En we hebben cash.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.
Moet ik vanaf nu wel weer een jaar sparen, alles is op na donderdag.quote:
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Wat leuk. Ik ben de kerstman trouwens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Het in kaart brengen van drankgebruik bij adolescenten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Zaken zijn al snel ongeloofwaardiger dan rem die uit de kast komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.
Wel getongd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Al die foto's zijn van mij en Euri
Kut remlof.
Nee.quote:
Ik heb maar op één moment een paar foto's gemaakt. En eentje van de rekeningquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut remlof.
We lijken wel een stel zo man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb maar op één moment een paar foto's gemaakt. En eentje van de rekening
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut remlof.
Lok je waht nou het topic in?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld voor eenieder die het wil hebben.
Hij is bij Kaas gaan slapen, dus je hebt de verkeerde gekozen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die foto's heb gemaakt?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Leuk om te lezen jullie verslagenVolgens mij was het super gezellig.
Volgende keer kan je het live aanschouwen.quote:
Wat moeten de buren wel niet denken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Al een poosje en dat hoeft van mij niet, eerlijk gezegd.quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk een ban.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het in kaart brengen van drankgebruik bij adolescenten?
Je kan hier gewoon jezelf zijn, stadskanoal. In of uit de kast, no problemo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat een spannende meets hebben jullie
Ik ben alleen nog maar door drie of vier FOK!(st)(k)ers in m'n wangen geknepen, maar hier gaat het helemaal los
Zal die foto's zo ook even uploaden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is bij Kaas gaan slapen, dus je hebt de verkeerde gekozen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |