zoiets hadden ze in hongarije ook, was voor crossfit maar alle lifters kwamen daar hun sets doen. Ding is echt ideaal voor compounds en idd zonder safety.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zoieta hebben wij ook, en een normaal powerrack
En dan nog zo een ding
[ afbeelding ]
Maar dan zonder safetybars, lekker de bumperplates laten droppen als je faalt
lacrossebal it is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hockeybal is wellicht net wat te veel van het goede.
Jup eb geen crossfit te bekennenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
zoiets hadden ze in hongarije ook, was voor crossfit maar alle lifters kwamen daar hun sets doen. Ding is echt ideaal voor compounds en idd zonder safety.
Goeie gym heb je dan als ze in zulk spul investeren
[..]
lacrossebal it is.
doe ik ook zo vaak, makkelijker met dropsetsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Het was ook z´on figuur dat 4x10 aan elke kant doet ipv gewoon 2x20..
Jammer jammer, ach komt ook wel gewoon eens doen als je er echt lekker inzitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:38 schreef stinkie het volgende:
Nou maxen op squat was een complete failure.
Bij 60 kraakte knie en heup al, bij 110 kwam ik met veel moeite nog omhoog en 120 kreeg ik nog net uit het rack. En ik had nog wel mijn squatbroekje aan
Wel op andere tijd en met ander voedingspatroon dan normaal op vrijdag, maar toch.
Verder gegaan met bench. 1Rm nu 2 keer 3 omhoog gekregen zonder spotter, dus daar zit ook meer in.
Deadlift 1 Rm met 10 kg omhoog. Vorm was wel wat minder maar kilo's zijn kilo's.
Tijdens DL nog wel door een squashbal geraak van 2 kut ecto pubers (wat godsonmogelijk is bij normaal gedraag, diagonaal door hele gym over 3 wanden heen). Dat doen ze ook nooit meer denk ik *full RaymondK*
dit idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jammer jammer, ach komt ook wel gewoon eens doen als je er echt lekker inzit
Jup, en sowieso is de DL de oefening der oefeningenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit idd.
Maar progressie op bench en DL maakt wel hoop goed.
Dat is makkelijker om deficits te doen, als je enige andere optie een of ander krummig yogaplateautje is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Boeiend. Doe ik ook regelmatig om op te bouwen, scheelt weer met plates sjouwen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Idd deficita maar ook voor Borquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is makkelijker om deficits te doen, als je enige andere optie een of ander krummig yogaplateautje is.
Ik moet hem hier ook wel laten flikkeren als het niet lukt (zal niet snel gebeuren).quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Barbell die net 2 maanden nieuw is nu al krom, mongolen die hem tijdens het deadliften gewoon omlaag laten flikkeren zonder bumperplates of iets,,
Ik had het na dinsdag, maar dat was omdat ik 2,5 week geen benen had gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is het zo normaal dat mensen nog maar amper kunnen lopen na een legday? of train ik niet hardgenoeg op die dag?
Ik squat elke dag en heb er geen last van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is het zo normaal dat mensen nog maar amper kunnen lopen na een legday? of train ik niet hardgenoeg op die dag?
Je kunt ook niet iedere dag je grenzen opzoeken, doe je dat wel eens in de zoveel tijd, dan is DOMS erg aanwezig en gaat lopen een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik squat elke dag en heb er geen last van.
Maar na een kwartiertje met volle snelheid op de spinningfiets doet het wel pijn.
Elke trainingsdag neem ik aan.Of 7x per week?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik squat elke dag en heb er geen last van.
Maar na een kwartiertje met volle snelheid op de spinningfiets doet het wel pijn.
Elke trainingsdag uiteraard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Elke trainingsdag neem ik aan.Of 7x per week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is dit een beetje oké?
Verder probeer ik dus goed te letten op wat ik eet. Koolhydraten at ik al weinig, dus dat laag aanhouden is geen probleem, maar ik kom vaak niet aan genoeg eiwitten. Ik wil dit gaan aanvullen met shakes (in ieder geval na het sporten), maar kan ik dan beter kiezen voor alleen whey of whey + caseïne combi?
Alle tips zijn welkom!
Met Sheiko balanceer je elke training op t randje. Dat is altijd doorbijten. En ook gewoon heel geregeld spierpijn en stijfheid, ondanks de gewenning aan t volumequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:00 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Je kunt ook niet iedere dag je grenzen opzoeken, doe je dat wel eens in de zoveel tijd, dan is DOMS erg aanwezig en gaat lopen een stuk moeilijker.
Vanwaar wil je afwisselen? Consistentie en progressive overload zijn de belangrijkste zaken in training.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef nickhguitar het volgende:
Ben nu 2 maanden bezig met m'n fb schema en wil binnenkort wel eens een ander schema erbij maken om te kunnen afwissen. Ik train 3x pw, is een split dan raadzaam? Dan train ik elke spiergroepen maar 1x per week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |