Nou en?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Overigens:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bij-studentenintros/
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was voor Euribob bedoeld.Wel off-topic ja, sorry.
Mooi, word je de eerste student ooit die niet mag drinken tijdens de Eurekaweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Kowloon het volgende:
Deze is wellicht ook wel aardig:
http://www.debeursutrecht.nl/
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor off-topic geneuzel?
[..]
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uit
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Die komen overal.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
Al die zaterdagen ben je al geboekt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
O, de 4e kan ik misschien wel.quote:
Dan maak ik ook tijd. Vorige keer was het helaas te kort.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, de 4e kan ik misschien wel.
WTF is die ellende.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder voor velen van jullie, vrees ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:43 schreef tofastTG het volgende:
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder.
Was wel de bedoeling inderdaad!quote:
Hipstertroep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet meer, vorige meet is dat kortgesloten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou is dat immer remlof.
Mogelijk wil Goldman ook een steentje bijdragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Blackwater en Monsanto staan op de shortlist.
Ik zou er niet op rekenen, die joden zijn bijzonder gierig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:52 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk wil Goldman ook een steentje bijdragen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.
Beide (nogal walgelijke opties) zijn 'out of the question'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef Kowloon het volgende:
Dat is wel wat anders dan in Hamburg ja. Ik had een varkenspoot met zuurkool en aardappelpuree er bij, gewoon voor 9 Euro.En dan nog twee halve liters er bij voor 6 Euro in totaal.
Het moet een restaurant zijn waar Robin zijn meegebrachte boterhammen mag opeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Beide (nogal walgelijke opties) zijn 'out of the question'.
Hoewel, ik heb geloof ik maar 1 keer meegegeten met zo'n meet, de etablissementen en hun creaties zijn het predikaat "eten" niet zozeer waard.
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waarom niet Amsterdam i.p.v. Utrecht? http://www.debrabantseaap.nl/ Voelt Betyar zich gelijk thuis.
Wees blij dat er nog iemand op de centen let in dit land.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef Illiberal het volgende:
Had robin007bond serieus de vorige meet boterhammen meegenomen?
Had ik ook moeten doen, Kowloon was de boekhouder dus er viel niet aan te ontsnappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef Illiberal het volgende:
Had robin007bond serieus de vorige meet boterhammen meegenomen?
Minstens even vervelend als Utrecht inderdaad.quote:
Bovendien waren uw steekpenningen aan mijn adres non-refundable.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:11 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen, Kowloon was de boekhouder dus er viel niet aan te ontsnappen.
Verspild geld, daar gaat mijn plaats in de hemel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien waren uw steekpenningen aan mijn adres non-refundable.
Joden gaan per definitie naar de hel. Zij erkennen de ware Messias niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:31 schreef waht het volgende:
[..]
Verspild geld, daar gaat mijn plaats in de hemel.
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Joden gaan per definitie naar de hel. Zij erkennen de ware Messias niet.
Maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.
Voor hem en Maria werd een speciale hemelvaart georganiseerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.
OK, dan niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komen geen vrouwen trouwens geloof ik, dat je dat even weet
Jawel, jij komt toch?quote:
Ik zit niet zo dik in de tijd in september. Kan eigenlijk alleen de 27e, en zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.quote:
Daarom is het op 4 oktober.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zit niet zo dik in de tijd in september. Kan eigenlijk alleen de 27e, en zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Doe het lekker zelf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien dan de TT/OP even aanpassen.
Welk duivels gedrocht heeft u gedwongen af te reizen naar dat verschrikkelijke oord?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:40 schreef Reya het volgende:
Volgensmij zit ik rond die tijd in Frankrijk, maar ik zal kijken.
Mijn werkgever schijnt uit dat land te komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welk duivels gedrocht heeft u gedwongen af te reizen naar dat verschrikkelijke oord?
Het nadeel van democratie hè?quote:
Mea culpa, ik had het niet zo moeten inwrijven dan, ik begrijp uw leed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn werkgever schijnt uit dat land te komen.
Ach, jullie kunnen vast ook zonder me. Niet kort na de vorige vergadering werd ik uit de crew gegooid, dus ook voor mijn eigen bestwilquote:
Jammer, ik keek er wel naar uit om wat over het noordelijke platteland te lullen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, jullie kunnen vast ook zonder me. Niet kort na de vorige vergadering werd ik uit de crew gegooid, dus ook voor mijn eigen bestwil.
Haha, had me ook erg gezellig geleken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer, ik keek er wel naar uit om wat over het noordelijke platteland te lullen.
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dusquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:54 schreef Kaas- het volgende:
Friesland heb ik dan weer niks mee. Alleen Groningen en Drenthe tellen als noorden.
Zijn ook nog Saksen, dus prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Daarom hebben wij u daar ook geplaatst, zodat we stenen kunnen werpen op u.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Zaterdag 4 oktober dan maar. Kan een mod dat even in de TT zetten?quote:
Woerden?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant vreten. Doe mij een paar potten bier en godse wijn en dan haal ik wel een burger bij de Febo.
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Op basis van wat men hier zegt ziet het er nu volgens mij ongeveer zo uit.
Aanwezig:
- GSbrder
- KoosVogels
- Friek_
- remlof
- Euribob
- Hexagon
- Kaas-
- Paper_Tiger
- Tem
- tofastTG
- Kowloon
- Boze_Appel
- betyar
- waht
- .... ?
Misschien:
- robin007bond
- Reya
- Voorschrift
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Bovenzaaltje van een of ander proeflokaal met je eigen barman.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Dat zou zonde zijn inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
Dat was wel grappig overigens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |