Die bieden wel enig perspectief inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef Reya het volgende:
20 en 27 zouden eventueel mogelijk zijn.
Zet mij er maar bij in dat geval.quote:
Als je er een naakt poesje bij hebt kan je die eens extra verwennen !quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dierendag, dan moet ik m'n poesjes verwennen
Ik kom ook als jij ook komt Koos.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet mij er maar bij in dat geval.
Autisten houden nou eenmaal niet van een vreemde omgeving.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom ook als jij ook komt Koos.![]()
nee grapje, alsof ik ooit naar een meet zou gaan![]()
En zijn druk bezig met geld verdienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Autisten houden nou eenmaal niet van een vreemde omgeving.
Dat is te merken, ik heb zo het vermoeden dat jij een uitvreter eerste klas bent en zich schaamt van zijn eigen falen en dat te willen compenseren door anoniem te botvieren op mensen die het wel netjes voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zijn druk bezig met geld verdienen.
Je bent van harte welkom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kom ook als jij ook komt Koos.![]()
Elke datum komt kei-goed uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef robin007bond het volgende:
Lijkt me tof. Geen idee welke datum kij goed zou uitkomen dus ik ben neutraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |