Dat mogen ze lekker zelf doen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn anders ook vrouwen die dat prettig vinden.
Je hoeft niet eens naar een onbewoond eiland. Kijk wat er gebeurt in gevangenissen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:40 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel een interessante vraag in hoeverre seksuele voorkeur door de omgeving bepaald wordt. Zodra men hier alleen met lieden van het eigen geslacht op een onbewoond eilandje zouden zitten voor langere tijd, hoelang zou het dan duren voordat de seks om de hoek komt kijken?
Vragen, vragen.
Sport kijken heeft voor mij meerdere dimensies ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga er toch wel vanuit dat Kowloon dit meent. Het is allemaal bijzonder consistent met wat hij zoal beweert heeft en verklaart waarom hij ineens met wielrennerslichamen op de proppen kwam in de SC. Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit verder.
Euribob is nog het gevaarlijkst in dat opzicht.quote:Zolang de homo- en biseksuele mannen maar van m'n reet afblijven.
Ik kan mij niet voorstellen dat het door de omgeving bepaald wordt. Ik weet niet beter dan dat ik mij zowel tot (sommigequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:40 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel een interessante vraag in hoeverre seksuele voorkeur door de omgeving bepaald wordt. Zodra men hier alleen met lieden van het eigen geslacht op een onbewoond eilandje zouden zitten voor langere tijd, hoelang zou het dan duren voordat de seks om de hoek komt kijken?
Vragen, vragen.
Wat doen ze in gevangenissen dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar een onbewoond eiland. Kijk wat er gebeurt in gevangenissen.
Antwoorden, antwoorden.
Zorg dat je erin komt en laat dan het stukje zeep eens vallen onder het douchen.quote:
Dat zijn films mag ik toch aannemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zorg dat je erin komt en laat dan het stukje zeep eens vallen onder het douchen.
Doe maar eens onderzoek op het web.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zijn films mag ik toch aannemen.
Toch is dat verschillend. Die lui zijn uit op macht en staan wellicht gewoon te lang droog, dat is nog wat anders dan mannen en/of vrouwen buiten de gevangenis ook aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Doe maar eens onderzoek op het web.
Buiten de gevangenis houdt het weer op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch is dat verschillend. Die lui zijn uit op macht en staan wellicht gewoon te lang droog, dat is nog wat anders dan mannen en/of vrouwen buiten de gevangenis ook aantrekkelijk vinden.
Dus concludeer je dat het omgevingsafhankelijk is. Maar de fout zit hem er in dat je aanneemt dat zijn seksuele voorkeur veranderde in de gevangenis omdat zijn acties veranderden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Buiten de gevangenis houdt het weer op.
Yahtzee-effect noem ik dat altijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien dat per toeval net als in de SC hoop homo's bij elkaar zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |