Dat is een van de foto'squote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom ben je zo klein en droevig?
Volgens VS een Italiaan. Volgens sommige anderen een Turk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef waht het volgende:
Wat voor allochtoon zou Kaas- kunnen pretenderen te zijn?
Palestijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef waht het volgende:
Wel zo handig in Rotterdam.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens VS een Italiaan. Volgens sommige anderen een Turk.
Duitser dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aha, een ware exoot.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil jij het stokje overnemen? Dan ga ik weer de nare blankman uithangen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, Guido vond me eerder een jood.
Als enige Turk in de SC duldt hij geen concurrentie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je wordt minder snel in elkaar geslagen in Crooswijk als ze denken dat je één van hen bent. Als ik buiten kom doe ik ook eerst gauw een trainingsbroek aan en zo'n schoudertasje om en petje op.quote:
Nee, ik vind je gewoon nog steeds een jood. Ik geloof het niet. Met je neus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef waht het volgende:
[..]
Wil jij het stokje overnemen? Dan ga ik weer de nare blankman uithangen.
Deed onze Appel zich stiekem voor als Friek?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef Kaas- het volgende:
Artist impression van Friek:
[ afbeelding ]
Turk. Armeniër. Bulgaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef waht het volgende:
Ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Siciliaan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turk. Armeniër. Bulgaar.
Oostblok. Griek.
Gewoon een getinte Europeaan.
Vandaar dat je af en toe ineens zo kwaad naar me keek. Maar goed dat remlof je dat mes ontnam.quote:
Uitproberen dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Nou mensen. Ik twijfel soms ook of ik bi ben.
Groetjes
Jij gaat ook echt ineens all-out met de gaypraat hequote:
Nu waht ontmaskerd is moet er minstens een andere groep uit The Godfather vertegenwoordigd zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |