Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
Deze discusie.
Paper: het maakt mij persoonlijk niets uit
Koos: het maakt in het algemeen wel verschil
Ik denk dat Koos het wel met je eens is hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.
Kaas was i.d.d. een relaxte gast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Groninger in Rotterdam, inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel inderdaad, ingehuurd model en zulks om samen met mij te poseren...quote:
Jij valt hier op:quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Lichamen vind ik redelijk oninteressant
Maar je hebt wel een goede smaak wat dat betreft Kowloon!
Zou ik voor gaan als ik puur voor lichaam zou kiezen.
Anabolen spierbundels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:30 schreef Kaas- het volgende:
Jezus.![]()
Mensen, na er lang mee gezeten te hebben wil ik vandaag jullie en mijn ouders teleurstellen: ik val op vrouwen.Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
Dit vind ik nou een mooi lichaam. Strak, gespierd en maar dan zonder steroïden etc. en geen borsthaar.Tss, was ik een betere keuze geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Zeker!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |