Wel in Nederland dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Geen probleem. Hoe minder conservatief geneuzel, hoe beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Jullie zopen ook gewoon niet door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.
Wel meteen naar 40 dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.
Nou en?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Overigens:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bij-studentenintros/
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was voor Euribob bedoeld.Wel off-topic ja, sorry.
Mooi, word je de eerste student ooit die niet mag drinken tijdens de Eurekaweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Kowloon het volgende:
Deze is wellicht ook wel aardig:
http://www.debeursutrecht.nl/
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor off-topic geneuzel?
[..]
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uit
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Die komen overal.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
Al die zaterdagen ben je al geboekt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
O, de 4e kan ik misschien wel.quote:
Dan maak ik ook tijd. Vorige keer was het helaas te kort.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, de 4e kan ik misschien wel.
WTF is die ellende.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder voor velen van jullie, vrees ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |