De laatste aandachtsgeneratie zal er wel veel bevatten in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De één meer dan de ander. Bij mijn generatie was het nog niet zo common.
Ach, ik vind vrouwenlichamen wel veel mooier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom nou, je bent zo vrouwelijk als maar kan in 't echt.
Jij bent ook oud en preuts.quote:
En wat hebben mannen dan voor interessants? Je wilt gewoon een pik zuigen of wat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik vind vrouwenlichamen wel veel mooier.
Vrouwen zijn veel mooier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik vind vrouwenlichamen wel veel mooier.
Goed topic.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wat hebben mannen dan voor interessants? Je wilt gewoon een pik zuigen of wat?
Matig.quote:
Klopt, daar hebben wij onze genen van. We zijn het wandelende bewijs.quote:
De echte foto's posten we ook niet omdat al die zolderkamer autisten dan uit jaloezie de polsen doorsnijden. Die zien hun laatste toevluchtsoord genaamd Fok dan ook in als een forum waar ook gewoon normale sexy mensen als wij komen. Dat kunnen ze niet bolwerken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ergens in deze reeks ineens een of andere onbekende en compleet genegeerde user het topic binnen kwam stormen om die door Paper Tiger geplaatste zogenaamde foto van de meet bloedserieus te quoten om te zeggen dat we een ontzettend sneu uitziend groepje zijn met z'n allen. Dat vond ik eigenlijk nog wel het grappigst van alles dat ik hier las.
Oh dm me even je e-mailadres, dan mail ik je de echte foto's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ergens in deze reeks ineens een of andere onbekende en compleet genegeerde user het topic binnen kwam stormen om die door Paper Tiger geplaatste zogenaamde foto van de meet bloedserieus te quoten om te zeggen dat we een ontzettend sneu uitziend groepje zijn met z'n allen. Dat vond ik eigenlijk nog wel het grappigst van alles dat ik hier las.
App ze gewoon, lambal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dm me even je e-mailadres, dan mail ik je de echte foto's.
Geldt voor eenieder die ze wil hebben.
Geen echte namen op het forum gebruiken.quote:
Behalve php, mag ik hopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dm me even je e-mailadres, dan mail ik je de echte foto's.
Geldt voor eenieder die ze wil hebben.
Die heeft toch iedereen's prive-gegevens al bij elkaar gestalked.quote:
Het is voorbehouden aan de aanwezigen uiteraard. Zijn er maar een stuk of vijf trouwens, aan de tafel buiten genomen.quote:
Kowloon is i.d.d. niet de beste diplomaat die ik ooit tegen ben gekomen.quote:
Meiden? Whiskers, Disana en Janneke?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.quote:
Sport je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.
Tamashii komt in ieder geval, die is jonger dan jij bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meiden? Whiskers, Disana en Janneke?Die zijn allemaal antiek.
Maar ziet er weer uit als 35 en weegt een metrische ton.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Tamashii komt in ieder geval, die is jonger dan jij bent
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.quote:
Gewoon een keer in Amsterdam afspreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.
Dat lijkt mij nu wel een absolute voorwaarde ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.
En niet van die idioten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu wel een absolute voorwaarde ja.
Neuh, valt mee. Zie KPD.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ziet er weer uit als 35 en weegt een metrische ton.
In hotel af en toe.quote:
Heb ik geen toegang.quote:
quote:
Wij gedragen ons natuurlijk ook tamelijk idioot.quote:
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij gedragen ons natuurlijk ook tamelijk idioot.
En we hebben cash.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.
Moet ik vanaf nu wel weer een jaar sparen, alles is op na donderdag.quote:
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Wat leuk. Ik ben de kerstman trouwens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Het in kaart brengen van drankgebruik bij adolescenten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Zaken zijn al snel ongeloofwaardiger dan rem die uit de kast komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.
Wel getongd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Al die foto's zijn van mij en Euri
Kut remlof.
Nee.quote:
Ik heb maar op één moment een paar foto's gemaakt. En eentje van de rekeningquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut remlof.
We lijken wel een stel zo man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb maar op één moment een paar foto's gemaakt. En eentje van de rekening
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut remlof.
Lok je waht nou het topic in?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld voor eenieder die het wil hebben.
Hij is bij Kaas gaan slapen, dus je hebt de verkeerde gekozen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die foto's heb gemaakt?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Leuk om te lezen jullie verslagenVolgens mij was het super gezellig.
Volgende keer kan je het live aanschouwen.quote:
Wat moeten de buren wel niet denken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Al een poosje en dat hoeft van mij niet, eerlijk gezegd.quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk een ban.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het in kaart brengen van drankgebruik bij adolescenten?
Je kan hier gewoon jezelf zijn, stadskanoal. In of uit de kast, no problemo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat een spannende meets hebben jullie
Ik ben alleen nog maar door drie of vier FOK!(st)(k)ers in m'n wangen geknepen, maar hier gaat het helemaal los
Zal die foto's zo ook even uploaden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is bij Kaas gaan slapen, dus je hebt de verkeerde gekozen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |