Niet directquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om uit de doeken te doen, du_ke? Nu is je kans.
Je gaat nou toch niet politiek correct lopen doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar een onderscheid in maken is wel er 1999.
Z'n vrouw toch in elk geval?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Tem het volgende:
Paper_Tiger wil ook iets kwijt. Hij is eigenlijk ambtenaar.
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat nou toch niet politiek correct lopen doen?
Eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
Bolk en Euribob gaan dus daten. Arme VS.
Wie is Bolk?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef eriksd het volgende:
Bolk en Euribob gaan dus daten. Arme VS.
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend wat iemands voorkeur is. Tenzij je uit bent op seks natuurlijk.
Maakt me echt geen fuck uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.
Aldus de biblebelterquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, lekker hypercorrect zijn en doen alsof het geen enkel verschil maakt.
Het maakt niet uit in die zin dat er niks mis is met homo's.quote:
Je lekker achter andermans religie verschuilen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik woon in de Bible Belt. We zijn hier wat minder vooruitstrevend.
Even aan EG vragen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Zouden ze bij de SGP mijn stem nog wel willen?
Is VS niets voor je? Bob is net 16.quote:
Natuurlijk, je doet het misschien met mannen maar je bent geen linkse mafketel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Zouden ze bij de SGP mijn stem nog wel willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |