Ze vreesden een meet met allemaal geile zolderkamerautisten die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast komen er op de volgende meet een hoop vrouwen af, allemaal op zoek naar hun gay-best-friend.
Hihi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze vreesden een meet met allemaal geile zolderkamerautisten die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
Nu weten ze in ieder geval zeker dat het allemaal geile zolderkamerautisten zijn die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De rest van wielrennerslichamen is om te huilen meestal. Alleen Marcel Kittel niet:Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is denk ik minder bedreigend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu weten ze in ieder geval zeker dat het allemaal geile zolderkamerautisten zijn die nog nooit een vrouwenlichaam hebben aangeraakt.
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hèquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik minder bedreigend.
Ja, Marcel Kittel vind ik wel echt een mooie man. Daar zou ik direct op af gaan...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?
Mensen via FOK! ontmoeten?! Kijk je wel een beetje uit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt omdat meestal niet zo scheutig ben met signalen afgeven. Maar ik heb zelfs via FOK! wel eens wat mannen, en ook vrouwen, ontmoet.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Godverdomme zeg, ben gewoon met een buts holtorren op stap geweest.
Ik vind 'm niet zo mooi, zijn kaaklijn is te stoer voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, Marcel Kittel vind ik wel echt een mooie man. Daar zou ik direct op af gaan...
Zoiets had ik wel vernomen uit het roddelcircuit wat betreft monkyyy en Janneke141.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hè
Roddelcircuit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoiets had ik wel vernomen uit het roddelcircuit wat betreft monkyyy en Janneke141.
Gaat maandenlang chat/Whatsapp verkeer aan vooraf hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen via FOK! ontmoeten?! Kijk je wel een beetje uit?
Jawel, want jij bent net als ik te angstig om naar zo'n meet te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat jullie bedreigend zijn hè
Ja, alle echte hetero's hebben gecanceld.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Zonder dat je het echt door had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
Bob zo te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dit voor jou een mooie man? Wat vind jij een mooie man, iemand op de meet misschien?
Onze Bolk gaat los mensen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, strakke, bruine wielrennersbenen.
Nu jij een nepjood blijkt te zijn laat ik mijn Stormfront maatjes maar thuis de volgende keer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:52 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent net als ik te angstig om naar zo'n meet te gaan.
Eerlijke deal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt Theo Bos, ik Marcel Kittel.
Slim, want normaal kom ik in SS-uniform.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu jij een nepjood blijkt te zijn laat ik mijn Stormfront maatjes maar thuis de volgende keer.
Never.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bob zo te zien.
VS en PHP wordt dan het alternatieve stel.
Oei, uniformen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef waht het volgende:
[..]
Slim, want normaal kom ik in SS-uniform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |