Eens. Gewoon de helft van de markt rücksichtslos terzijde schuiven, ben je gek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef Euribob het volgende:
Wat moet ik nou met alleen maar mannen? Gadverdamme.
Ben jij zo'n slet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eens. Gewoon de helft van de markt rücksichtslos terzijde schuiven, ben je gek.
Sorry, vorige keer had ik je niet zo goed geobserveerd. Dus zie het niet als een ontmoediging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.
Hihiquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Oh dus ik kan avances blijven maken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sorry, vorige keer had ik je niet zo goed geobserveerd. Dus zie het niet als een ontmoediging.
Arme VS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Godver, het gaat ook gewoon ineens verder dan alles dat VS ooit bij elkaar op dit forum gezegd heeft.
Arme wij.quote:
Nee dat was omdat je niet wilde luisteren naar mijn prachtige verhaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe ineens zo kwaad naar me keek. Maar goed dat remlof je dat mes ontnam.
Ja hoor. Alleen flirten is ook al leuk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dus ik kan avances blijven maken?
Oeps, sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee dat was omdat je niet wilde luisteren naar mijn prachtige verhaal.
Nee, het is 100 % serieus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk nog steeds dat Kowloon een grap maakt
Het wil er bij mij ook niet helemaal in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wil er bij mij ook niet helemaal in.
Niet die van driekwart van de SC kennelijk.quote:
Iedereen met uitzondering van VS en Bob zit toch te grappen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zag toch veel verbaasde mensen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef De_Guidance het volgende:
Maar eigenlijk is het niet zo boeiend ook verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |