Nare combinatie lijkt me.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.quote:
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook, maar een beetje POL-homo is wel wat vunzigheid gewend, lijkt me.
Kowloon is aangerand?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Niet door mij in ieder geval, heb 'm enkel helpen lopen samen met Bob en een knuffel gegeven.quote:
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tongen in een steegje?
Brokkelen in de gracht?
Ojee, nu vraag ik mij af of ik alles wel goed onthouden heb...quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ohja, limitless sleazyness.
Kowloon gaat een paar dagen niet wielrennen.
Je begrijpt dat iedereen uit dit antwoord opmaakt dat het wel tongen in een steegje was, he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Brokkelen in de gracht was het in ieder geval niet.
Dan was jij zo'n beetje de enige hetero.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De officiële bekendmaking zal ongetwijfeld volgen in zijn nog te posten verslag.
En betyar en Paper_Tiger.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan was jij zo'n beetje de enige hetero.
Hoax dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Tosti met zijn bloedmooie vriendin.
Of hij liet ons gewoon een foto zien van een model.
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Nooit geweten dat ons forum zo in trek is bij homo's.
Moet de conclusie luiden dat politiek voor gays is?
Dan zou voetbal ook flikkers aan moeten trekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.
Daarbij trekken homo's nog meer homo's aan.
Dus alvast gecondoleerd.
Doet het ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zou voetbal ook flikkers aan moeten trekken.
Homo's trekken aan homo's, dat kan kloppen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het tekort aan vrouwen en overschot aan mannen trekt homo's aan.
Daarbij trekken homo's nog meer homo's aan.
Dus alvast gecondoleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:50 schreef remlof het volgende:
Daarom ben ik voor een vrouwenquotum in POL.
Ik niet. Hoe meer mannen, hoe leuker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:50 schreef remlof het volgende:
Daarom ben ik voor een vrouwenquotum in POL.
We voelen ons ietwat ongemakkelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
Wheheh, nu zijn jullie allemaal ineens pro vrouwen in de SC.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet. Hoe meer mannen, hoe leuker.
Voor sommige zielen zijn POL-vrouwen de enige lichtpuntjes op, door mannen gedomineerde, dagen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
Wheheh, nu zijn jullie allemaal ineens pro vrouwen in de SC.
Jij, monkyyy, Tamashii en Uccie moeten natuurlijk blijven, want alleen was voor mij ook maar alleen. Maar wie meer vrouwen wil gaat maar naar LIF of SHO.quote:
Of OUD.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij, monkyyy, Tamashii en Uccie moeten natuurlijk blijven, want alleen was voor mij ook maar alleen. Maar wie meer vrouwen wil gaat maar naar LIF of SHO.
F&F, R&P, SEX.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij, monkyyy, Tamashii en Uccie moeten natuurlijk blijven, want alleen was voor mij ook maar alleen. Maar wie meer vrouwen wil gaat maar naar LIF of SHO.
Dat zijn anders wel gay fora bij uitstek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als VBL > Vitesse Arnhem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel gay fora bij uitstek.
Nee, deze comeback is goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een matige grap, ben je homo ofzo?
Oh. Nou ja, dan hebben de mannen pech gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel gay fora bij uitstek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |