Niet directquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.
Je gaat nou toch niet politiek correct lopen doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar een onderscheid in maken is wel er 1999.
Z'n vrouw toch in elk geval?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Paper_Tiger wil ook iets kwijt. Hij is eigenlijk ambtenaar.
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet politiek correct lopen doen?
Eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
Bolk en Euribob gaan dus daten. Arme VS.
Wie is Bolk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
Bolk en Euribob gaan dus daten. Arme VS.
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.
Maakt me echt geen fuck uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.
Aldus de biblebelterquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.
Het maakt niet uit in die zin dat er niks mis is met homo's.quote:
Je lekker achter andermans religie verschuilen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik woon in de Bible Belt. We zijn hier wat minder vooruitstrevend.
Even aan EG vragen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Zouden ze bij de SGP mijn stem nog wel willen?
Is VS niets voor je? Bob is net 16.quote:
Natuurlijk, je doet het misschien met mannen maar je bent geen linkse mafketel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Omdat jij dat dus alleen heel geforceerd kan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in die zin dat er niks is met homo's.
Heel geforceerd geen onderscheid maken en doen alsof het geen verschil maakt, slaat in mijn optiek echter nergens op.
"Ik denk het niet Bolk".quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
En hij doet het ook met vrouwen dus de kans op nageslacht is aanwezig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Natuurlijk, je doet het misschien met mannen maar je bent geen linkse mafketel.
Er is toch ook gewoon een verschil?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat jij dat dus alleen heel geforceerd kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |