Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:12 schreef De_Guidance het volgende:
Deze discusie.
Paper: het maakt mij persoonlijk niets uit
Koos: het maakt in het algemeen wel verschil
Ik denk dat Koos het wel met je eens is hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alle mensen zijn anders. Zo beredeneerd is een seksuele voorkeur slechts een verschil.
Kaas was i.d.d. een relaxte gast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Groninger in Rotterdam, inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kaas- is de anti-Disana. Topografisch gezien dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel inderdaad, ingehuurd model en zulks om samen met mij te poseren...quote:
Jij valt hier op:quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Lichamen vind ik redelijk oninteressant
Maar je hebt wel een goede smaak wat dat betreft Kowloon!
Zou ik voor gaan als ik puur voor lichaam zou kiezen.
Anabolen spierbundels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:30 schreef Kaas- het volgende:
Jezus.![]()
Mensen, na er lang mee gezeten te hebben wil ik vandaag jullie en mijn ouders teleurstellen: ik val op vrouwen.Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
Dit vind ik nou een mooi lichaam. Strak, gespierd en maar dan zonder steroïden etc. en geen borsthaar.Tss, was ik een betere keuze geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Alleen Kaas was leuk, hij doet lekker normaal.
Zeker!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan me geen voorstelling maken van Kaas- maar hij woont in Rotterdam dus wellicht zie ik hem nog wel eens een keertje.
Uiteraard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef tofastTG het volgende:
Betyar heeft wel gewoon bijna gelijk gekregen.
Roddels zijn niet meer nodig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik heb alles even doorgelezen en ben ook weer op de hoogte
Ach wel leuk hoor die gaymeets. Ook al word ik moddervet genoemd.quote:
Ik wil je wel helpen om het er af te trainen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ach wel leuk hoor die gaymeets. Ook al word ik moddervet genoemd.
Seks is inderdaad een prima calorie verbrander.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen om het er af te trainen hoor.
Gewoon ja natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:18 schreef Kowloon het volgende:
Tsja, wat moet ik daar nou weer op zeggen.![]()
Immer behulpzaam als ik ben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:23 schreef Kowloon het volgende:
waht, je hebt er wel goede kijk op zeg.
Bovenop te liggen dan maar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hoeven het er niet allemaal te dik te bovenop te leggen, mannen.
Hangt van de rest van het gezicht af. Hoeft niet perse negatief te zijn (maar dan wel strak gemillimeterd of geschoren). Je vroeg je af of je kans maakt?quote:
Ik maak altijd kans met mijn charisma en intelligentie. Koos en ik hebben echter al wat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hangt van de rest van het gezicht af. Hoeft niet perse negatief te zijn. Je vroeg je af of je kans maakt?
Ik denk dat dit weer een valse streek is van hem om mij naar voren te schuiven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hangt van de rest van het gezicht af. Hoeft niet perse negatief te zijn (maar dan wel strak gemillimeterd of geschoren). Je vroeg je af of je kans maakt?
Een uitvoerig verslag met interessante weetjes. Nu begrijp ik waarom er regelmatig met enthousiasme over wielrennersbenen wordt gepost.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:18 schreef Kowloon het volgende:
Waar een vrouwenlichaam rond en zacht aanvoelt, voelt een mannenlichaam breed en stevig aan. Dus ja, dat is dan ook duidelijk, ik ga met zowel mannen als vrouwen naar bed. Wat ook een reden is waarom ik niks op heb met het concept van een vaste relatie.![]()
Koos, wanneer gaan wij weer eens als echte mannen prosecco drinken en over handtasjes praten terwijl we chicks uitchecken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hoeven het er niet allemaal te dik te bovenop te leggen, mannen.
We moeten wel, ter compensatie van deze explosie van mannenliefde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, wanneer gaan wij weer eens als echte mannen prosecco drinken en over handtasjes praten terwijl we chicks uitchecken?
Eerst was je de enige. Je verlies je unieke selling point.quote:
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We moeten wel, ter compensatie van deze explosie van mannenliefde.
Keus genoeg in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.
Alles is voor Koossie.quote:
Ze moeten je wel hebben he,quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit weer een valse streek is van hem om mij naar voren te schuiven.
Ik zie hier een script in voor een reality tv-programma.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Een uitvoerig verslag met interessante weetjes. Nu begrijp ik waarom er regelmatig met enthousiasme over wielrennersbenen wordt gepost.
Gelukkig kan ik het hebben, zo snel raak ik niet van de leg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he, [ afbeelding ].
Minimaal twee gay best friends per vrouw, bedoelde ik eigenlijk.quote:
Ik zeg je eerlijk, ik vond dat enthousiasme van je wel een beetje opmerkelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.
Ach, twee homoseksuele autisten zijn nog altijd twee autisten teveel voor de gemiddelde Hollandse vrouw.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Minimaal twee gay best friends per vrouw, bedoelde ik eigenlijk.
Trouwens ik heb Guido en remlof al, dus poten thuis, nichten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, twee homoseksuele autisten zijn nog altijd twee autisten teveel voor de gemiddelde Hollandse vrouw.
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef Kaas- het volgende:
Overigens ging mijn gaydar dit keer ook niet echt af. Of mijn bidar, whatever.
Je hebt er dus al tweequote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens ik heb Guido en remlof al, dus poten thuis, nichten.
Oeh, namen van de vrouwenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.
De rest van wielrennerslichamen is om te huilen meestal. Alleen Marcel Kittel niet:quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik zeg je eerlijk, ik vond dat enthousiasme van je wel een beetje opmerkelijk
Ze vreesden een meet met allemaal geile zolderkamerautisten die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze vreesden een meet met allemaal geile zolderkamerautisten die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
Nu weten ze in ieder geval zeker dat het allemaal geile zolderkamerautisten zijn die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De rest van wielrennerslichamen is om te huilen meestal. Alleen Marcel Kittel niet:Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is denk ik minder bedreigend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu weten ze in ieder geval zeker dat het allemaal geile zolderkamerautisten zijn die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hèquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik minder bedreigend.
Ja, Marcel Kittel vind ik wel echt een mooie man. Daar zou ik direct op af gaan...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?
Mensen via FOK! ontmoeten?! Kijk je wel een beetje uit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Godverdomme zeg, ben gewoon met een buts holtorren op stap geweest.
Ik vind 'm niet zo mooi, zijn kaaklijn is te stoer voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Marcel Kittel vind ik wel echt een mooie man. Daar zou ik direct op af gaan...
Zoiets had ik wel vernomen uit het roddelcircuit wat betreft monkyyy en Janneke141.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hè
Roddelcircuit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoiets had ik wel vernomen uit het roddelcircuit wat betreft monkyyy en Janneke141.
Gaat maandenlang chat/Whatsapp verkeer aan vooraf hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen via FOK! ontmoeten?! Kijk je wel een beetje uit?
Jawel, want jij bent net als ik te angstig om naar zo'n meet te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hè
Ja, alle echte hetero's hebben gecanceld.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Zonder dat je het echt door had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Bob zo te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?
Onze Bolk gaat los mensen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.
Nu jij een nepjood blijkt te zijn laat ik mijn Stormfront maatjes maar thuis de volgende keer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:52 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent net als ik te angstig om naar zo'n meet te gaan.
Eerlijke deal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt Theo Bos, ik Marcel Kittel.
Slim, want normaal kom ik in SS-uniform.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu jij een nepjood blijkt te zijn laat ik mijn Stormfront maatjes maar thuis de volgende keer.
Never.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bob zo te zien.
VS en PHP wordt dan het alternatieve stel.
Oei, uniformen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
Slim, want normaal kom ik in SS-uniform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |