Wel een leuke barman uitzoeken he.quote:
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Kowloon het volgende:
Oh, ik zal 4 oktober even noteren. Ik vind eten overigens wel handig. De ervaring leert dat er tussendoor geen eten gehaald gaat worden. Verder levert het veranderen van etablissement altijd een hoop discussie en zoekwerk op, dus ik stel voor dat we alles op een adres houden én dat we daar ook wat kunnen eten.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een leuke barman uitzoeken he.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Ik ben voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je dit toevallig? Café Lijn 4; hoogste score voor een eetcafé in Utrecht op Couverts, de bierkaart is goed en je kan er eten. Zelf nooit geweest hoor.
Hun eigen website.
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hun eigen website.
menukaartquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
Een steak sandwich voor ¤12,50 vind ik nou niet echt duur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht om wat te eten en/of te drinken, maar de plek ken ik wel. Prima te doen vanaf het station en wat buiten het echte centrum, maar helaas zie ik geen prijzen op de website. Denk niet dat de gerechten echt goedkoop zijn als ik dat zo zie.
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Kowloon het volgende:
Ik had eerder ook al wat zaken genoemd:
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014.
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Kaas- het volgende:
De Beurs prima. Tilt heeft te dure pils. Heerenplein lijkt me prima, heeft wel een dj dus moet je de rest nog even overtuigen.
Zo'n dj geeft je wel een goed excuus om wat anders te gaan doen als het gesprek niet meer zo interessant is. Bijvoorbeeld als je net klem in een hoek staat en betyar al een half uur in onverstaanbaar Brabants tegen je staat te lullen over wat een goede timmerman van een matige onderscheidt ofzo. Zeg je gewoon 'hey bet, ik ga even de dansvloer op hoor.'quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmmm, DJ ben ik juist geen fan van tijdens een borrel.Ook omdat het altijd van drie treurige minimalplaatjes zijn.
Wel eens bij De Beurs geweest?
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Kowloon het volgende:
Laten we dan maar kiezen tussen De Beurs en Lijn 4.
Er woont ook volgens mij niemand in Utrecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik er woonde ging ik morgen op veldonderzoek.
Jezus. Dat word dus een taxi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
Hier de looproutes van Utrecht CS naar Café Lijn 4:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:
Vorige keer was het onder de kilometer en toen 'klaagden' er al mensen. Vandaar ook mijn reactie over de afstand net.quote:
De weg terug:quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Op de pillen zeker, kom jongens, we gaan even een blokje om.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De weg terug:
[ afbeelding ]
Uurtje max.
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?quote:
Zie SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Remlof, moeten de spelers bij voetbalmanager ook op de juiste positie staan of boeit dat niet?
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Oh, het is een rockcafé zie ik nu. Viel wellicht ook te verwachten met die naam en eigenaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Baggertent, inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden, maar "men" vindt het niks hier.
Het is een talent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:15 schreef betyar het volgende:
Mensen die zich te "goed" voelen voor een kroeg.![]()
![]()
![]()
We moeten nog even een presentielijstje bouwen. Komt wel bij #2.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil de uitbater van Lijn 4 wel even op de hoogte stellen van ons bezoek. +- 15 man zoals het nu lijkt. Ik wacht nog wel even want er verschuift vaak nog wel het een en ander in de opkomst.
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op dat kaartje ineens Stairway to Heaven staan. Dat is toch dat café van Henk Westbroek?Is dat ook niks?
Of......het is eigenlijk heel lastig om een andere geschikte tent te vinden qua locatie en FOK!-tolerantie dat het een van de weinige opties blijkt te zijn uiteindelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.
Sowieso een gare zaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels zoveel meets gehouden dat het niet meer leuk is.
Heen wel. Terug is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat stukje is prima te lopen hoor. Net voorbij Tivoli Oudegracht.
Ouwe lullen horen het leuk te vinden.quote:
De kaart staat me al beter aan...quote:
Daar heb je toch taxi's voor met die godse bedragen op jouw rekening?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heen wel. Terug is een ander verhaal.
Toch maar slaapplek regelen.
Ik heb net flink moeten lappen voor mijn aankomende vakantie. Wordt dus teren op droog brood en euroshopper-bier voorlopig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch taxi's voor met die godse bedragen op jouw rekening?
Zet mij maar bij afwezig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet maar in de OP, die kan ik zelf niet meer editten.
Meneertje moet weer interessant doen en een sociaal leven veinzen.quote:
Muttie zal bij elk checkpoint worden tegengehouden vooraleer hij uw nederzetting kan bereiken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:01 schreef waht het volgende:
Zet mij in de groep die door Mutant01 wordt opgehaald en thuisgebracht.
Ik ben een geduldig mens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Muttie zal bij elk checkpoint worden tegengehouden vooraleer hij uw nederzetting kan bereiken.
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.quote:
Mick O'Connells is precies even ver van het CS, ook 1,1kmquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan nog liever O'Connells. Maar wat is er nu ineens mis met Lijn 4? Dat stukkie lopen is een conditionele test, haal je dat niet, dan kun je beter niet naar de meet komen.En meer perifeer gelegen etablissementen zijn meestal goedkoper dus dan kunnen de werklozen onder ons ook komen.
Zelfs in kennelijke toestand is dat nog wel te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Een goede kilometer is een piseindje inderdaad. Binnen een kwartier lopen moet dat lukken.
In uw regionen moet je al een kilometer wandelen om een paar gram suiker bij de buren te lenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Een goede kilometer is een piseindje inderdaad. Binnen een kwartier lopen moet dat lukken.
In Rotterdam moet je eenzelfde afstand afleggen om een inheemse Nederlander tegen te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In uw regionen moet je al een kilometer wandelen om een paar gram suiker bij de buren te lenen.
In Rotterdam kan je gerust 12 rondjes met de metro doen voordat je er een tegenkomt. Een verdwaalde student, meestal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In Rotterdam moet je eenzelfde afstand afleggen om een inheemse Nederlander tegen te komen.
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je gerust 12 rondjes met de metro doen voordat je er een tegenkomt. Een verdwaalde student, meestal.
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.
Klinkt niet zo lollig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben laatst voor de lol het hele metrostelsel doorgereisd, dat duurde nog best lang.
Wel Lijn E en binnenkort de uitbreiding naar Hoek van Holland meetellen, dan kom je op pakweg 150 km. Menig stad van het kaliber Rotterdam heeft niet eens een metro.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef remlof het volgende:
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.
Is toch weer 26km langer dan het Amsterdamse metrostelsel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En het hele Rotterdamse metrostelsel is maar 78km.
De nieuwe metrostellen (die met de rode/groene stoffen stoelen) zitten nog best comfortabel hoor. Muziekje erbij, dan is het prima te doen.quote:
Note voor normaalheid.quote:
Komen een Belg, een Fransman en een Nederlander een cafe binnen, zegt de barman: Is dit soms een grap?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef Friek_ het volgende:
Een jood en een Marokkaan in een auto - het ideale begin van een goeie mop.
Jij komt toch uit Amsterdam? Dan kunnen we samen reizen.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ben erbij, het is immers dierenweek dan, en als libertarier ga ik lekker zuipen op kosten van 99.999
[..]
Komen een Belg, een Fransman en een Nederlander een cafe binnen, zegt de barman: Is dit soms een grap?
Gemonde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:19 schreef Friek_ het volgende:
Kerkrade lijkt me ook een optie. Of Ameland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |