Nare combinatie lijkt me.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.quote:
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.
Kowloon is aangerand?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Niet door mij in ieder geval, heb 'm enkel helpen lopen samen met Bob en een knuffel gegeven.quote:
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Ojee, nu vraag ik mij af of ik alles wel goed onthouden heb...quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Je begrijpt dat iedereen uit dit antwoord opmaakt dat het wel tongen in een steegje was, he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.
Dan was jij zo'n beetje de enige hetero.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De officiële bekendmaking zal ongetwijfeld volgen in zijn nog te posten verslag.
En betyar en Paper_Tiger.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan was jij zo'n beetje de enige hetero.
Hoax dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Tosti met zijn bloedmooie vriendin.
Of hij liet ons gewoon een foto zien van een model.
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Nooit geweten dat ons forum zo in trek is bij homo's.
Moet de conclusie luiden dat politiek voor gays is?
Dan zou voetbal ook flikkers aan moeten trekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.
Daarbij trekken homo's nog meer homo's aan.
Dus alvast gecondoleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |