quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Nou mensen. Ik twijfel soms ook of ik bi ben.
Groetjes
Geen zorgen. Wij hebben die twijfels ook over jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Groetjes
We moeten ons verenigen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef remlof het volgende:
Robin en Tosti ook al.
De hetero's zijn nu officieel in de minderheid![]()
Suck it up, bitch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef remlof het volgende:
Robin en Tosti ook al.
De hetero's zijn nu officieel in de minderheid![]()
Wat denkt je vriendin daarvan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Groetjes
Ja ik ook, maar het slaat hier wel doorquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig ben zo hetero als de neten.
Ik was afwezig door absentie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom was jij niet op de meet trouwens?
Ach kom nou, je bent zo vrouwelijk als maar kan in 't echt.quote:
ssssssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik een zolderkamer auti benquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
Dit vind ik nou een mooi lichaam. Strak, gespierd en maar dan zonder steroïden etc. en geen borsthaar.Dit komt aardig in de buurt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ssssssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik een zolderkamer auti ben
Volgende keer wel van de partij!
en minder hommosquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Zoals stage lopen op het Binnenhof?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar niks, al die hommo's, nu is het niet speciaal meer. Ik ga nu op zoek naar een nieuwe mallotige hobby waar men me voor kan uitschelden in de SC.
Chicks with dicks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Eensquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar niks, al die hommo's, nu is het niet speciaal meer. Ik ga nu op zoek naar een nieuwe mallotige hobby waar men me voor kan uitschelden in de SC.
Verkapte: "daar zou ik wel eens mee willen friemelen"-postquote:
Als jij eens eindelijk die idiote "bi" claim laat vallen die nergens op slaat. Pisnicht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |