De helft van de users bestaat niet eens, laat staan dat ze mannenliefde waarderen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen met uitzondering van VS en Bob zit toch te grappen?
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen met uitzondering van VS en Bob zit toch te grappen?
Ik kan er wel om lachen, goeie gasten allemaal en ze hebben mij niet in m'n kont geknepenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Sta er nu nog verder van af dan ooit.
Dan had ik er meteen eentje de gracht ingeslagen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, goeie gasten allemaal en ze hebben mij niet in m'n kont geknepen
Dan had ik meer foto's gemaaktquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan had ik er meteen eentje de gracht ingeslagen.
Bah.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, goeie gasten allemaal en ze hebben mij niet in m'n kont geknepen
Met een stuk hout zeker, jaja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan had ik er meteen eentje de gracht ingeslagen.
Ik weet het niet meer, was niet heel schokkend geloof ik. maar het staat nu in z'n notes waarschijnlijk.quote:
Ik vond het al verbazend, bet is zo'n aardige gast.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, was niet heel schokkend geloof ik. maar het staat nu in z'n notes waarschijnlijk.
Wat zou er mis zijn met jouw kont?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het NAP zou geschonden worden als die werd betast.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met jouw kont?
Dat is een uitgang, bij velen hier ook een ingang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met jouw kont?
Er zijn anders ook vrouwen die dat prettig vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is een uitgang, bij velen hier ook een ingang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |