dan gaat mijn performance erop achteruit.

Ray, heb je geen sauna in je gym? Ik ga 1x p.w. en het is echt heel erg chill. Eventueel 1x per week zwemmen als je die mogelijkheid hebt. Massage zou ik zelf 1x per 2-4 weken doen.
Die massage had ik idd. ook naar 1x per 2 weken terug gebracht, alleen laatste 2 weken elke week weer gweeest om zo snel mogelijk die ellebogen weer normaal te krijgen. Dat werkt overigens wel al is het hell on earth die massages....

Ja er is een sauna, maar damn man, ik kan daar gewoon echt niet tegen. Dan ga ik echt kapot daar binnen :@

Zou zwemen weer eens kunnen gaan doen ja, dat is wel een goeie
pi_145287499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Die massage had ik idd. ook naar 1x per 2 weken terug gebracht, alleen laatste 2 weken elke week weer gweeest om zo snel mogelijk die ellebogen weer normaal te krijgen. Dat werkt overigens wel al is het hell on earth die massage....

Ja er is een sauna, maar damn man, ik kan daar gewoon echt niet tegen. Dan ga ik echt plat daar binnen :@

Zou zwemen weer eens kunnen gaan doen ja, dat is wel een goeie
Nice man, nice. Hopelijk gaat het snel beter met die ellebogen. Hoe is het gekomen?

Haha, ja, een sauna is zwaar, maar je moet er srs aan wennen. Probeer 3x15 min als het kan. Dus 15 min erin, 15 min eruit & rusten en dat herhalen.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:07:23 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145287537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice man, nice. Hopelijk gaat het snel beter met die ellebogen. Hoe is het gekomen?

Haha, ja, een sauna is zwaar, maar je moet er srs aan wennen. Probeer 3x15 min als het kan. Dus 15 min erin, 15 min rusten en dat herhalen.
ik had aan het eind v.h. vorige topic een vid gepost met hoe ik er aan kwam, en hoe ik er weer vanaf aanhet komen ben nu
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:08:46 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145287587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

huh? oh..... die schaarde ik altijd onder oly lifts LOL....
Dan doe ik geen oly lifts.... 8)7

Ik bedoelde die 3 als heavy compounds dan.

[..]

Blijkt net dat ik geen oly lifts doe haha.
Nee die doe ik zeker niet die oefeningen....

[..]

Ja, en vraag Drinky en No1 maar hoe dat er uit ziet LOL.
sqt's kan ik wel met yoga natuurlijk, maar zodra er wat uit m'n schouders en draaiing uit m'n onderrug moet komen is het gewoon een plank. no can do :')
Dan moet je eigenlijk juist oly lifts gaan doen. Een clean and jerk en een snatch maken echt veel ruimte in je schouders.
pi_145287596
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik had aan het eind v.h. vorige topic een vid gepost met hoe ik er aan kwam, en hoe ik er weer vanaf aanhet komen ben nu
Hmm, oké, ik zal het vanavond eens checken.
If not now, then when.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:15:34 #27
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145287816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Zwemmen, massage, sauna werkt allemaal prima inderdaad. Maar in dit geval zou ik zeker ook foamrollen tot de boel los komt. Buiten dat het link is mbt blessures houdt het ook je progressie tegen.
pi_145288121
In dit topic trainen vele mensen 4 a 5 keer in de week. Dat doe ik zelf ook met crossfit.
Zit nu te denken om het 5x5 programma te volgen. Heb echt wat kracht nodig in de grote oefeningen. Dat gaat mij allemaal te langzaam. Twee vragen over het schema. Voegen jullie de pull up toe? Zo ja, ook 3 keer per week? Tweede vraag, trainen jullie nog tussen dit schema licht? Of is drie echt de max?

[ Bericht 0% gewijzigd door stoeltafel op 07-10-2014 12:51:37 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:25:34 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_145288163
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:43:21 #30
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145288797
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Snakey het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor een dichte gym te staan. Ik dacht, okee, hij heeft zich verslapen. Maar het duurde wel lang, dus ben ik maar weer gaan rijden. Toen ik rondgereden was zag ik de eigenaar voor de deur staan, die er nooit is...

Nou weet ik via via dat hij nogal slecht van betalen is en dus ook zijn personeel onregelmatig betaald. Die halen soms geld uit de kassa om boodschappen te kunnen doen. :')
Grote kans dat ze nu weigeren voor hem te werken. Zou mooi kut zijn. Er zijn wel andere gyms uiteraard maar deze heeft m'n voorkeur. :{
niks zo erg als een goeie gym waar je het naar je zin hebt die dicht gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')