Meiden? Whiskers, Disana en Janneke?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.quote:
Sport je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.
Tamashii komt in ieder geval, die is jonger dan jij bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meiden? Whiskers, Disana en Janneke?Die zijn allemaal antiek.
Maar ziet er weer uit als 35 en weegt een metrische ton.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Tamashii komt in ieder geval, die is jonger dan jij bent
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.quote:
Gewoon een keer in Amsterdam afspreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.
Dat lijkt mij nu wel een absolute voorwaarde ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.
En niet van die idioten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu wel een absolute voorwaarde ja.
Neuh, valt mee. Zie KPD.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ziet er weer uit als 35 en weegt een metrische ton.
In hotel af en toe.quote:
Heb ik geen toegang.quote:
quote:
Wij gedragen ons natuurlijk ook tamelijk idioot.quote:
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij gedragen ons natuurlijk ook tamelijk idioot.
En we hebben cash.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.
Moet ik vanaf nu wel weer een jaar sparen, alles is op na donderdag.quote:
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Wat leuk. Ik ben de kerstman trouwens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |