Nou en?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Overigens:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bij-studentenintros/
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was voor Euribob bedoeld.Wel off-topic ja, sorry.
Mooi, word je de eerste student ooit die niet mag drinken tijdens de Eurekaweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Kowloon het volgende:
Deze is wellicht ook wel aardig:
http://www.debeursutrecht.nl/
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor off-topic geneuzel?
[..]
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uit
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Die komen overal.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
Al die zaterdagen ben je al geboekt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
O, de 4e kan ik misschien wel.quote:
Dan maak ik ook tijd. Vorige keer was het helaas te kort.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, de 4e kan ik misschien wel.
WTF is die ellende.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder voor velen van jullie, vrees ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:43 schreef tofastTG het volgende:
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |