Weer een mond minder om de wijn mee te delen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een mond minder om de wijn mee te delen.
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.
Meneer voelt zich tegenwoordig zeker te superieur voor meets? Met z'n hypotheek, wat een koekenbakker.quote:
Dat lijkt mij wel zo'n manhoer, inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.
Steegjes zijn eerder uw territorium.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die was te flauw om in te koppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Steegjes zijn eerder uw territorium.
Laat me jou niet tegenkomen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n figuur dat geen problemen heeft met twee donkere mannen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...
Wel in Nederland dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Geen probleem. Hoe minder conservatief geneuzel, hoe beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Jullie zopen ook gewoon niet door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.
Wel meteen naar 40 dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |