Die bieden wel enig perspectief inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef Reya het volgende:
20 en 27 zouden eventueel mogelijk zijn.
Zet mij er maar bij in dat geval.quote:
Als je er een naakt poesje bij hebt kan je die eens extra verwennen !quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dierendag, dan moet ik m'n poesjes verwennen
Ik kom ook als jij ook komt Koos.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij in dat geval.
Autisten houden nou eenmaal niet van een vreemde omgeving.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom ook als jij ook komt Koos.![]()
nee grapje, alsof ik ooit naar een meet zou gaan![]()
En zijn druk bezig met geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Autisten houden nou eenmaal niet van een vreemde omgeving.
Dat is te merken, ik heb zo het vermoeden dat jij een uitvreter eerste klas bent en zich schaamt van zijn eigen falen en dat te willen compenseren door anoniem te botvieren op mensen die het wel netjes voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zijn druk bezig met geld verdienen.
Je bent van harte welkom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom ook als jij ook komt Koos.![]()
Elke datum komt kei-goed uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef robin007bond het volgende:
Lijkt me tof. Geen idee welke datum kij goed zou uitkomen dus ik ben neutraal.
Heetwijf op een POLmeet, het moet niet gekker worden.quote:
Geen probleem, die zijn vast in de omgeving te spotten in Utrechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Heetwjf op een POLmeet, het moet niet gekker worden.
Er komen geen vrouwen trouwens geloof ik, dat je dat even weet
De Bijlmerramp was een inside job.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Als we het op 4 oktober doen kunnen we een stille tocht houden ter ere van de Bijlmerramp. Lijkt mij wel iets wat waht kan waarderen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zal tegen die tijd eens kijken hoe mijn agenda er uit ziet.
Vond het geen toptent. Zijn wel leukere kroegen in Utrecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar waarom niet die Ierse pub van de laatste keer?
Kom met suggesties danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Vond het geen toptent. Zijn wel leukere kroegen in Utrecht.
Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet veel uit, ik kan alle vier de data.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef Euribob het volgende:
"Maakt me geen klap uit wanneer", waarom is dit nog geen optie?
2006? Met oa. HenriO, sigme en Monidique? Of bedoel je eentje daarvoor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Chewie het volgende:
Leuke herinneringen aan de pol meet in Utrecht in 2005(?)
2006 zou ook kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2006? Met oa. HenriO, sigme en Monidique? Of bedoel je eentje daarvoor?
Stem er dan even opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kowloon het volgende:
4 oktober? De kans op mooi weer neemt wel snel af in september hè. De drie genoemde septemberweekenden komen mij vooralsnog prima uit. Voorkeur voor 20 september.
Amsterdam kan ook nog, dat ging enige tijd terug rond als optie. Voor wat betreft Utrecht ga ik wel even op een optie broeden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar waarom niet die Ierse pub van de laatste keer?
FOK!kers zijn best ok, zelfs degenen die je online het liefst vierendeelt zijn in het echt meestal goed te pruimenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef RM-rf het volgende:
Alhoewel het me best leuk lijkt een keertje een Fok!-meeting mee te maken (volgens mij heb ik in ruim 10 jaar Fok! nog nooit een mede-fokker irl getroffen), ga ik ook deze keer voor de Polignac-positie:
"Sur vous, Chez vous, Sans vous"
- niet godvergeten ver van het CSquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:19 schreef Kowloon het volgende:
Relevante besliscriteria zijn naar mijn idee:
- Enkele speciaalbieren
- Gewoon pils niet al te duur
- Niet al te duur eten (maximaal 15 Euro)
- Terras
We hebben er mogelijk al drie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ah, Kaas- komt ook. Kan ik ook even potenrammen tijdens de meet.
Mogelijk ook nog allochtonen, ik word nu al onrustig van al die minderheden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben er mogelijk al drie.
Dat is mij net iets te vooruitstrevend. Een goed pak rammel lijkt mij inderdaad op z'n plaats.
En u vertegenwoordigt de belastingemigranten. We vormen een mooie doorsnede van de hedendaagse Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mogelijk ook nog allochtonen, ik word nu al onrustig van al die minderheden.
Ongehoord, deze beschuldiging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
En u vertegenwoordigt de belastingemigranten. We vormen een mooie doorsnede van de hedendaagse Nederlandse samenleving.
Het lijkt me wel eens leuk om andere FOK!kers te ontmoeten, ben errug benieuwd wat er achter al die trollmaskers schuil gaat!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ah, Kaas- komt ook. Kan ik ook even potenrammen tijdens de meet.
Samenwerken dan maar onder het mom 'your enemy's enemy is my friend'? Homo's heben net zoveel last van buitenlanders als jullie autochtonen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mogelijk ook nog allochtonen, ik word nu al onrustig van al die minderheden.
Zij waren er in ieder geval bij, begonnen in een Belgisch (links!) cafe, heb ook nog iemand opgehaald in Assen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2006? Met oa. HenriO, sigme en Monidique? Of bedoel je eentje daarvoor?
Die meet staat me nog wel bij, Floripas en ExtraWaskracht kwamen later op de avond nog aanzetten. Lemmeb was er ook, meen ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zij waren er in ieder geval bij, begonnen in een Belgisch (links!) cafe, heb ook nog iemand opgehaald in Assen.
Was ook de meet waar SCH van een afstandje heeft toegekeken.
Dat wordt flink wat flessen Prosecco delen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben er mogelijk al drie.
Dat is mij net iets te vooruitstrevend. Een goed pak rammel lijkt mij inderdaad op z'n plaats.
Goed zuur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wordt flink wat flessen Prosecco delen dan.
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.quote:
Correct.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.
Weer een mond minder om de wijn mee te delen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een mond minder om de wijn mee te delen.
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.
Meneer voelt zich tegenwoordig zeker te superieur voor meets? Met z'n hypotheek, wat een koekenbakker.quote:
Dat lijkt mij wel zo'n manhoer, inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.
Steegjes zijn eerder uw territorium.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die was te flauw om in te koppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Steegjes zijn eerder uw territorium.
Laat me jou niet tegenkomen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n figuur dat geen problemen heeft met twee donkere mannen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...
Wel in Nederland dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Geen probleem. Hoe minder conservatief geneuzel, hoe beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Jullie zopen ook gewoon niet door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.
Wel meteen naar 40 dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.
Nou en?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Overigens:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bij-studentenintros/
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was voor Euribob bedoeld.Wel off-topic ja, sorry.
Mooi, word je de eerste student ooit die niet mag drinken tijdens de Eurekaweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Kowloon het volgende:
Deze is wellicht ook wel aardig:
http://www.debeursutrecht.nl/
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor off-topic geneuzel?
[..]
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uit
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Die komen overal.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
Al die zaterdagen ben je al geboekt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
O, de 4e kan ik misschien wel.quote:
Dan maak ik ook tijd. Vorige keer was het helaas te kort.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, de 4e kan ik misschien wel.
WTF is die ellende.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder voor velen van jullie, vrees ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:43 schreef tofastTG het volgende:
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder.
Was wel de bedoeling inderdaad!quote:
Hipstertroep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet meer, vorige meet is dat kortgesloten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou is dat immer remlof.
Mogelijk wil Goldman ook een steentje bijdragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Blackwater en Monsanto staan op de shortlist.
Ik zou er niet op rekenen, die joden zijn bijzonder gierig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:52 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk wil Goldman ook een steentje bijdragen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.
Beide (nogal walgelijke opties) zijn 'out of the question'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef Kowloon het volgende:
Dat is wel wat anders dan in Hamburg ja. Ik had een varkenspoot met zuurkool en aardappelpuree er bij, gewoon voor 9 Euro.En dan nog twee halve liters er bij voor 6 Euro in totaal.
Het moet een restaurant zijn waar Robin zijn meegebrachte boterhammen mag opeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Beide (nogal walgelijke opties) zijn 'out of the question'.
Hoewel, ik heb geloof ik maar 1 keer meegegeten met zo'n meet, de etablissementen en hun creaties zijn het predikaat "eten" niet zozeer waard.
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waarom niet Amsterdam i.p.v. Utrecht? http://www.debrabantseaap.nl/ Voelt Betyar zich gelijk thuis.
Wees blij dat er nog iemand op de centen let in dit land.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef Illiberal het volgende:
Had robin007bond serieus de vorige meet boterhammen meegenomen?
Had ik ook moeten doen, Kowloon was de boekhouder dus er viel niet aan te ontsnappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef Illiberal het volgende:
Had robin007bond serieus de vorige meet boterhammen meegenomen?
Minstens even vervelend als Utrecht inderdaad.quote:
Bovendien waren uw steekpenningen aan mijn adres non-refundable.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:11 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen, Kowloon was de boekhouder dus er viel niet aan te ontsnappen.
Verspild geld, daar gaat mijn plaats in de hemel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien waren uw steekpenningen aan mijn adres non-refundable.
Joden gaan per definitie naar de hel. Zij erkennen de ware Messias niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:31 schreef waht het volgende:
[..]
Verspild geld, daar gaat mijn plaats in de hemel.
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Joden gaan per definitie naar de hel. Zij erkennen de ware Messias niet.
Maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.
Voor hem en Maria werd een speciale hemelvaart georganiseerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.
OK, dan niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komen geen vrouwen trouwens geloof ik, dat je dat even weet
Jawel, jij komt toch?quote:
Ik zit niet zo dik in de tijd in september. Kan eigenlijk alleen de 27e, en zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.quote:
Daarom is het op 4 oktober.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zit niet zo dik in de tijd in september. Kan eigenlijk alleen de 27e, en zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Doe het lekker zelf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien dan de TT/OP even aanpassen.
Welk duivels gedrocht heeft u gedwongen af te reizen naar dat verschrikkelijke oord?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:40 schreef Reya het volgende:
Volgensmij zit ik rond die tijd in Frankrijk, maar ik zal kijken.
Mijn werkgever schijnt uit dat land te komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk duivels gedrocht heeft u gedwongen af te reizen naar dat verschrikkelijke oord?
Het nadeel van democratie hè?quote:
Mea culpa, ik had het niet zo moeten inwrijven dan, ik begrijp uw leed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn werkgever schijnt uit dat land te komen.
Ach, jullie kunnen vast ook zonder me. Niet kort na de vorige vergadering werd ik uit de crew gegooid, dus ook voor mijn eigen bestwilquote:
Jammer, ik keek er wel naar uit om wat over het noordelijke platteland te lullen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, jullie kunnen vast ook zonder me. Niet kort na de vorige vergadering werd ik uit de crew gegooid, dus ook voor mijn eigen bestwil.
Haha, had me ook erg gezellig geleken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer, ik keek er wel naar uit om wat over het noordelijke platteland te lullen.
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Friesland heb ik dan weer niks mee. Alleen Groningen en Drenthe tellen als noorden.
Zijn ook nog Saksen, dus prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Daarom hebben wij u daar ook geplaatst, zodat we stenen kunnen werpen op u.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Zaterdag 4 oktober dan maar. Kan een mod dat even in de TT zetten?quote:
Woerden?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant vreten. Doe mij een paar potten bier en godse wijn en dan haal ik wel een burger bij de Febo.
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Op basis van wat men hier zegt ziet het er nu volgens mij ongeveer zo uit.
Aanwezig:
- GSbrder
- KoosVogels
- Friek_
- remlof
- Euribob
- Hexagon
- Kaas-
- Paper_Tiger
- Tem
- tofastTG
- Kowloon
- Boze_Appel
- betyar
- waht
- .... ?
Misschien:
- robin007bond
- Reya
- Voorschrift
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Bovenzaaltje van een of ander proeflokaal met je eigen barman.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Dat zou zonde zijn inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
Dat was wel grappig overigens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
Wel een leuke barman uitzoeken he.quote:
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Oh, ik zal 4 oktober even noteren. Ik vind eten overigens wel handig. De ervaring leert dat er tussendoor geen eten gehaald gaat worden. Verder levert het veranderen van etablissement altijd een hoop discussie en zoekwerk op, dus ik stel voor dat we alles op een adres houden én dat we daar ook wat kunnen eten.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een leuke barman uitzoeken he.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Ik ben voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Hun eigen website.
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hun eigen website.
menukaartquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
Een steak sandwich voor ¤12,50 vind ik nou niet echt duur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Kowloon het volgende:
Ik had eerder ook al wat zaken genoemd:
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Kaas- het volgende:
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.
Zo'n dj geeft je wel een goed excuus om wat anders te gaan doen als het gesprek niet meer zo interessant is. Bijvoorbeeld als je net klem in een hoek staat en betyar al een half uur in onverstaanbaar Brabants tegen je staat te lullen over wat een goede timmerman van een matige onderscheidt ofzo. Zeg je gewoon 'hey bet, ik ga even de dansvloer op hoor.'quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.Ook omdat het altijd van drie treurige minimalplaatjes zijn.
Wel eens bij De Beurs geweest?
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Laten we dan maar kiezen tussen De Beurs en Lijn 4.
Er woont ook volgens mij niemand in Utrecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.
Jezus. Dat word dus een taxi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Hier de looproutes van Utrecht CS naar Café Lijn 4:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:
Vorige keer was het onder de kilometer en toen 'klaagden' er al mensen. Vandaar ook mijn reactie over de afstand net.quote:
De weg terug:quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Op de pillen zeker, kom jongens, we gaan even een blokje om.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?quote:
Zie SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Oh, het is een rockcafé zie ik nu. Viel wellicht ook te verwachten met die naam en eigenaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Baggertent, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Het is een talent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:15 schreef betyar het volgende:
Mensen die zich te "goed" voelen voor een kroeg.![]()
![]()
![]()
We moeten nog even een presentielijstje bouwen. Komt wel bij #2.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil de uitbater van Lijn 4 wel even op de hoogte stellen van ons bezoek. +- 15 man zoals het nu lijkt. Ik wacht nog wel even want er verschuift vaak nog wel het een en ander in de opkomst.
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Of......het is eigenlijk heel lastig om een andere geschikte tent te vinden qua locatie en FOK!-tolerantie dat het een van de weinige opties blijkt te zijn uiteindelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.
Sowieso een gare zaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.
Heen wel. Terug is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat stukje is prima te lopen hoor. Net voorbij Tivoli Oudegracht.
Ouwe lullen horen het leuk te vinden.quote:
De kaart staat me al beter aan...quote:
Daar heb je toch taxi's voor met die godse bedragen op jouw rekening?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heen wel. Terug is een ander verhaal.
Toch maar slaapplek regelen.
Ik heb net flink moeten lappen voor mijn aankomende vakantie. Wordt dus teren op droog brood en euroshopper-bier voorlopig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch taxi's voor met die godse bedragen op jouw rekening?
Zet mij maar bij afwezig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.
Meneertje moet weer interessant doen en een sociaal leven veinzen.quote:
Muttie zal bij elk checkpoint worden tegengehouden vooraleer hij uw nederzetting kan bereiken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:01 schreef waht het volgende:
Zet mij in de groep die door Mutant01 wordt opgehaald en thuisgebracht.
Ik ben een geduldig mens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie zal bij elk checkpoint worden tegengehouden vooraleer hij uw nederzetting kan bereiken.
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.quote:
Mick O'Connells is precies even ver van het CS, ook 1,1kmquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.En meer perifeer gelegen etablissementen zijn meestal goedkoper dus dan kunnen de werklozen onder ons ook komen.
Zelfs in kennelijke toestand is dat nog wel te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Een goede kilometer is een piseindje inderdaad. Binnen een kwartier lopen moet dat lukken.
In uw regionen moet je al een kilometer wandelen om een paar gram suiker bij de buren te lenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Een goede kilometer is een piseindje inderdaad. Binnen een kwartier lopen moet dat lukken.
In Rotterdam moet je eenzelfde afstand afleggen om een inheemse Nederlander tegen te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In uw regionen moet je al een kilometer wandelen om een paar gram suiker bij de buren te lenen.
In Rotterdam kan je gerust 12 rondjes met de metro doen voordat je er een tegenkomt. Een verdwaalde student, meestal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Rotterdam moet je eenzelfde afstand afleggen om een inheemse Nederlander tegen te komen.
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je gerust 12 rondjes met de metro doen voordat je er een tegenkomt. Een verdwaalde student, meestal.
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.
Klinkt niet zo lollig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.
Wel Lijn E en binnenkort de uitbreiding naar Hoek van Holland meetellen, dan kom je op pakweg 150 km. Menig stad van het kaliber Rotterdam heeft niet eens een metro.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef remlof het volgende:
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.
Is toch weer 26km langer dan het Amsterdamse metrostelsel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.
De nieuwe metrostellen (die met de rode/groene stoffen stoelen) zitten nog best comfortabel hoor. Muziekje erbij, dan is het prima te doen.quote:
Note voor normaalheid.quote:
Komen een Belg, een Fransman en een Nederlander een cafe binnen, zegt de barman: Is dit soms een grap?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef Friek_ het volgende:
Een jood en een Marokkaan in een auto - het ideale begin van een goeie mop.
Jij komt toch uit Amsterdam? Dan kunnen we samen reizen.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ben erbij, het is immers dierenweek dan, en als libertarier ga ik lekker zuipen op kosten van 99.999
[..]
Komen een Belg, een Fransman en een Nederlander een cafe binnen, zegt de barman: Is dit soms een grap?
Gemonde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:19 schreef Friek_ het volgende:
Kerkrade lijkt me ook een optie. Of Ameland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |