en minder hommosquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Zoals stage lopen op het Binnenhof?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar niks, al die hommo's, nu is het niet speciaal meer. Ik ga nu op zoek naar een nieuwe mallotige hobby waar men me voor kan uitschelden in de SC.
Chicks with dicks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Eensquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar niks, al die hommo's, nu is het niet speciaal meer. Ik ga nu op zoek naar een nieuwe mallotige hobby waar men me voor kan uitschelden in de SC.
Verkapte: "daar zou ik wel eens mee willen friemelen"-postquote:
Als jij eens eindelijk die idiote "bi" claim laat vallen die nergens op slaat. Pisnicht.quote:
Eh nee, dat lijkt me de grootst mogelijke deceptie die je kan overkomen, dat je ineens een laffe erectie voelt tussen die benen ipv een warme poes.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verkapte: "daar zou ik wel eens mee willen friemelen"-post
Precies.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij eens eindelijk die idiote "bi" claim laat vallen die nergens op slaat. Pisnicht.
Hij is zelfs nog nichteriger dan jij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij eens eindelijk die idiote "bi" claim laat vallen die nergens op slaat. Pisnicht.
Wat moet ik nou met alleen maar mannen? Gadverdamme.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut-tut-tut.quote:
Een laffe erectie??quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, dat lijkt me de grootst mogelijke deceptie die je kan overkomen, dat je ineens een laffe erectie voelt tussen die benen ipv een warme poes.
Reya schijnt hier ervaring mee te hebben.
Je bent nog de enige die die onzinnige claim geloofd. Vooruit misschien je ouders ook nog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met alleen maar mannen? Gadverdamme.
[..]
Tut-tut-tut.
Dat ben ik alleen maar als ik omgeven wordt door homo's, vandaar dat het zo opvalt hier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je bent nog de enige die die onzinnige claim geloofd. Vooruit misschien je ouders ook nog.
Die Bosnische?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, dat lijkt me de grootst mogelijke deceptie die je kan overkomen, dat je ineens een laffe erectie voelt tussen die benen ipv een warme poes.
Reya schijnt hier ervaring mee te hebben.
Is ze niet ook een beetje bi?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vindt het prima. En ik ben smoorverliefd op haar dus ze merkt er niets van.
Reya draagt skinny jeans?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja veel meer kan het niet worden in een skinny jeans hè?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, daar krijgt ie z'n klompvoet nooit doorheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |