Meiden? Whiskers, Disana en Janneke?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan.
En dan zullen er ook meiden bij zijn.
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.quote:
Sport je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bob zat aan me en vond me strakker geworden, en Kowloon vind me biertetten hebben. Such is life.
Tamashii komt in ieder geval, die is jonger dan jij bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meiden? Whiskers, Disana en Janneke?Die zijn allemaal antiek.
Maar ziet er weer uit als 35 en weegt een metrische ton.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Tamashii komt in ieder geval, die is jonger dan jij bent
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.quote:
Gewoon een keer in Amsterdam afspreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.
Dat lijkt mij nu wel een absolute voorwaarde ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij, gs en Tem gaan.
En niet van die idioten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu wel een absolute voorwaarde ja.
Neuh, valt mee. Zie KPD.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ziet er weer uit als 35 en weegt een metrische ton.
In hotel af en toe.quote:
Heb ik geen toegang.quote:
quote:
Wij gedragen ons natuurlijk ook tamelijk idioot.quote:
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij gedragen ons natuurlijk ook tamelijk idioot.
En we hebben cash.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je kan er wel een gesprek mee voeren.
Moet ik vanaf nu wel weer een jaar sparen, alles is op na donderdag.quote:
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Wat leuk. Ik ben de kerstman trouwens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat vertellen: al die tijd had ik eigenlijk al een baan.
Het in kaart brengen van drankgebruik bij adolescenten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Zaken zijn al snel ongeloofwaardiger dan rem die uit de kast komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is ongeloofwaardiger dan dat remlof uit de kast zou komen.
Wel getongd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Al die foto's zijn van mij en Euri
Kut remlof.
Nee.quote:
Ik heb maar op één moment een paar foto's gemaakt. En eentje van de rekeningquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut remlof.
We lijken wel een stel zo man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb maar op één moment een paar foto's gemaakt. En eentje van de rekening
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut remlof.
Lok je waht nou het topic in?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geld voor eenieder die het wil hebben.
Hij is bij Kaas gaan slapen, dus je hebt de verkeerde gekozen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die foto's heb gemaakt?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Leuk om te lezen jullie verslagenVolgens mij was het super gezellig.
Volgende keer kan je het live aanschouwen.quote:
Wat moeten de buren wel niet denken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Al een poosje en dat hoeft van mij niet, eerlijk gezegd.quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk een ban.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het in kaart brengen van drankgebruik bij adolescenten?
Je kan hier gewoon jezelf zijn, stadskanoal. In of uit de kast, no problemo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat een spannende meets hebben jullie
Ik ben alleen nog maar door drie of vier FOK!(st)(k)ers in m'n wangen geknepen, maar hier gaat het helemaal los
Zal die foto's zo ook even uploaden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is bij Kaas gaan slapen, dus je hebt de verkeerde gekozen!
quote:
Volgende meet neem ik mijn Noord-Veluwse potenknuppel mee.quote:
Oh Jezus. Ik zie het nu. Dat is echt puur toeval, maar het is wel erg grappig ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel; dat gezicht van Kaas terwijl Bobje mij een zoen geeft is wel een geniale foto.
Terecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik mijn Noord-Veluwse potenknuppel mee.
Sowieso voor de sc. Wij dames weten momenteel niet met wie we nog kunnen flirten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Friek_ het volgende:
Een heteroquotum zou geen gek idee zijn voor de volgende POLmeet.
Tel ik mee?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Friek_ het volgende:
Een heteroquotum zou geen gek idee zijn voor de volgende POLmeet.
Frank was het toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
Wat een spannende meets hebben jullie
Ik ben alleen nog maar door drie of vier FOK!(st)(k)ers in m'n wangen geknepen, maar hier gaat het helemaal los
Met gaten begreep ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
Ik weet het het niet met sd. Hij houdt van strakke broekjes.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt seks hebt met die pisbek van je.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
Ik weet het het niet met sd. Hij houdt van strakke broekjes.
Ik was niet geïnteresseerd in kledingloze bobje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Te laat KPD / Heren, we willen jullie naakt zien! Deel 35 .
Ik inloggen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is hem:
https://www.facebook.com/profile.php?=87912848
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Te laat KPD / Heren, we willen jullie naakt zien! Deel 35 .
Wat doet mijn FB hier?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is hem:
Ik moet extra hard lachen nu ik weet wie Friek is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alleen in de andere helft, ik begrijp het.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik was niet geïnteresseerd in kledingloze bobje.
Ik snap het. Die link opent je eigen FB.quote:
Wist niet dat je ook selfies maakte.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen in de andere helft, ik begrijp het.
Juist. Duurde bij mij ook een tel voor ik het door had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik snap het. Die link opent je eigen FB.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is hem:
Haha sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Kaas- het volgende:
Artist impression van 90% van de foto's die tijdens de meet gemaakt zijn:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |