Weer een mond minder om de wijn mee te delen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een mond minder om de wijn mee te delen.
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.
Meneer voelt zich tegenwoordig zeker te superieur voor meets? Met z'n hypotheek, wat een koekenbakker.quote:
Dat lijkt mij wel zo'n manhoer, inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.
Steegjes zijn eerder uw territorium.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die was te flauw om in te koppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Steegjes zijn eerder uw territorium.
Laat me jou niet tegenkomen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n figuur dat geen problemen heeft met twee donkere mannen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...
Wel in Nederland dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Geen probleem. Hoe minder conservatief geneuzel, hoe beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Jullie zopen ook gewoon niet door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.
Wel meteen naar 40 dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.
Nou en?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef Kowloon het volgende:
Overigens:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)bij-studentenintros/
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was voor Euribob bedoeld.Wel off-topic ja, sorry.
Mooi, word je de eerste student ooit die niet mag drinken tijdens de Eurekaweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, is kut. Ik hoop op wat welwillendheid bij de leiding, maar ga nergens van uit.
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:56 schreef Kowloon het volgende:
Deze is wellicht ook wel aardig:
http://www.debeursutrecht.nl/
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor off-topic geneuzel?
[..]
Aardige optie, alleen die ingewikkelde hamburgertjes zien er niet uit
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Die komen overal.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
Al die zaterdagen ben je al geboekt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan helaas op geen van de voorgestelde dagen.
O, de 4e kan ik misschien wel.quote:
Dan maak ik ook tijd. Vorige keer was het helaas te kort.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
O, de 4e kan ik misschien wel.
WTF is die ellende.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gezien.Schraal ook dat ze daarvoor bolletjes van de supermarkt lijken te gebruiken.
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Gedoetje, je wilt gewoon een vette bek met pubfood.
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder voor velen van jullie, vrees ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met O'Connells is anders toch wel lastig te vinden. Misschien de meet in Duitsland houden, goed en goedkoop bier en geen kinderachtige porties.
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:43 schreef tofastTG het volgende:
Onbeperkt spare-ribs vreten in Aken, voor een tientje. Bovendien is het bier goedkoop. De locatie is alleen wat minder.
Was wel de bedoeling inderdaad!quote:
Hipstertroep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet meer, vorige meet is dat kortgesloten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou is dat immer remlof.
Mogelijk wil Goldman ook een steentje bijdragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Blackwater en Monsanto staan op de shortlist.
Ik zou er niet op rekenen, die joden zijn bijzonder gierig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:52 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk wil Goldman ook een steentje bijdragen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had in Utrecht wel een tent gevonden met spareribs maar die was echt knetter duur. En dan stonden de drankprijzen er nog niet eens bij.
Beide (nogal walgelijke opties) zijn 'out of the question'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef Kowloon het volgende:
Dat is wel wat anders dan in Hamburg ja. Ik had een varkenspoot met zuurkool en aardappelpuree er bij, gewoon voor 9 Euro.En dan nog twee halve liters er bij voor 6 Euro in totaal.
Het moet een restaurant zijn waar Robin zijn meegebrachte boterhammen mag opeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Beide (nogal walgelijke opties) zijn 'out of the question'.
Hoewel, ik heb geloof ik maar 1 keer meegegeten met zo'n meet, de etablissementen en hun creaties zijn het predikaat "eten" niet zozeer waard.
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waarom niet Amsterdam i.p.v. Utrecht? http://www.debrabantseaap.nl/ Voelt Betyar zich gelijk thuis.
Wees blij dat er nog iemand op de centen let in dit land.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef Illiberal het volgende:
Had robin007bond serieus de vorige meet boterhammen meegenomen?
Had ik ook moeten doen, Kowloon was de boekhouder dus er viel niet aan te ontsnappen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:07 schreef Illiberal het volgende:
Had robin007bond serieus de vorige meet boterhammen meegenomen?
Minstens even vervelend als Utrecht inderdaad.quote:
Bovendien waren uw steekpenningen aan mijn adres non-refundable.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:11 schreef waht het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen, Kowloon was de boekhouder dus er viel niet aan te ontsnappen.
Verspild geld, daar gaat mijn plaats in de hemel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien waren uw steekpenningen aan mijn adres non-refundable.
Joden gaan per definitie naar de hel. Zij erkennen de ware Messias niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:31 schreef waht het volgende:
[..]
Verspild geld, daar gaat mijn plaats in de hemel.
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Joden gaan per definitie naar de hel. Zij erkennen de ware Messias niet.
Maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
De Messias zelf moet dan in de hel zitten, hetgeen onwaarschijnlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |