Heerlijk, betje zorgt altijd wel goed voor me, met biertjes en eten.quote:
Staat je auto daar nu nog?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk, betje zorgt altijd wel goed voor me, met biertjes en eten.
Volgende meet is tijdens de Gay pride. Betje met een veer in z'n reet op zo een boot.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
Er zijn inmiddels haast meer homo's dan hetero's in POL.
Echt iets voor Bet. Poppers erbij en gaan met die banaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende meet is tijdens de Gay pride. Betje met een veer in z'n reet op zo een boot.
Zelfs VS was met de trein. Kost hem een jaar van zijn leven maar je kan dan i.i.g. drinken.quote:
Die gluiperd probeerde zelfs nog bij mij een slaapplaats te regelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zelfs VS was met de trein. Kost hem een jaar van zijn leven maar je kan dan i.i.g. drinken.
Goed idee. Even geduld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:20 schreef betyar het volgende:
Disana, gooi die verslagen effe in de OP.
Trein, helaas.quote:
Hoi.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef Kaas- het volgende:
Btw, volgens mij zijn er een paar foto's gemaakt door iemand of meerderen. Wil ze niet openbaar hebben ofzo, maar ik zou per pm nog best iets willen zien dus laat weten als je een van de fotografen was.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb al een behoorlijk verhaal nu, maar met het vorderen van de avond werd mijn geheugen steeds minder functioneel. Morgen ga ik verder met mijn verhaal.
Van het laatste half uur herinner je heel strategisch natuurlijk niets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb al een behoorlijk verhaal nu, maar met het vorderen van de avond werd mijn geheugen steeds minder functioneel. Morgen ga ik verder met mijn verhaal.
Tongen in een steegje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van het laatste half uur herinner je heel strategisch natuurlijk niets.
Nare combinatie lijkt me.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.quote:
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.
Kowloon is aangerand?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Niet door mij in ieder geval, heb 'm enkel helpen lopen samen met Bob en een knuffel gegeven.quote:
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Ojee, nu vraag ik mij af of ik alles wel goed onthouden heb...quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Je begrijpt dat iedereen uit dit antwoord opmaakt dat het wel tongen in een steegje was, he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |