Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Friesland heb ik dan weer niks mee. Alleen Groningen en Drenthe tellen als noorden.
Zijn ook nog Saksen, dus prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Daarom hebben wij u daar ook geplaatst, zodat we stenen kunnen werpen op u.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Zaterdag 4 oktober dan maar. Kan een mod dat even in de TT zetten?quote:
Woerden?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant vreten. Doe mij een paar potten bier en godse wijn en dan haal ik wel een burger bij de Febo.
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Op basis van wat men hier zegt ziet het er nu volgens mij ongeveer zo uit.
Aanwezig:
- GSbrder
- KoosVogels
- Friek_
- remlof
- Euribob
- Hexagon
- Kaas-
- Paper_Tiger
- Tem
- tofastTG
- Kowloon
- Boze_Appel
- betyar
- waht
- .... ?
Misschien:
- robin007bond
- Reya
- Voorschrift
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Bovenzaaltje van een of ander proeflokaal met je eigen barman.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Dat zou zonde zijn inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
Dat was wel grappig overigens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |