Haha, daar zit best een verschil in lijkt me. Je partner is degene met wie je je relatie hebt en samen leeft en veel tijd doorbrengt. Voor de rest ben je wel vrij in je seksuele avances.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat van geen relatie?
Het boeit me eerlijk gezegd ook niet zo heel veel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan is ie minder goed dan je denkt dus.
Nee, ik vind het leuker voor 1 nachtje ofzo. En dan wellicht nog eens afspreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:51 schreef robin007bond het volgende:
Haha, daar zit best een verschil in lijkt me. Je partner is degene met wie je je relatie hebt en samen leeft en veel tijd doorbrengt. Voor de rest ben je wel vrij in je seksuele avances.
Wellicht dat jouw gaydar alleen de extremen zietquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna. Maar bij Kowloon en Guido is m'n gaydar nooit uitgeslagen.
Hetero mini-meet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen inmiddels beter het aantal hetero's in POL gaan tellen.
Zijn we sneller klaar.
Je hebt nooit eens: "Poeh. Die meid of vent vind ik zo geweldig. Daar wil ik wel een leven mee samen delen."quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuker voor 1 nachtje ofzo. En dan wellicht nog eens afspreken.
Kowloon wacht slim tot de schoonmoeder het veld heeft geruimd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt nooit eens: "Poeh. Die meid of vent vind ik zo geweldig. Daar wil ik wel een leven mee samen delen."
Tsja. Ieder zijn ding!
Wellicht is het toch een besmettelijke ziekte.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is verder ook geen enkel probleem, en statistisch zal het allemaal ongetwijfeld kloppen, maar het zijn er plots wel veel in ene. Dat vond ik apart.
Lijkt mij verdomde saai.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Je hebt nooit eens: "Poeh. Die meid of vent vind ik zo geweldig. Daar wil ik wel een leven mee samen delen."
Tsja. Ieder zijn ding!
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht is het toch een besmettelijke ziekte.
Daar een onderscheid in maken is wel er 1999.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen inmiddels beter het aantal hetero's in POL gaan tellen.
Zijn we sneller klaar.
Wat een verschrikking. Je hebt toch een bepaalde voorstelling van de gemiddelde Fokker maar dit is gewoon een groepje Tokkies bij elkaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een foto voor degenen die er niet bij waren. Kaas- is hier tenminste onherkenbaar.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
Robin op de meet werd gezegd dat ik een versie van jou ben die meer buiten komt.
Hij zit op zijn leeftijd nog bij de padvinders, dan hoef je niet veel meer te wetenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.
Duke is inderdaad ook extreem verdacht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.
Dat zou vreemd zijn, want ik ben vanaf mijn 15e oid. niet anders geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht is het toch een besmettelijke ziekte.
Hihihihi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Paper_Tiger wil ook iets kwijt. Hij is eigenlijk ambtenaar.
Dat zou wel heel ironisch zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |