Als enige Turk in de SC duldt hij geen concurrentie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, Guido vond me eerder een jood.
Je wordt minder snel in elkaar geslagen in Crooswijk als ze denken dat je één van hen bent. Als ik buiten kom doe ik ook eerst gauw een trainingsbroek aan en zo'n schoudertasje om en petje op.quote:
Nee, ik vind je gewoon nog steeds een jood. Ik geloof het niet. Met je neus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef waht het volgende:
[..]
Wil jij het stokje overnemen? Dan ga ik weer de nare blankman uithangen.
Deed onze Appel zich stiekem voor als Friek?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef Kaas- het volgende:
Artist impression van Friek:
[ afbeelding ]
Turk. Armeniër. Bulgaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef waht het volgende:
Wat voor allochtoon zou Kaas- kunnen pretenderen te zijn?
Ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, Guido vond me eerder een jood.
Siciliaan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turk. Armeniër. Bulgaar.
Oostblok. Griek.
Gewoon een getinte Europeaan.
Vandaar dat je af en toe ineens zo kwaad naar me keek. Maar goed dat remlof je dat mes ontnam.quote:
Uitproberen dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Nou mensen. Ik twijfel soms ook of ik bi ben.
Groetjes
Jij gaat ook echt ineens all-out met de gaypraat hequote:
Nu waht ontmaskerd is moet er minstens een andere groep uit The Godfather vertegenwoordigd zijn.quote:
Eens. Gewoon de helft van de markt rücksichtslos terzijde schuiven, ben je gek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef Euribob het volgende:
Wat moet ik nou met alleen maar mannen? Gadverdamme.
Ben jij zo'n slet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eens. Gewoon de helft van de markt rücksichtslos terzijde schuiven, ben je gek.
Sorry, vorige keer had ik je niet zo goed geobserveerd. Dus zie het niet als een ontmoediging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.
Hihiquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Oh dus ik kan avances blijven maken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sorry, vorige keer had ik je niet zo goed geobserveerd. Dus zie het niet als een ontmoediging.
Arme VS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Godver, het gaat ook gewoon ineens verder dan alles dat VS ooit bij elkaar op dit forum gezegd heeft.
Arme wij.quote:
Nee dat was omdat je niet wilde luisteren naar mijn prachtige verhaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vandaar dat je af en toe ineens zo kwaad naar me keek. Maar goed dat remlof je dat mes ontnam.
Ja hoor. Alleen flirten is ook al leuk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dus ik kan avances blijven maken?
Oeps, sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee dat was omdat je niet wilde luisteren naar mijn prachtige verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |