Het verandert verder niets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon een verschil?
Waarom daar zo moeilijk over doen?
VS zijn accent is zo leuk en hij is heel aardig. Maar hij zou wat sportiever moeten worden om bij mij in de gading te vallen.quote:
De meeste mensen waar ik mee omga neuk ik niet mee. Waarom zou het mij iets uitmaken met wie zij neuken of willen neuken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon een verschil?
Waarom daar zo moeilijk over doen?
Plat gezegd, maar wel de waarheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De meeste mensen waar ik mee omga neuk ik niet mee. Waarom zou het mij iets uitmaken met wie zij neuken of willen neuken?
Hij is al 40 kilo afgevallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
VS zijn accent is zo leuk en hij is heel aardig. Maar hij zou wat sportiever moeten worden om bij mij in de gading te vallen.
Omdat ze er onsmakelijk uitzien in hun lederen broek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De meeste mensen waar ik mee omga neuk ik niet mee. Waarom zou het mij iets uitmaken met wie zij neuken of willen neuken?
Ik zeg ook niet dat het wat verandert, ik stel alleen vast dat er verschillen zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verandert verder niets.
Beetje wat meer openminded zijn Koos.
Ik leg iets uit aan Koos ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plat gezegd, maar wel de waarheid.
Het maakt verder ook niks uit, ik spreek alleen tegen dat er geen verschillen zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Euribob is sportief?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
VS zijn accent is zo leuk en hij is heel aardig. Maar hij zou wat sportiever moeten worden om bij mij in de gading te vallen.
Daar zou ik misschien wel wat van vinden. Zeker als het kruis ontbreekt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat ze er onsmakelijk uitzien in hun lederen broek.
Truequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plat gezegd, maar wel de waarheid.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, dat viel ook een beetje tegen. Maar VS had beginnende biertieten.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zit op zijn leeftijd nog bij de padvinders, dan hoef je niet veel meer te weten
Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
Deze discusie.
Paper: het maakt mij persoonlijk niets uit
Koos: het maakt in het algemeen wel verschil
Ik denk dat Koos het wel met je eens is hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.
Kaas was i.d.d. een relaxte gast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Groninger in Rotterdam, inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |