Te vroeg druk gemaakt dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:14 schreef Snakey het volgende:
Net even langsgereden op weg naar het postkantoor. Ze zijn weer open.
Damn, dat ziet er echt uit alsof me dat nooit gaat lukken zonder 3e hand/arm lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:52 schreef Klokov het volgende:
Ray, probeer eens turkish getups voor je schouder. Het heeft zelfs nog wat carryover (hey yuri) naar je lifts.
Duidelijk. Ik ben aan vakantie toe blijkbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Te vroeg druk gemaakt dus
Ik ken het, ga er extreem slecht van slapen altijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik ben aan vakantie toe blijkbaar.![]()
Ik heb inderdaad wel wat teveel stress op het moment. Niet goed voor trainen ook.
Truequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:23 schreef kidkash19 het volgende:
Een goede gym is de reis waard vind ik
Mijn gym ligt aan de andere kant van Rotterdam voor mij, iedere x 15 a 20 min rijden als er geen files staan op de brug en omstreken anders nog langer maar ik zou niet anders willen.
Als je een setje van deze sluitingen koopt kan je het chroom er af slijpen en de ketting er aan lassen. Stukken makkelijker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef RaymondK het volgende:
En een andere gast heeft ankerkettingen kunnen regelen. Die moet ik nog op maat maken, maar die kunnen we dan aan de olybar haken om een asymetrische load met uitstoten te creeren.
Ik dacht gewoon met een musketon haak te doen. Zal ff kijken hoe dat gaat, want lassen kan ik niet goed, zou iemand op mn werk dan moeten doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een setje van deze sluitingen koopt kan je het chroom er af slijpen en de ketting er aan lassen. Stukken makkelijker.![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ook natuurlijk. Maar met deze sluitingen beschadig je (op den duur) de barbell niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon met een musketon haak te doen. Zal ff kijken hoe dat gaat, want lassen kan ik niet, zou iemand op mn werk dan moeten doen.
Thanks voor de tip
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik ben aan vakantie toe blijkbaar.![]()
Ik heb inderdaad wel wat teveel stress op het moment. Niet goed voor trainen ook.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ken het, ga er extreem slecht van slapen altijd
Dat heb ik gelukkig redelijk onder controle. Soort van Zen zone waar ik inga om te slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ken het, ga er extreem slecht van slapen altijd
Pff, wou dat ik eens 1 nacht goed doorliep en uitgerust op zou staanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig redelijk onder controle. Soort van Zen zone waar ik inga om te slapen.
Ik moet zeggen dat het me jaren heeft gekost voor ik het kon. Daarvoor had ik ook vaak slapeloze nachten. Nog wel eens, heel af en toe, maar dat trek ik wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Pff, wou dat ik eens 1 nacht goed doorliep en uitgerust op zou staan
Chains gebruik je meestal voor iets anders. Hier nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Wat doet het precies?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:34 schreef RaymondK het volgende:
asymetrische load met uitstoten te creeren.
Hoezo als je sticking point van midden tot boven gedeelte ligt doen ze dat toch voor de bench?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chains gebruik je meestal voor iets anders. Hier nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Wat doet het precies?
Als je chains aan de bar hangt beide kanten en je gaat omlaag met de bench komen ze op de grond meer en meer. Onderin zal de bar dan lichter zijn dan wanneer je weer naar boven gaat. Zo train je het laatste stuk vh uitstoten zwaarder. Wanneer je daar problemen op hebtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chains gebruik je meestal voor iets anders. Hier nog nooit van gehoord, klinkt wel interessant. Wat doet het precies?
Ik weet ook niet wat een asymetrische load is heur.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoezo als je sticking point van midden tot boven gedeelte ligt doen ze dat toch voor de bench?
Heet dat asymetrisch? Wissiknie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je chains aan de bar hangt beide kanten en je gaat omlaag met de bench komen ze op de grond meer en meer. Onderin zal de bar dan lichter zijn dan wanneer je weer naar boven gaat. Zo train je het laatste stuk vh uitstoten zwaarder. Wanneer je daar problemen op hebt
Asymetrisch is dat links en rechts bv niet gelijk is. Dat zou raar zijn met een BP.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, zo noem ik het. Ik weet niet hoe het precies heet.
Mja, ik snap dat je het zo zou opvatten idd. Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Asymetrisch is dat links en rechts bv niet gelijk is. Dat zou raar zijn met een BP.![]()
Ik weet ook niet hoe je het moet noemen, behalve BP met chains.
http://www.northshoreelit(...)al-load-front-squat/quote:The asymmetrical load will challenge your trunk and hip musculature to prevent unwanted rotational and lateral movement.
Dat bestaat niet. De definitie van asymmetrisch is dat het twee ongelijke delen betreft. Ik denk dat dit een progressieve load heet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat je het zo zou opvatten idd. Lol
Maar ik weet niet hoe het heet. Ik bedoelde asymetrisch load in de hoogte richting hehehh
Hij heeft die kettlebell zo dicht bij z'n middenpunt hangen, dat ik me niet kan voorstellen dat het veel voordeel geeft. Om dat te trainen zou je net zo goed side bends kunt gebruiken...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging ook al Googlen, en assymetrisch loaden met bijv. kettlebells (hey klokova) heeft wel een bepaald nut volgens Google.
[..]
http://www.northshoreelit(...)al-load-front-squat/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |