Daarom hebben wij u daar ook geplaatst, zodat we stenen kunnen werpen op u.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Al woon ik op een steenworp afstand van Overijssel. Maar krap aan het Noorden dus
Zaterdag 4 oktober dan maar. Kan een mod dat even in de TT zetten?quote:
Woerden?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant vreten. Doe mij een paar potten bier en godse wijn en dan haal ik wel een burger bij de Febo.
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Op basis van wat men hier zegt ziet het er nu volgens mij ongeveer zo uit.
Aanwezig:
- GSbrder
- KoosVogels
- Friek_
- remlof
- Euribob
- Hexagon
- Kaas-
- Paper_Tiger
- Tem
- tofastTG
- Kowloon
- Boze_Appel
- betyar
- waht
- .... ?
Misschien:
- robin007bond
- Reya
- Voorschrift
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Bovenzaaltje van een of ander proeflokaal met je eigen barman.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef Kowloon het volgende:
We kunnen dan haast wel iets afhuren als iedereen komt.Bij de meeste zaken ligt het minimum op 15 man.
Dat zou zonde zijn inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
Dat was wel grappig overigens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan missen we de afkeurende blikken van de andere gasten als Euribob zich begint te misdragen na zijn tweede drankje.
Wel een leuke barman uitzoeken he.quote:
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Oh, ik zal 4 oktober even noteren. Ik vind eten overigens wel handig. De ervaring leert dat er tussendoor geen eten gehaald gaat worden. Verder levert het veranderen van etablissement altijd een hoop discussie en zoekwerk op, dus ik stel voor dat we alles op een adres houden én dat we daar ook wat kunnen eten.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een leuke barman uitzoeken he.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Ik ben voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Hun eigen website.
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hun eigen website.
menukaartquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
Een steak sandwich voor ¤12,50 vind ik nou niet echt duur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |