De laatste aandachtsgeneratie zal er wel veel bevatten in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De één meer dan de ander. Bij mijn generatie was het nog niet zo common.
Ach, ik vind vrouwenlichamen wel veel mooier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom nou, je bent zo vrouwelijk als maar kan in 't echt.
Jij bent ook oud en preuts.quote:
En wat hebben mannen dan voor interessants? Je wilt gewoon een pik zuigen of wat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik vind vrouwenlichamen wel veel mooier.
Vrouwen zijn veel mooier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik vind vrouwenlichamen wel veel mooier.
Goed topic.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En wat hebben mannen dan voor interessants? Je wilt gewoon een pik zuigen of wat?
Matig.quote:
Klopt, daar hebben wij onze genen van. We zijn het wandelende bewijs.quote:
De echte foto's posten we ook niet omdat al die zolderkamer autisten dan uit jaloezie de polsen doorsnijden. Die zien hun laatste toevluchtsoord genaamd Fok dan ook in als een forum waar ook gewoon normale sexy mensen als wij komen. Dat kunnen ze niet bolwerken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ergens in deze reeks ineens een of andere onbekende en compleet genegeerde user het topic binnen kwam stormen om die door Paper Tiger geplaatste zogenaamde foto van de meet bloedserieus te quoten om te zeggen dat we een ontzettend sneu uitziend groepje zijn met z'n allen. Dat vond ik eigenlijk nog wel het grappigst van alles dat ik hier las.
Oh dm me even je e-mailadres, dan mail ik je de echte foto's.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ergens in deze reeks ineens een of andere onbekende en compleet genegeerde user het topic binnen kwam stormen om die door Paper Tiger geplaatste zogenaamde foto van de meet bloedserieus te quoten om te zeggen dat we een ontzettend sneu uitziend groepje zijn met z'n allen. Dat vond ik eigenlijk nog wel het grappigst van alles dat ik hier las.
App ze gewoon, lambal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dm me even je e-mailadres, dan mail ik je de echte foto's.
Geldt voor eenieder die ze wil hebben.
Geen echte namen op het forum gebruiken.quote:
Behalve php, mag ik hopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dm me even je e-mailadres, dan mail ik je de echte foto's.
Geldt voor eenieder die ze wil hebben.
Die heeft toch iedereen's prive-gegevens al bij elkaar gestalked.quote:
Het is voorbehouden aan de aanwezigen uiteraard. Zijn er maar een stuk of vijf trouwens, aan de tafel buiten genomen.quote:
Kowloon is i.d.d. niet de beste diplomaat die ik ooit tegen ben gekomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |