Die bieden wel enig perspectief inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef Reya het volgende:
20 en 27 zouden eventueel mogelijk zijn.
Zet mij er maar bij in dat geval.quote:
Als je er een naakt poesje bij hebt kan je die eens extra verwennen !quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dierendag, dan moet ik m'n poesjes verwennen
Ik kom ook als jij ook komt Koos.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij in dat geval.
Autisten houden nou eenmaal niet van een vreemde omgeving.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom ook als jij ook komt Koos.![]()
nee grapje, alsof ik ooit naar een meet zou gaan![]()
En zijn druk bezig met geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Autisten houden nou eenmaal niet van een vreemde omgeving.
Dat is te merken, ik heb zo het vermoeden dat jij een uitvreter eerste klas bent en zich schaamt van zijn eigen falen en dat te willen compenseren door anoniem te botvieren op mensen die het wel netjes voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zijn druk bezig met geld verdienen.
Je bent van harte welkom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom ook als jij ook komt Koos.![]()
Elke datum komt kei-goed uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef robin007bond het volgende:
Lijkt me tof. Geen idee welke datum kij goed zou uitkomen dus ik ben neutraal.
Heetwijf op een POLmeet, het moet niet gekker worden.quote:
Geen probleem, die zijn vast in de omgeving te spotten in Utrechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Heetwjf op een POLmeet, het moet niet gekker worden.
Er komen geen vrouwen trouwens geloof ik, dat je dat even weet
De Bijlmerramp was een inside job.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Als we het op 4 oktober doen kunnen we een stille tocht houden ter ere van de Bijlmerramp. Lijkt mij wel iets wat waht kan waarderen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zal tegen die tijd eens kijken hoe mijn agenda er uit ziet.
Vond het geen toptent. Zijn wel leukere kroegen in Utrecht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar waarom niet die Ierse pub van de laatste keer?
Kom met suggesties danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Vond het geen toptent. Zijn wel leukere kroegen in Utrecht.
Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet veel uit, ik kan alle vier de data.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef Euribob het volgende:
"Maakt me geen klap uit wanneer", waarom is dit nog geen optie?
2006? Met oa. HenriO, sigme en Monidique? Of bedoel je eentje daarvoor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Chewie het volgende:
Leuke herinneringen aan de pol meet in Utrecht in 2005(?)
2006 zou ook kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2006? Met oa. HenriO, sigme en Monidique? Of bedoel je eentje daarvoor?
Stem er dan even opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kowloon het volgende:
4 oktober? De kans op mooi weer neemt wel snel af in september hè. De drie genoemde septemberweekenden komen mij vooralsnog prima uit. Voorkeur voor 20 september.
Amsterdam kan ook nog, dat ging enige tijd terug rond als optie. Voor wat betreft Utrecht ga ik wel even op een optie broeden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar waarom niet die Ierse pub van de laatste keer?
FOK!kers zijn best ok, zelfs degenen die je online het liefst vierendeelt zijn in het echt meestal goed te pruimenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:50 schreef RM-rf het volgende:
Alhoewel het me best leuk lijkt een keertje een Fok!-meeting mee te maken (volgens mij heb ik in ruim 10 jaar Fok! nog nooit een mede-fokker irl getroffen), ga ik ook deze keer voor de Polignac-positie:
"Sur vous, Chez vous, Sans vous"
- niet godvergeten ver van het CSquote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:19 schreef Kowloon het volgende:
Relevante besliscriteria zijn naar mijn idee:
- Enkele speciaalbieren
- Gewoon pils niet al te duur
- Niet al te duur eten (maximaal 15 Euro)
- Terras
We hebben er mogelijk al drie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ah, Kaas- komt ook. Kan ik ook even potenrammen tijdens de meet.
Mogelijk ook nog allochtonen, ik word nu al onrustig van al die minderheden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben er mogelijk al drie.
Dat is mij net iets te vooruitstrevend. Een goed pak rammel lijkt mij inderdaad op z'n plaats.
En u vertegenwoordigt de belastingemigranten. We vormen een mooie doorsnede van de hedendaagse Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mogelijk ook nog allochtonen, ik word nu al onrustig van al die minderheden.
Ongehoord, deze beschuldiging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
En u vertegenwoordigt de belastingemigranten. We vormen een mooie doorsnede van de hedendaagse Nederlandse samenleving.
Het lijkt me wel eens leuk om andere FOK!kers te ontmoeten, ben errug benieuwd wat er achter al die trollmaskers schuil gaat!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ah, Kaas- komt ook. Kan ik ook even potenrammen tijdens de meet.
Samenwerken dan maar onder het mom 'your enemy's enemy is my friend'? Homo's heben net zoveel last van buitenlanders als jullie autochtonen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Mogelijk ook nog allochtonen, ik word nu al onrustig van al die minderheden.
Zij waren er in ieder geval bij, begonnen in een Belgisch (links!) cafe, heb ook nog iemand opgehaald in Assen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2006? Met oa. HenriO, sigme en Monidique? Of bedoel je eentje daarvoor?
Die meet staat me nog wel bij, Floripas en ExtraWaskracht kwamen later op de avond nog aanzetten. Lemmeb was er ook, meen ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zij waren er in ieder geval bij, begonnen in een Belgisch (links!) cafe, heb ook nog iemand opgehaald in Assen.
Was ook de meet waar SCH van een afstandje heeft toegekeken.
Dat wordt flink wat flessen Prosecco delen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben er mogelijk al drie.
Dat is mij net iets te vooruitstrevend. Een goed pak rammel lijkt mij inderdaad op z'n plaats.
Goed zuur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wordt flink wat flessen Prosecco delen dan.
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.quote:
Correct.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.
Weer een mond minder om de wijn mee te delen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig komt erik niet, dat scheelt weer bitterballen.
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer een mond minder om de wijn mee te delen.
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders komt er weer een phpiaanse drooglegging.
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een borrel in de mik gaat Bobbie VS weer lopen betasten natuurlijk.
Meneer voelt zich tegenwoordig zeker te superieur voor meets? Met z'n hypotheek, wat een koekenbakker.quote:
Dat lijkt mij wel zo'n manhoer, inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu is Kaas- aan de beurt in een afgelegen steegje.
Steegjes zijn eerder uw territorium.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die was te flauw om in te koppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Steegjes zijn eerder uw territorium.
Laat me jou niet tegenkomen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n figuur dat geen problemen heeft met twee donkere mannen in een donker steegje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Bob ook geen moeite met 2 mannen in een donker steegje...
Wel in Nederland dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Geen probleem. Hoe minder conservatief geneuzel, hoe beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
POLlerds, ik ben verhinderd. Misschien een andere keer.
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat kereltje nu eigenlijk al 18?
Jullie zopen ook gewoon niet door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vorige keer ging er alleen wijn aan erik's kant van de tafel verloren als die ploert van een Euribob aan de fles hing.
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over 8 dagen, dus behalve als de meet volgend weekend is mag ik gewoon drinken.
Wel meteen naar 40 dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien verhoogt het kabinet per 1-9 wel de alcoholleeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |